Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut kuukauden 800kcal dieetillä

Vierailija
18.09.2015 |

Paino putoaa kokoajan vauhdilla ja olo on hyvä. En usko höpinää säästäliekistä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 153cm pitkä ja kun aloitin "laihdutuksen" painoin 70kg. Kilot lähtee syömällä n.2000kcal. Juju on siinä, mitä syö, ei niinkään kuin paljon.

Vierailija
2/9 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:48"]Mä olen 153cm pitkä ja kun aloitin "laihdutuksen" painoin 70kg. Kilot lähtee syömällä n.2000kcal. Juju on siinä, mitä syö, ei niinkään kuin paljon.
[/quote] näinpä! Puhtaita ruokia ja jos vihanneksistakin kalorit mukaan laskee ja niitä syö 1/3päin tarpeesta niin yli 2000kal voi vetää myös ja laihtuu... Elimistölle ei tule myöskään ravintoaineita puutetta ja kehon aineenvaihdunta ei kusahda (kuten proteiinisella kitukuurilla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 on oikeassa. Sokeri ja venhä lihottaa, vaikka söisi alle oman kulutuksen, koska ne hidastavat aineevaihduntaa ja suola kerryttää nestettä. Sen sijaan jos syö kuituja ja kasviksia, saa syödä aika reilusti, koska suoli toimii useimmilla. Olen syönyt viime aikoina aika paljon ja laihtunut. Mutta en ole syönyt kovin suolaista, en lainkaan makeaa, jättänyt valkoisen viljan pois ja leipää vain vähän. 

Vierailija
4/9 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin myös alle 1000kcal/päivä. Aamulla söin marjoja ja vähän maustamatonta soijajogurttia pellavansiemenillä ja muutaman pähkinän+kahvia. Lounaaksi salaatin (ei kastiketta) jossa oli yleensä tavalliset kasvikset+kanaa tai tonnikalaa. Välipalaksi hedelmän tai esim. sitä kauralima"jogurttia" tai dippasin kurkkua ja porkkanaa kevytkermaviiliin jonka maustoin itse. Päivällisellä jotain keittoa ja välillä raejuustoa sen kanssa.

Lisäksi litkin vettä pitkin päivää ja viikonloppuisin söin oikeestaan mitä halusin. Painoa lähti reilu kilo viikossa, ja parin ekan päivän jälkeen ei ollut kertaakaan nälkä.

Vierailija
5/9 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätte kiva.

Vierailija
6/9 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet syönyt?

Vierailija
7/9 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan pystyisi ite tohon jos liikkuisin samalla. Tai/ja pitäs olla joku henkinen surutila, ettei tulis koskaan nälkä...

Vierailija
8/9 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen olet? Mulle toi on kanssa ainut mikä toimii. Pituutta on 155, en tiedä pärjäävätkö pitkät noin vähällä ravinnolla. Ei minulla ole oikeastaan tuskaisen nälkä jos noin vähän syön.

Vierailija
9/9 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokavaliosi sisältää? Pistä esimerkkipäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi