Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia oireita sinulla oli koronan sairastaessasi?

Vierailija
31.03.2022 |

Selvisitkö lähes oireettomana? Olitko todella kipeä? Hengitysvaikeuksia, lihaskipuja, päänsärkyä, haju- tai makuaistin häiriöitä?korkea syke, karmea voimattomuus?
Itsellä oli suht vaikea tauti. 36-vuotias perusterve nainen. 3 päivän korkea kuume, vähän vajaa 39 astetta. 9 päivää kesti hemmetin korkeat sykkeet jonka takia kävin sairaalassakin kääntymässä. Niin karmea väsymys että suihkussa käyntikin oli kuin olisi maratonin juossut. Oli ahdistavaa aikaa. Tartunnasta nyt vähän yli kuukausi ja sykkeet edelleen koholla. Ei ollut juu ihan perusflunssa todellakaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: llä ilmeisesti longcovid- oireet.

Itse olin todella kovassa 39 asteen kuumeessa monta päivää ja joka paikkaan koski, eritoten päähän. Hengitysvaikeuksia ei ollut lainkaan enkä muista menikö makuaisti, kova kuume teki tosi tokkuraiseksi.

Nyt jo töissä taas mutta väsymys on kova, välillä hikeä pukkaa oikein kunnolla. Vedän kourakaupalla vitamiineja vahvistuakseni. Kai tämä joskus loppuu.

Ei minun kohdallani todellakaan mikään pieni räkätauti vaan kova influenssa.

PS. Kolme rokotetta on saatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 4. oireinen päivä. Lämpöä 37-38, yskää, pientä päänsärkyä, nenä vuotaa hieman, lihaksia juilii. Eli ei vielä ainakaan kovin pahat oireet. Ai niin eilen tuntui epämääräistä rinta/keuhkokipua.

Olen myös kolmasti rokotettu yli viisikymppinen.

Vierailija
4/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun vuorokauden välillä nosti vähän kuumetta ja lihaksia särki. Parissa päivässä oli suurinpirteen jo normaali olo. Ei yhtään yskää tai kurkkukipua yms. Yhtään rokotetta en ole ottanut.

Vierailija
5/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
6/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuumetta, mutta kauhea päänsärky ja silmät olivat punaiset ja vetistivät muutaman päivän, olivat kuin mädät tomaatit. Altistumisesta oireiden päättymiseen meni puolitoista viikkoa.

Kolme rokotetta otettuna.

Vierailija
7/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt 3. päivä menossa. Ensioire kurkkukipu on onneksi helpottanut, mutta edelleen kuiva yskä, nuha, väsymys painaa. Hengitys on myös raskasta ja välillä rintakehässä on paineen tunnetta, mutta ei onneksi pahoja.

Kolme rokotetta alla, riskiryhmään kuulun.

Vierailija
8/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän verran selän lihakset oli kipeät ja kurkku karhea, sen jälkeen 3 päivän lievä nuha. Vähän enemmän väsytti päivän tai kaksi. Kuumetta ei ollut yhtään, korkein lukema oli 36,8, vaikka yleensä mulla on flunssassa ainakin pientä lämpöä.

Puolison oireet oli samanlaiset, toisella lapsella oli yksi päivä 39 kuume ja se oli siinä, toisella oli pari päivää 38 kuume.

Puolisolla kolme rokotusta, minä ja lapset rokottamattomia.

Vierailija
9/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän verran selän lihakset oli kipeät ja kurkku karhea, sen jälkeen 3 päivän lievä nuha. Vähän enemmän väsytti päivän tai kaksi. Kuumetta ei ollut yhtään, korkein lukema oli 36,8, vaikka yleensä mulla on flunssassa ainakin pientä lämpöä.

Puolison oireet oli samanlaiset, toisella lapsella oli yksi päivä 39 kuume ja se oli siinä, toisella oli pari päivää 38 kuume.

Puolisolla kolme rokotusta, minä ja lapset rokottamattomia.

Lisään vielä että puolisolla oli myös ehkä reilun viikon verran sellaista oireilua, että syke nousi herkästi vähäisessäkin rasituksessa. Mutta sekin meni sitten ohi.

Vierailija
10/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereista moni on sairastanut, suurin osa lievänä, mutta tiedän muutaman joilla oli tosi paha. Korkeaa kuumetta, kova yskä, keuhkoihin sattuu, jollakin oli myös vatsaoireita, kuvaili noron ja influenssan yhdistelmäksi. Mutta ovat nyt jo toipuneet työkuntoon, pisin saikku taisi olla kolmen viikon luokkaa. Ja useampi on maininnut että on nähnyt pahoja painajaisia.

Vierailija
11/13 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän kuume 38’c

Ei piikkejä.

Vierailija
12/13 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaas taas tätä ketjua.

Vierailija
13/13 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä nousi kuume, sen jälkeen oli pari päivää lihaskipuja ja vaihtelevasti kuumetta, kolmannesta päivästä eteenpäin nenä tukossa ja vuoti. Vajaassa viikossa meni muut oireet ohi mutta nyt parin viikon jälkeen on vieläkin hieman yskää.

Kaiken kaikkiaan samankaltaiset oireet kun flunssassa mutta voimakkaammat. Ei ollut onneksi mitään vakavempaa itsellä. 2 rokotetta otettuna

Puolisolla oli myös korona samaan aikaan, hänellä hieman minua lievemmät oireet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi