Olenko paha, kun en halua rotevaa, yli 165cm, lihaksikasta, lävistettyä naista?
Nuo kaikki ovat siis erillisiä piirteitä mistä en pidä, otsikkoon ei mahtunut kahden viimeisen väliin tai-sana.
Hiusten värillä ei ole niin väliä, saa olla vähän pyöreäkin kunhan ei ole ns. miesmäinen kroppa. Lävistykset ja tatuoinnit ehdoton ei. Myös selkeästi näkyvät, erottuvat lihakset ei ole ok.
Naispuoliset ystävät on sanoneet että olen pinnallinen. Olenko?
T. Mies25
Kommentit (30)
No et oo paha, jokaisella on omat mieltymyksensä.
No kuka muka haluaa lihaksikkaan ja lävistetyn naisen? Lisääs tohon vielä tatuoinnit ja siilitukka.
Itse en osaa kuvitella edes ihastuvani ihmisiin, joilla on mun inhoamiani ominaisuuksia, joten ei kai se sitten ole väärin olla vähän "pinnallinen" Tosin itselläni ehdoton ei on vain ruskeat silmät. En sitä ole kellekään edes maininnut, mutta ruskeat silmät inhottaa sen verran etten ole ikinä ihastunut kehenkään ruskeasilmäiseen, enkä pidä sitä edes mahdollisena.
Eiköhän miehillä saa olla vaatimuksia naiselle siinä missä naisillakin on miehelle :D ärsyttää tämä kaksinaismoralismi, jota jotkut tuntuvat harrastavan. N20
En ymmärrä miehiä, jotka haluavat muun kuin vartaloltaan laihan naisen, joten ei todellakaan ole paha! Lävistykset(poislukien korvikset) ja tatuoinnitkin rumentavat. N20
Et ole paha, mutta taidat olla lyhyt.
Et ole pinnallinen sillä saa kai nyt jotain kriteereitä olla ilman että on nirso.
En minäkään halua lyhyttä, sikaniska-bodaria, tyhmää tai huumorintajutonta miestä.
Tavis kelpaa kyllä.
En ole lyhyt, olen 180cm. Pidän kuitenkin n.150-165cm naisista, tulee sellainen olo että heitä haluaa suojella. Tämä ei tietenkään nykyään käy, kun naiset kokevat tämän sovinismiksi :(
8, et ymmärrä miehiä jotka haluavat esim. kurvikkaan naisen? En nyt tarkoita lihavaa vaan että rintoja ja lantiota löytyy
ap
Ihan ok juttusi ovat, mikseivät olisi? Toki sinun ei tarvitse asioita kuuluttaa ympäriinsä, se ei hyödytä ketään. Eiköhän jokaisella ole omat ajatukset eri asioista ja kenenkään ei niitä arvostella tarvitse.
12, eikö tämä palsta ole sitä varten että saa "kuuluttaa" mielipiteitään, kysellä muiden mielipiteistä, jakaa ajatuksia? Mistä täällä sitten pitäisi kirjoittaa?
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:49"]Et ole paha, mutta taidat olla lyhyt.
[/quote]
Se taitaa olla juuri toisinpäin, mitä olen seurannut kaveripiirissä niin ne pisimmät miehet kuolaa pikkuisia naisia. Sitten minun, 170-senttisen naisen kimpussa on ne saman mittaiset tai lyhyemmät hukkapätkät.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:54"]
En ole lyhyt, olen 180cm. Pidän kuitenkin n.150-165cm naisista, tulee sellainen olo että heitä haluaa suojella. Tämä ei tietenkään nykyään käy, kun naiset kokevat tämän sovinismiksi :(
8, et ymmärrä miehiä jotka haluavat esim. kurvikkaan naisen? En nyt tarkoita lihavaa vaan että rintoja ja lantiota löytyy
ap
[/quote]
No tuohan on tosi yleistä että miehet haluaa naisen jota kokee voivansa suojella, se on biologiaa ja geeneissä. Onhan naiset keskimäärinkin 14cm miehiä lyhyempiäkin. Se että joku pitkä nainen palstalla aina raivostuu asiasta ei tee asiasta oikeasti pahaa.
Ai jos tapaat unelmiesi naisen, mutta hänellä on nenänappi, niin ei tule kauppoja? Huoh.
No kukahan haluaa jonkun 155cm naisen, kenties lapsista kiinnostunut? Hah hah. Pitkä on kaunista ja vaatteetkin istuvat paremmin
T. N182cm
16, kai sen kanssa voisi elää mutta kysyisin heti ensimmäisenä aikooko hän ottaa lisää lävistyksiä ja jos niin ei tulisi kauppoja. Jos vaihtoehtoina olisi nenäkorullinen ja ilman, niin ottaisin sen ilman, vaikka esim. pelkästään kuvasta nähtynä.
Ap
17, minä haluan lyhyen/keskimittaisen naisen koska koen heidät viehättäviksi (tietysti tapauksesta riippuen)
Pitkää naista en pidä viehättävänä mutta älä huoli, kyllä sinullekin ottaja löytyy. Monet muut eivät välitä naisen pituudesta :)
Ap
Hei ap! Minulle kelpaa vain mies Helsingin kantakaupungista, joka on vähintään 180 cm pitkä, lihaksikas, siisti, sivistynyt, akateeminen ja vuositulot vähintään 70 000 e.
Terv. N40 eteläisestä Helsingistä, 173 cm, kurvikas, lihaksikas, juristi, tulot 70 000 e
Ihan normaalilta kuulostaa, pitäähän kumppanin miellyttää myös ulkoisesti.
Kaikkee saa haluta tai olla haluamatta, mutta kaikkee ei saa. Olet pinnallinen.