Mitä jos 31v kaupunkilainen nainen ei ole koskaan ollut parisuhteessa
Kommentit (14)
Susiruma, todennäköisesti myös lesbo. Siis jos parisuhteella tarkoitetaan normaalia miehen ja naisen välistä suhdetta. Jos nainen on lesbo niin rumuus on valtti.
Tää yhteiskunta on niin parisuhdekeskeinen, että ihan puistattaa. Olisiko ko. nainen edes halunnut parisuhteen? Vaikea kommentoida oikein mitään noilla aloituksessa mainituilla spekseillä.
On meitä muitakin. Täällä muutaman vuoden vanhempi naishenkilö.
Kaunis, pieni ja soma. Ei yksikään mies ole pyytäny treffeille. Ei edes ne kilttismiehet ole suostunu vaik olen heit pyytäny, prkl.
Minä parin vuoden päästä :)
En ole ruma tai epäsosiaalinen, mutta en myöskään ns. normaali, enkä ole tavannut (vielä) koskaan ketään sopivaa miestä.
Ylipäätään en tapaa minua kiinnostavia miehiä juuri koskaan. Ihastun harvoin.
Yleistä nykyään. Ei mitään ihmeellistä. Itse olin ikisinkku 29-vuotiaaksi asti
Ei. Mun kaverini alkoi seurustelemaan ekaa kertaa 33-vuotiaana.
Ei kai mitään. Ehkä hän ei halua seurustella tai ei ole löytänyt sopivaa kumppania. Syitä voi olla monia.
Hirveältä tuo kuulostaa. Elämä jäänyt elämättä
Vierailija kirjoitti:
On meitä muitakin. Täällä muutaman vuoden vanhempi naishenkilö.
Kaunis, pieni ja soma. Ei yksikään mies ole pyytäny treffeille. Ei edes ne kilttismiehet ole suostunu vaik olen heit pyytäny, prkl.
Minä taas olen ennemminkin pitkä ja harteikas kuin pieni ja soma. Muiden mielestä kauniina pidetty kyllä aina, mutta en itse tajua yhtään mistä siinä on kyse ja just äsken taas hymähdin kun katsoin peiliin, että miten tämän näköistä edes pidetään kauniina vai onko se koko juttu vaan jotain höpötystä. :D
Mutta siis olen tottunut poikien/miesten huomioon lapsesta saakka, ja on ihastujia ollut, mutta en ole kokenut molemminpuolista rakastumista joten sinkkuna olen elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Hirveältä tuo kuulostaa. Elämä jäänyt elämättä
Teidän läheisyysriippuvaisten maailmankuvaa en tule koskaan ymmärtämään. Elämä jäänyt elämättä jos ei ole 15-vuotiaasta saakka ollut parisuhteessa/parisuhteissa
Oletko neitsyt? Vai onko kuitenkin ollut seksielämää, yhdenillan juttuja yms.?
Vierailija kirjoitti:
Oletko neitsyt? Vai onko kuitenkin ollut seksielämää, yhdenillan juttuja yms.?
Kaksi kertaa ollut yhden yön juttu. Ei muuta seksielämää
No minä olen 32-vuotias nainen enkä ole ollut parisuhteessa. Olen kyllä ollut kiinnostunut joistakin miehistä ja jotkut miehet minusta, mutta minusta kiinnostuvat yleensä sellaiset miehet, jotka ovat mielestäni ihan hirveitä tai ainakin täysin oman tyyppini vastakohtia.
Sairasta suorastaan