Nainen jonka mies juoksee vieraissa naisissa ja on usein öitä pois kotoa eikö välitä missä mies luuraa?
Kuitenkin soittelee tutut läpi että onko miestä näkynyt ja välillä etsiikin mutta miksi ei eroa tuollaisesta miehestä?
Kommentit (8)
Mies selittelee asiat ja nainen uskoo kaikki jutut. Jos epäilee, niin mies haukkuu luulotautiseksi.
Yksi kaverini oli aikoinaan suhteessa miehen kanssa, jonka tiesi juoksevan naisissa. Se sanoi, että juuri siinä tilanteessa, pikkulapsiarjen keskellä, ei vaan ollut voimia pistää heti lusikoita jakoon, ja ero olisi myös ollut taloudellisesti paha paikka. Otti sen linjan, ettei vaan kiinnosta, niin kauan kun mies hoitaa taloudelliset velvollisuutensa. Erosivat sitten kun lapset olivat vähän isompia ja oma työtilanne parempi.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin 2 vuotta miestä joka naimisissa. Edelleen mies naimisissa ja käy muiden naisten luona ympäri suomea mutta vaimo ei sano mitään ..mies valehtelee kaiken maailman juttuja missä on ja vaimo uskoo kaikki.Vaimo kotona siivoo,kokkailee ja kyselee mitä mies haluaa milloinkin syödä.
Vaimo tietää mutta ei kiinnosta ja aina menee uusi selitys läpi . Onhan näitä parisuhteita joissa toinen on vaan olemassa ja toisella täysin oma elämä.
Mistä tiedät, että vaimo ei sano mitään? Mistä tiedät, että miehen selitykset menevät läpi? Suurella todennäköisyydellä vaimo kyllä välittää ja selityksiä ei uskota. Se, mitä mies on tästä sinulle kertonut, onkin sitten eri asia ja todennäköisesti valhetta.
Todellakin välitän ja tiedän, mitä on menossa.
Asia ei kuitenkaan ole mustavalkoinen. Taustalla on muuta, kuin parisuhteeseemme liittyviä asioita, mieheni pään sisäisiä asioita. Eroamisen ja lapsiperheen elämän rikkomisen sijaan tavoittelen tilannetta, jossa mieheni hoitaisi itsensä kuntoon. Hän on minulle rakas ja tärkeä ihminen, vaikka satuttaakin minua nyt. Meistä jokainen on ihminen ja ihmiset tekevät virheitä. Tiedän, että moni ei jaksaisi tätä, mitä minä koen nyt. Kuitenkin kokonaisuutena on paras, että emme eroa, näin lapsemme kärsivät vähiten ja mieheni on mahdollista hoitaa itsensä kuntoon. Uskon, että parisuhteemmekin korjautuu, kun mies tunnistaa todelliset ongelmansa.
Moni nainen kertoi taloudelliset syyt kestää miehen juoksuja. On se rahan voima ihmeellinen, vaikka en näkisi syytä suomessa tästä asiasta stressata. Se kuitenkin ihmetyttää miten nämä häntäheikit kehtaa pettää vaimoaan vielä jos varsinkin lapsiakin on. Eikö ne yhtään ajattele lapsiaan miten niiden käy eron tullessa, typeriä.
Mutta onhan se inha juttu tuommoinen. Minun mielestä ei tartte hyväksyä pettämistä tai valheita. Ne eivät ole terveen parisuhteen juttuja.
Molemmat saavat tällaisesta suhteesta jotain. Onhan tuo vääristynyt käytösmalli ja lapset oppii sen normaaliksi.
Tuollaisille itsekkäille elukkamiehille olisi varmaan ihan ok jos heidän tyttäriäänkin petettäisiin. Isäni petti äitiäni salaa aikoinaan kun olin teini vaikka olin kertonut miten halveksin pettäjiä ja kuinka moraalittomia he mielestäni olivat. Teki sitten itsarin että kai se vähän häpesi käytöstään loppujen lopuksi tai sitten ei ja v*ttuuntui vaan kun se ämmä jonka kanssa petti lopulta jätti hänet.
Tapailin 2 vuotta miestä joka naimisissa. Edelleen mies naimisissa ja käy muiden naisten luona ympäri suomea mutta vaimo ei sano mitään ..mies valehtelee kaiken maailman juttuja missä on ja vaimo uskoo kaikki.Vaimo kotona siivoo,kokkailee ja kyselee mitä mies haluaa milloinkin syödä.
Vaimo tietää mutta ei kiinnosta ja aina menee uusi selitys läpi . Onhan näitä parisuhteita joissa toinen on vaan olemassa ja toisella täysin oma elämä.