Kertokaa lähes varmasti työllistävä ala/työ ja josta saa ainakin 2000 €/kk palkan!
Olen kyllästynyt työttömyyteen, määräaikaisuuksiin ja jatkuviin pettymyksiin työnhaussa. Haluan vain tehdä töitä enkä murehtia minne seuraavaksi haen.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Bruttona vai nettona?
Brutto.
Ap
Sairaanhoitajana voisit saada noin bruttona 3000€/kk
Varhaiskasvatuksen opettaja, varhaiskasvatuksen lastenhoitaja
Mitä töitä olet tehnyt tähän asti? Olisko siivooja, sairaanhoitaja, palkanlaskija, kirjanpitäjä mitään? En ainakaan tunne ketään työtöntä näistä ammateista. Humanistisilla aloilla ja markkinoinnissa tuntuu olevan pätkätyöllisyyttä.
Tällä hetkellä on mahdotonta löytää töitä. Kaikissa firmoissa on lomautuksia tällä hetkellä. Ja mikä vaan ala maksaa reilusti yli 2000e /kk. Työllistävä ala on sairaanhoitaja.
Jos olet hidas ja kykenemätön loogisiin päätöksiin. Sairaanhoitaja antaa sulle huippuliksan.
Insinöörinä työni nykyään on aika helppoa ja vakaata. Kokonsaispalkka 4000€ / kk + työnantajan maksama lisäeläke 8500 € / vuosi. Välillä kun projektit painaa päälle niin joutuu hieman venymään. Ylityöstä ei makseta. Olen ihan tyytyväinen.
Komulaisen poliisin virka on vapaana. Se ei kestänyt olla siinä.
Jos pää kestää: hoitajaksi terveydenhuoltoon tai sosiaalipalveluihin. Vähiten koulutusta vaativaan hommaan pääsee tosi nopeasti, ja uralla on mahdollista kouluttautua eteenpäin parempiin positioihin, jos pää kestää.
Mutta monella ei pää kestä, joten mieti tarkkaan.
Teollisuuden kunnossapitoasentaja. Levyseppähitsaaja. Koneistaja. Luokkahitsaaja. Metallimies.
Vierailija kirjoitti:
Insinöörinä työni nykyään on aika helppoa ja vakaata. Kokonsaispalkka 4000€ / kk + työnantajan maksama lisäeläke 8500 € / vuosi. Välillä kun projektit painaa päälle niin joutuu hieman venymään. Ylityöstä ei makseta. Olen ihan tyytyväinen.
Miksi suostut tekemään ylitöitä, jos korvausta ei saa? Pakollistahan se lain mukaan ei ole (ellei ole pakottavien syiden vuoksi välttämätöntä.)
Näistä kaikista tienaa nettona, mies/ nais osaaja tuon liki 2000/ ja ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hidas ja kykenemätön loogisiin päätöksiin. Sairaanhoitaja antaa sulle huippuliksan.
ja töitä riittää tekijöille. sairaanhoitajien koulutukseen hakeutuvat kaikki jämä valittajat, jotka eivät muihin kouluihin pääse. ei niitä kiinnosta koulun jälkeen mennä töihin. sossu kyllä elättää.
sairaanhoitaja