Bloggaajat ja voipaketin vaikeus :/
Yritys X on sponssannut bloggaajille keittiötilpehööriä ja varsinkin yksi tilpehööri on bloggaajien onneksi kunnon arjenpelastus! nimittäin.... VOIRASIA
" En yhtään pidä siitä kun voipakettia yrittää saada siististi suljettuna"
"On vaan niin kätevä, kun voi ei ole siellä paperissa lojumassa ja hankala avata ja ottaa"
"Tässä rasiassa voin käyttäminen on niin helppoa, se paperikääre on niin hankala ja sotkuinen, tämä on niin siisti ja simppeli"
"Lempparini leikkuulautojen lisäksi on voirasia! Niin ihmeelliseltä kuin kuulostaa, arki on paljon helpompaa. Ei enää paperin vaikeaa taittelua ja voisia sormia"
Ihanaa.... onneksi en ole bloggaaja, tuntuu että bloggaajille kaikki on vaikeaa, myös tavallinen voipaketti...
(sori erilaiset fontit, en osaa muokata niitä samalaisiksi, copypastesin noi suoraan blogeista ja siks fontti muuttui)
Kommentit (32)
Paljon helpompaswon vaan ostaa voita joka on jo valmiiksi samanlaisessa rasiassa kun margariinit yms levitteet...
Miks mun mielestä se paperi on ihan kätevä?:D varmaan toikin toki kätevä, mutta en näe niin tarpeelliseksi että tollaisen ostaisin.
Eikä siinä vielä kaikki. Sarjaan kuuluu myös vihreä ja musta oliivilusikka, kattaukseen saa kivasti särmää kun valitsee mustille oliiveille vihreän lusikan ja vihreille oliiveille mustan lusikan. Lisäksi on oma paistinpannunalunen, mitä tällä kertaa kokeilin kattilan alle ja hyvinhän se siinäkin toimii. Uskaltauduin myös leikkaamaan tomaatteja appelsiiniveitsellä, joten todella monipuolinen ja tarpeellinen sarja tämä on ja kaiken kaikkiaan ihanien rauhallisten viikonloppubrunssien ehdoton pelastaja.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:20"]Miks mun mielestä se paperi on ihan kätevä?:D varmaan toikin toki kätevä, mutta en näe niin tarpeelliseksi että tollaisen ostaisin.
[/quote]
Paperin avulla helppo mitata grammat leivonnassa
Voi voi kun voi voi sulaa..
"Kellään muulla ei oo koskaan niin vaikeeta ku mulla, mutta kukaan muu ei sopuloi yhtä suvereenisti ku mää !!!111!!!!1!!"
Kliketiklikkistä! Klikkeliskokkelis!
No eikö tuollaisesta tule turhaa tiskiä? Vai heittääkö ne vaan uuden köntin tilalle kun vanha loppuu, yök.
Breku? BREKU?? Taisin juuri löytää uuden inhokkisanan.
Nuo bloggareiden saamat lahjat saavat useinkin aikaan koomisia piirteitä. On huvittava lukea, kuinka elämä on mullistunut uuden kosmetiikatuotteen avulla ja kuinka uusi torkkupeitto on aivan korvaamaton eikä bloggari voisi enää kuvitellakaan elämäänsä ilman rikkaimuria. Jutun kruunaa arvonta, missä yksi onnellinen lukijakin saa itsellensä tuon koko elämänlaatua parantavan tuotteen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:28"]No eikö tuollaisesta tule turhaa tiskiä? Vai heittääkö ne vaan uuden köntin tilalle kun vanha loppuu, yök.
[/quote]
Kuinka usein sulla menee voipaketti, jos näet tämän ongelmaksi? Mulla on aina ollut voirasia, käytän yhden voipaketin ehkä parin-kolmen viikon aikana. Ei tosiaan haittaa yksi astia pestä parin-kolmen viikon välein. En sanoisi turhaksi tiskiksi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:20"]Miks mun mielestä se paperi on ihan kätevä?:D varmaan toikin toki kätevä, mutta en näe niin tarpeelliseksi että tollaisen ostaisin. [/quote] Paperin avulla helppo mitata grammat leivonnassa
[/quote]
Ja sitten kunvoita on vaan vähän jäljellä, niin ei mene yhtään hukkatilaa siksi että 500 g vetavässä pakkauksessa on jäljellä 25 g.
Nimim. Pieni jääkaappi
Siis käyttääkö jotkut sitä voita suoraan paperista? :D Sehän on kuin söisi pizzaa suoraan pahvipakkauksesta tai pistäisi pullan tarjolle muovisesta pussista. Säilytättekö te makkaroita ja juustojakin niissä pakkauksissa?