Miksi miehet ei koskaan tunnusta olevansa mustasukkaisia?
Ei ole helppoa puhua tunteista. Mutta onko se miehen mielestä oman heikkouden tunnustamista, jos kertoisi olevansa mustasukkainen? Selvästi monesti mies on, mutta ei tunnnusta mitään.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulla on kokemusta pelimiehistä joilla on about 100 säätöä menossa eikä siinä yksi meinaa mitään.
Useimmiten naisten ja lasten käy huonosti juuri miesten mustasukkaisuuden vuoksi.
Tarkoitin parisuhteessa eläviä mieheni. Oman mieheni kanssa olen naimisissa.
Olen ollut mustasukkainen vain kahdesta naisystävästäni. Niistä joita olen rakastanut.
Muista naisystävistäni en ole ollut mustasukkainen koskaan.
Minä olen enimmäkseen mustasukkainen. Omistan 2-3 paria tummansinisiä sukkia ja loput ovat mustia sukkia.
M
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulla on kokemusta pelimiehistä joilla on about 100 säätöä menossa eikä siinä yksi meinaa mitään.
Useimmiten naisten ja lasten käy huonosti juuri miesten mustasukkaisuuden vuoksi.
Ja sama toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei oikeasti halua kuulla tosi asioita esim. jokainen on enemmän tai vähemmän mustasukkainen, useimpia miehiä panettaa monta kertaa päivässä ja voisin jatkaa elämääni ongelmitta, vaikka tappaisin ihmisen.
Jos nainen kysyy, niin silloin haluaa asioista tietää mistä kyse.
Minun mieheni tunnusti kerran humalassa olevansa mustasukkainen kaverimiehistäni. Sanoi, ettei ole sanonut aiemmin mitään, koska ei halua rajoittaa elämääni tai ystävyyssuhteitani. Ja sanoi, ettei halua minun tekevän mitään tälle asialle, sillä pitäähän ihmisellä olla kavereita. Kunhan vain myönsi, että kokee mustasukkaisuuden tunteita.
jokainen on musta sukkainen (rajojen asettamista) jos ei ole mustis ei myöskään rakasta. yli mustikset eri luku.
Mustasukkaisuuskohtaukset kuuluvat jonnekin teini-iän tunnekuohuihin.
Silloin vasta tuli harjoiteltua asioita ja toki myös tyttöystävissä oli muutama joilla ei ollut käsitystä mikä on soveliasta käytöstä parisuhteessa ylipäätään.
Molemmat ongelmat ovat poistuneet, kun on aikuisena aikuisen kanssa parisuhteessa.
Mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan omistuksen- ja kontrollinhalua. Niillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, päinvastoin. Harva myöntää olevansa mustasukkainen, koska itsekin tietää että mustasukkaisuus johtuu sellaisista tunteista joista ei ole helppo puhua ja jotka eivät oikein kestä päivänvaloa.