Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOs teini-ikäinen lapsesi tulisi raskaaksi/saattaisi jonkun raskaaksi,

Vierailija
03.10.2006 |

niin kumpaan lasta kannustaisit, pitämään lapsen vai tekemään abortin?

Laitetaan ikärajaksi nyt vaikka 13-v ja raskaus olisi saanut alkunsa ihan normaalissa tilanteessa, ei siis mitään bileraiskausta tms.

Eikä siis tietysti järkevä aikuinen ääneen kannustaisi kumpaankaan, mutta kumpaa toivoisit mielessäsi?

Minä toivoisin, että lapsi pidettäisiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukena ihan jokapäiväisessä arjessa mikäli haluavat ja tahtovat. Ehdoton EI abortille. Jos ovat kyllin vanhoja seksiin, täytyy tietää seuraukset ja kantaa siitä vastuu. Minulla on poika, joten tytön äiti luultavasti pakottaa aborttiin jos semmonen tulisi käymään.. Minulle kyllä sopii tulla mummoksi alta nelikymppisenä.

Vierailija
2/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suostuisin sijaisäidiksi/huoltajaksi tai miksi tahansa, mutta aborttia en hyväksy missään tapauksessa. Tekisin kaikkeni jotta tyttäreni ja lapsenlapseni saisivat hyvän elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni tai poikani olisi tuossa tilanteessa 13-14-vuotiaana, olisin pahoinvoiva huonosta vanhemmuudestani... Kaipa vielä 15-18- vuotiaan kanssa olisi sama tilanne. Tiedossa olisi pitkiä keskusteluja ja psykologinkin luona käymistä ehkä. Keskustelut toisen " vanhemman" perheen kanssa. Toki lasten oma päätös pitävätkö vauvan vaiko eivätkö, mutta en voisi olla sekaantumatta kasvatukseen, tms. En tässä ajassa kuvittele lasten osaavan kasvattaa lasta.

Vierailija
4/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummassakin päätöksessä ;)

Vierailija
5/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannustaisin aborttiin, mutta jos päättäisi pitää lapsen, tukisin häntä.

Jos 16 v. tai yli, kannustaisin lapsen pitämiseen mutta tukisin jos päätyisi aborttiin.