Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9v as-poikani puri mua. Sattuu aivan hemmetisti.

Vierailija
01.04.2022 |

Ei tule verta, mutta kättä jomottaa ihan kamalasti. Itkettää. Mä teen kaikkeni ja tässä on tulos. Oon ihan loppu tähän.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai edes sanoit että ei niin saa tehdä?

Vierailija
2/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

As?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä ympäri korvia,oppiipahan

Vierailija
4/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

As?

Asperger.

Ja olen sanonut, neuvonut, ohjannut ja opettanut häntä satoja jos en tuhansia kertoja näissä asioissa. Silti tässä on lopputulos jos raivostuu jostakin. En tiedä mitä teen väärin, mutta jotain ja oon siihen ihan loppu. ap

Vierailija
5/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat purra? Koiratkin opetetaan pennusta asti olemaan purematta.

Vierailija
6/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toinen turhaudu jos neuvot "satoja ellei tuhansia kertoja" ja toistat samaa. Millä äänensävyllä. Eikö kommunikointi pitäisi olla rennompaa ja positiivista. Kaikilla pysyisi parempi mieli.

Vierailija
7/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako , jos puraisee takaisin , niin että sattuu? Että ymmärtää miltä toisesta tuntuu? Jos ei pysty asettumaan toisen asemaan. En tiedä , kysyn vaan.

Vierailija
8/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

As?

Asperger.

Ja olen sanonut, neuvonut, ohjannut ja opettanut häntä satoja jos en tuhansia kertoja näissä asioissa. Silti tässä on lopputulos jos raivostuu jostakin. En tiedä mitä teen väärin, mutta jotain ja oon siihen ihan loppu. ap

Oppisko hän puremaan vaikka jotain tyynyä tai pehmoeläintä silloin, kun hermot menee?

Vierailija
9/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

As?

Asperger.

Joku rangaistus olisi hyvä saada jos tekee jotain väärin. Toi pureminen on todella vaarallinen tapa. Odota että poika rauhoittuu ja ilmoita sitten seurauksista. Rangaistuksen pitää kirpaista riittävästi, että seuraavalla kerralla muistaa. Eli tyyliin ei Linnanmäkeä tänä kesänä tms.

Vierailija
10/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän nuo saattavat tehdä. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.

Vierailija
11/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uuvuta itseäsi sen lapsen kanssa. Minä tein niin ja olen nyt työkyvytön. Olis pitänyt laittaa laitokseen ja ihan tosissani olen.

Vierailija
12/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako , jos puraisee takaisin , niin että sattuu? Että ymmärtää miltä toisesta tuntuu? Jos ei pysty asettumaan toisen asemaan. En tiedä , kysyn vaan.

Tota ei suositella missään tapauksessa! Ei aikuinen voi ruveta puremaan takaisin!

Vierailija
13/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat purra? Koiratkin opetetaan pennusta asti olemaan purematta.

En anna purra. Olen pienestä asti häntä opettanut että ei saa purra, lyödä, potkia tai töniä. Siis yhdeksän vuoden ajan. Hän saa ammattiapua ja siis myös ammattilaiset ovat häntä yrittäneet ohjata. Se ei vaan ole niin yksinkertaista hänen kanssaan. Onhan se vähentynyt paljon, mutta sitä on edelleen ihan hemmetisti liikaa. Oon ihan epäonnistunut paska äiti. En jaksa enää omaa lastani. ap

Vierailija
14/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei saa purra takaisin. Lapsi oppii että toisia saa purra.

Tsemppiä ja voimia AP:lle! Saatteko mistään apua ja tukea lapsen haasteisiin?

Vierailija
15/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä.

Et ole ap huono äiti. Varmasti olet tehnyt kaikkesi. Lapsen haasteet voivat vain olla niin suuria että vanhemmuus on tosi raskasta. Toivon, että saisitte tukea ja apua.

Vierailija
16/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannibaalilapsi

Vierailija
17/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono aprilli pila :(

Vierailija
18/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin ärsyttävä janipetteri,pistä hakemaan kunnon oksa tai vyö jolla vetelet ympäri korvia

Vierailija
19/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin just omatekemä lihamakaronilaatikkoa.

Ai että oli hyvää.

Vierailija
20/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

As?

Asperger.

Joku rangaistus olisi hyvä saada jos tekee jotain väärin. Toi pureminen on todella vaarallinen tapa. Odota että poika rauhoittuu ja ilmoita sitten seurauksista. Rangaistuksen pitää kirpaista riittävästi, että seuraavalla kerralla muistaa. Eli tyyliin ei Linnanmäkeä tänä kesänä tms.

Kyllä asseillekin pitää opettaa mikä on oikein ja mikä väärin. Itse sain pienenä rangaistuksen kun purin muita ja siitäpä opin, ettei niin pidä tehdä. Siis ei mitään fyysistä, mutta rangaistuksrn mikä kirpaisi. Ovai olisiko kiva, että lapsi purisi vielä yläasteella ja tulisi kiusatuksi siitä? Meillä oli koulussa poika joka yleisesti tunnettiin nimellä vesikauhu.