Työpaikan virkistystapahtumat
Millaisia tapahtumia teidän työpaikoilla on? Haluaisin vähän vertailua siihen mitä meillä on..
Kommentit (12)
Ravintola-alalla meidän virkkarit ovat tarkoittaneet örvelökännäämistä, työkavereiden nus***ista, jäätäviä morkkiksia ja hiljaisia työvuoroja.
Meillä on 10 hengen työporukka. On vaellettu, frisbeegolfattu, käyty teattereissa ja konsertissa. Yksi vastarannan kiiski löytyy, mutta toki jarrujakin tarvitaan.
Viimeksi oltiin katsomassa kansallisteattetissa sami hedbergiä, jonka jälkeen mentiin ravintolaan syömään ala carte menut ja sen jälkee firma piikkii baarii. Yksityinen firma. Huomenna VIP pöytä cage nightissa, jota edeltää ruokailu. Tietenkin vielä siitä jatkoille.
Vieläkö jollain firmalla on varaa järjestää näitä?! Itse olen ollut viimeksi vuonna 2001...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:43"]
Meillä on 10 hengen työporukka. On vaellettu, frisbeegolfattu, käyty teattereissa ja konsertissa. Yksi vastarannan kiiski löytyy, mutta toki jarrujakin tarvitaan.
[/quote]
Miten tämä vastarannan kiiski osallistuu?
Kaikkea älytöntä paskaa, joka on poissa työskentelystä. Jokainen voi golfata tai surffata vapaa-ajallaan jos haluaa. Työt ruuhkautuvat ja asiakkaat ovat vihaisia päivän poissaolosta.
Meidät kärrättiin bussilla jonkun pienen tuppukylän vanhalle kyläkoululle, josta oli epätoivoisesti yritetty vääntää joku tämmönen virkistyspaikka firmoille. Siellä oli ruokaa, alkoholitonta juomaa, sitten jotain puuhastelua pihalla. Osa porukasta lahjoi bussikuskin käyttämään heitä alkossa. Paluumatka olikin sitten vähän hilpeämpi.
Toisessa firmassa meidät kuskattiin parilla bussilla hiihtokeskukseen (laskettelemaan) ryyppäämään viikonlopuksi. Yövyttiin pari yötä mökeissä, grillailtiin, juotiin, käytiin syömässä, juotiin, keilattiin, juotiin. Jotkut kuulemma hiihtikin, mutta eniten kyllä juotiin.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:50"]Megazone
[/quote]
Aikuisille ihmisille?
Hohtokeilausta, naurujoogaa, ulkoilua Nuuksiossa, zumbaa.. Itse olen tykännyt, mutta kokonaisuudessaan ei toimi meidän suurella ja kirjavalla porukalla.