Mitä ruokaa teillä tehdään tänään?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:01"]
Lohicevicheä aurajuustolla ja parmesanjuustolla.
[/quote]
Täh? Mitä ruokaa tuo on? Ceviche on sitrusmehussa raakakypsytettyä kalaa, miten sä siihen HOMEJUUSTON yhdistät?
[/quote]
Joo, se nyt vissiin vaan halusi kuulostaa hienolta, eikä oikeesti edes ymmärrä, mitä ceviche on. Ei graavikalaa (varsinkaan sitruunaista) hompparin kanssa syödä.
[/quote]
Heheh, joo brassaillessa kannattaisi tarkistaa faktat.
Naudanpaisti, kermapippurikastikkeella, keitetyt perunat ja salaatti.
Mä oon niin tylsä, että laitoin uuniin makaronilaatikon. Tulkaa hakemaan lapset huostaan, en noudattanut mitään ohjetta vaan sävelsin omasta päästäni tällä kertaa.
Kokeilen pitkästä aikaa punajuurikeittoa.
Palapaistia, perunoita ja salaattia.
Tänään se karjalanpaisti sitten tehtiin ja hyvää oli, söin äsken juuri. T. mies.
Tänään ei tehdä mitään ruokaa, pakkaudutaan autoon ja mennään mäkkäriin, kun mies pääsee töistä kotiin.
Jauhelihaperunalaatikkoa (kunnon paistijauhelihasta) hieman tulisella twistillä. Lounaaksi murkut söi kiinalaista.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:16"]Spagettipizzaa. [/quote] Mitäs se on?
[/quote]http://www.myllynparas.fi/suomi/reseptit/paaruoat/pizzat/pikapizza_americana_pastapohjalla/
Meillä spagettia ja bolognesekastiketta.
Sipulikeittoa mulle ja muille kurpitsaleittoa.
Tuntuu että koko viikonloppu mennyt herkutellessa joten syödään vaan linssikeittoa ja omatekoisia sämpylöitä, ei jaksa mitään raskasta perunaruokaa enää yhtään.
Possupihvit, sinappi-kerma-sipulikastike, perunat + kukkakaalia ja porkkanaa pestolla höystettynä. Oli hyvää!
parsakaali-tomaatti-jauheliha-juustovuoka
Lohicevicheä aurajuustolla ja parmesanjuustolla.
Lohkoperunoita ja kalapuikkoja. Synttärisankarin toiveruokaa.
Burritoja