Komein Beatle?
Siis komeimmillaan. Ei nykykuosissa😆
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Beatles
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Nykyisillä ulkonäköstandardeilla on vaikea ymmärtää beatlemaniaa. Paul on söpö muttei ihan minun tyyppiä kuitenkaan.
LOL. Manian aiheutti musiikki, mutta sitähän on nykypäivän huonon musiikin aikoina vaikea oivaltaa. Jos kyseessä ei olisi ollut musiikki, niin mania ei olisi ulottunut myös miehiin, mutta sehän ulottui.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisillä ulkonäköstandardeilla on vaikea ymmärtää beatlemaniaa. Paul on söpö muttei ihan minun tyyppiä kuitenkaan.
Oliko kilpailijat sitten komeampia? Paitsi Elvis tietysti, mutta hän olikin amerikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kilpailijat sitten komeampia? Paitsi Elvis tietysti, mutta hän olikin amerikkalainen.
Ricky Nelson.
George Harrison. Hän oli ainoa joka edes oli komea noista neljästä, muilla ei mitään jakoa.
Mun yks kaveri kerran kysyi, että miksi ihmeessä mä kuuntelen jotain Beatlesia. Eihän ne ollu edes komeita. Mutta kun mulla ei olekaan silmiä korvissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis ei ollut komea minun mielestäni
Vierailija kirjoitti:
Mun yks kaveri kerran kysyi, että miksi ihmeessä mä kuuntelen jotain Beatlesia. Eihän ne ollu edes komeita. Mutta kun mulla ei olekaan silmiä korvissa
Oli tosi hölmö kysymys. Ei kai musiikista pidetä sen perusteella miltä sen esittäjät näyttävät!