Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen helposti loukkaantuva, miten voisin muuttua?

Vierailija
02.04.2022 |

Pyrin itse tarkasti olemaan loukkaamatta muita, ja loukkaannun helposti jos joku tölvii minua tai piilowidduilee, vähättelee tms. tai saan osakseni epäoikeudenmukaista kohtelua. Miten oppisin olemaan loukkaantumatta sellaisista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua auttaa se, että mietin, että loukkaajalla on todennäköisesti joku asia vialla omassa elämässään (huolia, väsymystä…) ja purkaa sitä. Yritän muistaa, että kaikki tekee virheitä. Silloin en loukkaannu ainakaan kovin kauaksi aikaa enkä myöskään tunne voimia vievää ärsytystä toista kohtaan.

Vierailija
2/4 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua auttaa se, että mietin, että loukkaajalla on todennäköisesti joku asia vialla omassa elämässään (huolia, väsymystä…) ja purkaa sitä. Yritän muistaa, että kaikki tekee virheitä. Silloin en loukkaannu ainakaan kovin kauaksi aikaa enkä myöskään tunne voimia vievää ärsytystä toista kohtaan.

Tuo on hyvä ajattelutapa, ja realistinen.

Olisi vaan niin kiva, kun toinen osaisi edes puolella lauseella sanoa, että sori olen nyt vähän kireä kun olen yliväsynyt.

Mutta tuo on hyvä ajattelutapa. Itse herkästi pyydän anteeksi pienemmästäkin syystä, siksi harmittaa, jos toiset eivät pyydä anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä ajattelutapa, ja realistinen.

Olisi vaan niin kiva, kun toinen osaisi edes puolella lauseella sanoa, että sori olen nyt vähän kireä kun olen yliväsynyt.

Mutta tuo on hyvä ajattelutapa. Itse herkästi pyydän anteeksi pienemmästäkin syystä, siksi harmittaa, jos toiset eivät pyydä anteeksi.

Itse myös pyydän herkästi anteeksi ja toivoisin, että toinenkin tekisi niin. Valitettavasti näin ei aina tapahdu ja siihenkin voi olla monia syitä, ei välttämättä tahallisia.

T. se, joka sinulle vastasi

Vierailija
4/4 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure hammasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan