Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunsaisia ihmisiä..?vinkkejä kaipaisin.

Vierailija
19.09.2015 |

Olen kärsinyt kuukausia flunssasta, ollut lähinnä ylähengitystietulehduksia...minulla on astma, jonka takia aina sairastuessani pieneenkin flunssaan, kotihoito ei ole ennen ainakaan riittänyt. nyt on kuulemma liikenteessä keuhkoputkentulehdusta (mikä minulla krooninen) sekä keuhkokuumetta jälkitautina. 

Normaalisti kestän flunssan ja kuumeen, nyt pahin oire on hengenahdistus sekä päässä "pimeneminen", myös aika menee nopeasti, luulin että olen juuri herännyt aamukahvin kanssa vaikka ilta. eilen alkoi jo tämä sekavuus. kuumetta ei hirveästi ole mutta todella kuumeinen olo, väristyksiä, hiki/kylmä jne. astmalääkkeitä olen ottanut tupla-annoksen eikä tunnu auttavan, lisäksi nenäsuihketta  ja limaa irroittavaa lääkettä. silti tuntuu kuin päälläni olisi rintaliivit jotka ovat todella pienet, tuntuu että ns.vanne vetää rintojeni alta keuhkoja lyttyyn.. vaikea selittää paremmin mutta hengittäminen välillä kivuliasta. onko teillä ollut samanlaisia oireita? kauan kesti? saa antaa neuvoja. ei voi tietää paheneeko vai onko huomenna jo parempi. lääkäri sanoi että älä ole yksin jos keuhkokuume vaikka iskee..en kuitenkaan ala muita läheisiäni tartuttamaan joten olen yksin. lääkärissä kävin n. viikko sitten, astmaan liittyen. hoitaja sanoi että nyt on paljon flunssaa liikkeellä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minulla on jatkuvasti rytmihäiriöitä, n. puolen minutin välein muljahtaa. joskus on sydänfilmissä todettu sydämen lisälyönnit. pystyyköhän tätä kotikonstein helpottamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän