Turhaan olen hävennyt itseäni...
Eli turhaan olen hävennyt itseäni lievän yilpainoisuuteni takia.
Nimittäin mieheni selvästi häpesi aina minua, lievän ylipainoni ja vuosien kuluessa toki lisääntyvän ylipainoni takia. Ja miksikö kilot lisääntyi , juuri siksi kun masennuin tuosta ääliömiehen kommenteista. Liian kauan katselin ja kuuntelin tuota idioottia.
Sitten eräässä tilaisuudessa missä oli myös tanssia ja muita miehiä, minua haki tanssimaan eräs normaali kokoinen ja aikoinaan urheilua aktiivisesti harrastanut ja myös vieläkin lenkkeilevä mies. Alitajunnassa kuumeili koko ajan oma lihavaksi haukuttu vartaloni. Aivan kauheaa. Tämä mies kuitenkin oli minua tanssiin hakenut ja pientä flirttiä osoitti. Meillä oli heti ns. kemiat kohdillaan. Hymyt jne. Hän ei todellakaan yrittänyt mitään sänkyhommia, mutta kiinnostunut oli, mutta kun olen varattu ajattelin. En voinut sopia mitään jatkosta.
Tällöin tajusin, että herrajumala mitä tuo mieheni on minulle tehnyt. Painanut aivan maahan. Kaipa olen ollut aina huonolla itsetunnolla varustettu.
Mutta nyt olen laittanut eron vireille, olen jo jonkin verran saanut painoani alaskin. En toki ole mikään valtavan kokoinen, mielestäni pyöreä, kun olen rohkeasti myöntänyt itselleni asian.
Näen tätä ihanaa miestä vielä... Katsotaan sitten. Hän vain avasi silmäni elämään. Tämä nyt oli vain herätys, onneksi. Vaikka ei suhteesta mitään tulisikaan. Käsitän nyt kuinka väärin on olla suhteessa, missä toinen vähättelee .
Ei kannata katsella miestä, joka ei arvosta sinua naisena mitenkään. Tarkoitan tällä ulkonäköä ja tietysti muutakin, jos tällaista vähättelyä on. Näitä idiootteja on ihan keski-ikäisissäkin miehissä, jotenkin luulevat itsestään liikaa. Zemppiä naiset !
Kommentit (6)
Tiedän mistä puhut. Mutta en saa voimaa heittää miestä pihalle. Vastaus olisi "meillä on kailki hyvin"..kun ei ole..minä tapailen myös miestä joka on mut suosta nostanut...aivan ihana mies joka lupasi kaivaa musta esiin sen naisen joka on ollut piilossa
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut ap.n tekstin. Onneksi vihdoin ja viimein tajusin erota. Ja mitä ihanaa siitä seurasikaan...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:16"]
Tarkoitan tällä ulkonäköä ja tietysti muutakin, jos tällaista vähättelyä on. Näitä idiootteja on ihan keski-ikäisissäkin miehissä, jotenkin luulevat itsestään liikaa. Zemppiä
[/quote]
ja naisissa!
mutta hyvät sulle.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:31"]
Tiedän mistä puhut. Mutta en saa voimaa heittää miestä pihalle. Vastaus olisi "meillä on kailki hyvin"..kun ei ole..minä tapailen myös miestä joka on mut suosta nostanut...aivan ihana mies joka lupasi kaivaa musta esiin sen naisen joka on ollut piilossa
[/quote]Vähän samaa tarinaa täälläkin. Olen taas kerran keskellä riitaa mieheni kanssa ja syytä riitaan en tiedä. Mieheni mielestä meidän pitkä avioliitto on kuitenkin pääosin ihan hyvä ja hän ei sitä halua missään tapauksessa erota. En ole kuitenkaan ollut enää vuosiin miehelleni Nainen, olen vain lapsiemme hoitaja, ruoanlaittaja, siivooja, pyykinpesijä ja noin kerran viikossa tai kahdessa mieheni saattaa suostua nopeaan seksiin kanssani. Palvelu kotona siis pelaa hyvin miehen toiveiden mukaan, mutta läheisyyttä, intohimoa ja keskustelua ei ole. Enkä enää jaksaisikaan keskustella vaikka mies yhtäkkiä haluaisikin, yrittänyt olen monin eri tavoin.
En tiedä onko pettäminen kuitenkaan minun juttuni, onko minulla rohkeutta lähteä siihenkään vai elää kituutanko tätä samaa elämää vielä viiden vuoden päästäkin? Haluaisin haaveissani löytää miehen, jonka kanssa voisin olla arjessakin nainen. Kaipaan siis ihan arkista hyväksyntää, välittämistä miehen puolelta ja intohimoa, joka saisi minut hymyilemää ja hyräilemään. Mistäköhän tällaisen miehen elämääni löytäisin? N41
"Enkä enää jaksaisikaan keskustella vaikka mies yhtäkkiä haluaisikin"
Hetkinen... Siis mitä? Haluat kyllä asioita, mutta et ole niitä valmis vastaanottamaan? Entä kuinka vastavuoroista parisuhteenne on? Järjestätkö itse miehelle riettaita yllätyksiä, laittaudut pikkumustiin ja saat miehesi tuntemaan itsensä Mieheksi? Puhukaa hyvät ihmiset tarpeistanne, tai toimikaa! Ja toimimisella en tarkoita pettämistä.
Kyllä tuttua tekstiä. Pellolle ääliöäijät maistamaan omaa lääkettään :)