Mikä sarja 14v. kanssa Netflixistä?
Downton Abbey on katsottu ja kovasti tykätty.
Miss Fischerin murhamysteerioista tykättiin myös.
Hakekaa kätilö ei oikein lähtenyt.
Mitä voitais katsoa? Rajoitteista sen verran, että kauhu- ja vampyyrihommat eivät ole ihan meidän juttuja.
Kommentit (17)
Daredevil. On tosin kohtuullisen väkivaltainen.
Orange is the new black, meidän 15-v tykännyt tosi paljon, samoin Orphan Black on kuulemma todella hyvä. Gossip girl ja Pretty little liars ovat tuommoisia teineille sopivia myös.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:28"]Orange is the new black, meidän 15-v tykännyt tosi paljon, samoin Orphan Black on kuulemma todella hyvä. Gossip girl ja Pretty little liars ovat tuommoisia teineille sopivia myös.
[/quote]
Orange is the new black on lesboseksikohtausten takia ehkä hiukan hevi 12-vuotiaalle...
Doctor Who voisi tuonikäistä hyvinkin kiinnostaa.
Moderni perhe on hauska ja sopii nuoremmallekin :)
Minäkin olin tulossa ehdottamaan modernia perhettä. Ihana sarja!! Toinen hyvä vois olla brooklyn nine-nine.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:28"]
Minäkin olin tulossa ehdottamaan modernia perhettä. Ihana sarja!! Toinen hyvä vois olla brooklyn nine-nine.
[/quote]
NÄMÄ!!
Modernia perhettä mäkin suosittelisin. Ollaan äidin kanssa katottu yhdessä kaikki kaudet ja nauretaan molemmat aina ihan kippurassa. Löydettiin sarja just kun olin 14-15v. Gossip girl olis myös toinen josta varmasti tyttösi tykkäsi, mutta kaikkiin vanhempiin se ei varmaan kolahda. Elementary on kolmas joka tulee näin äkkiä mieleen.
N17
Forsyten taru on samantyyppinen kuin aloituksen sarjat
Anteeksi kuokkiminen ketjussa. Mutta sopiiko tuo Moderni perhe jo 12-vuotiaalle?
Neiti Marplet ja Poirotit on hyviä.
Moderni perhe sopii 12-vuotiaallekin.
Uusi Sherlock.