Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen kaupunki on Varsova?

Vierailija
02.04.2022 |

Käyneet, mistä tykkäsitte tai ette tykänneet? Mietin lähtisikö kesällä käymään Puolassa. Hintataso tuolla on edullinen. Tuleeko muita suosituksia maasta mieleen (Krakovassa olen käynyt)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä pieniä hevosia.

Vierailija
2/9 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola on hieno maa ja puolalaiset ihmiset asiallisia ja ystävällisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dynaaminen

Vierailija
4/9 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että muut uskonnot ovat tappaneet raiskanneet ryöstäneet kristityiltå viimeiset 2000 vuotta että voitte antaa lahjoituksen kristityille siellä. Jotkut näyttelee kristittyjä huijatakseen rahaa ruokaa vaatetta autoja tai laittaakseen syyt kristittyjen päälle heidän pahuudesta. Liittyy eläin uhraaja uskontoon.

Vierailija
5/9 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohessa laulu-ja soitinyhtye Sleepy Sleepers kertoo painavaa asiaa Varsovasta.

ttps://www.youtube.com/watch?v=hdpZ6TsbceY

P.s Puola on hieno maa ja siellä asuu kelpo kansa.

Vierailija
6/9 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielikuvissa siellä on vehreitä niittyjä ja varsoja.

Vierailija
7/9 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisiä ihmisiä. Mulla oli koira mukana ja kaikki koiralliset tulivat juttelemaan ja tervehtimään paikallisessa puistossa.

Yksi koiraihminen halusi esitellä osan kaupungista ja näytti paikkoja, joita muuten en olisi tajunnut katsoa (vanhoja rakennuksia). Pieneen ruokakauppaan sai mennä koiran kanssa. Kysyin saanko hakea nopeasti tuota ja he sanoivat, että tule nyt ostamaan mitä vain sen koirasi kanssa. Vuokrasin pienen huoneiston, ja koiralle oli laitettu valmiiksi vesi- ja ruokakippo. Kokemuksenani mukaan hyvin koiraystävällistä porukkaa. 

Vierailija
8/9 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että Praha on nähty, ja Unkari ei nyt oikein nappaa. Ehkäpä se Varsova kävis. ItäEuroopan kaupungeissa on kuitenkin omaa hohtoaan. Jotain rumankaunista.

Näytti olevan finskillä halvat liputkin heinäkuussa. Näkyy että lenojen hinnat on nousseet ainakin norwegianilla.

Vierailija
9/9 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisiä ihmisiä. Mulla oli koira mukana ja kaikki koiralliset tulivat juttelemaan ja tervehtimään paikallisessa puistossa.

Yksi koiraihminen halusi esitellä osan kaupungista ja näytti paikkoja, joita muuten en olisi tajunnut katsoa (vanhoja rakennuksia). Pieneen ruokakauppaan sai mennä koiran kanssa. Kysyin saanko hakea nopeasti tuota ja he sanoivat, että tule nyt ostamaan mitä vain sen koirasi kanssa. Vuokrasin pienen huoneiston, ja koiralle oli laitettu valmiiksi vesi- ja ruokakippo. Kokemuksenani mukaan hyvin koiraystävällistä porukkaa. 

Kiitos koirani sain paljon yhteyksiä paikallisiin ihmisiin, mutta muuten Varsovassa ei ollut mitään erikoista. Olihan siellä se vanhan kaupungin osa, mutta muuten oli kyllä ihan modernia. Itse tykkään esim. Prahasta paljon enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän