Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut ystäväni mieheen

Vierailija
18.09.2015 |

ja uskon että tuo mies on myös minuun. Miten edetä tässä asiassa? Molemmat olemme naimisissa ja lapsia on myös molemmilla. Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Miten asiat ovat edenneet, oletteko viimein saaneet toisenne ja arki on alkanut rullaamaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K*siv*ttu, jätä se mies rauhaan ja mene muualle trollailemaan!

Vierailija
2/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ukko rauhaan, kumma et aina pitää perheitä tuhota ja on vaan ne omat halut, mitä muista väliä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi on jo nii hullu tilanne, ettei siinä taida palkita toisen "saaminen" kun ystävä on petetty, oma mies jätetty ja lapsetkin kokeneet eron. Hullu olet

Vierailija
4/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mitään rakastunut oo, sun hormonit on vaan sekasin.

Vierailija
5/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Vai oikein uskot että hänkin on rakastunut sinuun. Ei hitto mikä läjänkakkaa sä olet oikeesti. Ystävä on tässä vaiheessa ihan turha sana senkin lutka.

Vierailija
6/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
Et ole rakastunut vaan kyllästynyt omaan parisuhteeseen ja uskot, että ystävän parisuhde on parempi ja luulet sen johtuvan miehestä.
Tuosta ei seuraa kuin paskaa. Jos ja KUN siitä ei mitään tule, niin olet menettänyt hyvän ystävän ja rikkonut kaksi perhettä, lisäksi tulet saamaan jätesäkillisen sydänsuruja ja morkkikset päälle.

Vierailija
7/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mee vaan ja pilaa oma elämäs, oot sen ansainnut... Kun merran teet aloitteen oot pelkkä lutka tän miehen mielestä ja lutka myös "ystäväsi" mielestä ja he pääsevät susta eroon ja saat sellasen maineen pitkäksi aikaa että go for it! :) Mut oikein on sulle.

Vierailija
8/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etene mitenkään. Panosta omaan parisuhteeseesi ja odota, että tunteet tuota toista kohtaan laimenevat. Ihastuminen aiheuttaa sellaisen hormoniryöpsähdyksen, että se on kuin huumaantuneena olisi. Ei pysty ajattelemaan selkeästi eikä näkemään vaaroja suhteeseen lähtemisessä ja huonoja puolia ihastuksen kohteessa. Mutta se menee ohi. Voi viedä kuukausia, vuodenkin, mutta se menee ohi.

Vierailija
9/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastainen, kusinen ja arvoton lutka.

Vierailija
10/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa kyseinen mies. Vaikka kaikki sujuisikin "suunnitelman" mukaan, niin mihin tilanteeseen joutuisitte? Uusioperhe, jossa molemmilla osapuolilla hyvin katkera puoliso. (Turha odottaa sivistynyttä käytöstä ystävältäsi esim huoltajuusasioissa tuon jälkeen.) Lapset, jotka ovat hyvin katkeria vanhempien suhteen pilaamisesta eivätkä varmasti helposti hyväksy uutta äitipuolta. Molempien sukulaiset, jotka paheksuvat tekoa ja luultavasti ovat jätettyjen puolella. Muu ystäväpiiri vastaavasti. Tuohon kun lisää puolen vuoden päästä (jos sinne asti edes kestätte) arkistuneen suhteen normaaleine ongelmineen ja kasvukipuineen, niin ei tule kestämään. Puhumattakaan molempien tuntemasta syyllisyydestä.

Lopputuloksena olet menettänyt nykyisen perheesi, ystäväsi ja uuden rakkautesi.

Vierailija
11/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, olet provo.

Jos et, sitten olet kauhea ämmä jos oikeasti olisit valmis rikkomaan kaksi perhettä mielihalujesi vuoksi. Häpeä.

Vierailija
12/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme saaneet toisiamme itse erosi, mutta mies ei. Meni sekaisin kuin seinäkello ja tappoi itsensä.

Vierailija
13/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus naisen logiikkaa, ei panosta itse omaan suhteeseensa, valittaa kokoajan miehelleen ja laiska sängyssä. Sitten kateellinen kaverin hyvästä suhteesta, tajuamatta, että ehkä se kaverisi itsekin panostaa suhteeseensa ja pitää huolen miehestään.

Olen mies ja näitä naisia on ollut, maataan sohvalla ja valitetaan, Sitten kun lähdet ja olet onnellinen ja menee hyvin toisen naisen kanssa, niin sitten taas alkaa exää kiinnostaa.

Viime kesänä viimeksi, kun nykyisen kanssa käydään ulkona ja harrastetaan, joskus exää näki sattumalta jossain. Exän kanssa ei tehty mitään, koska sille ei kelvannut mikään muuta kuin istui kotona ja soitti mulle töihin kun hänellä on tylsää. Kun yritit jotain niin tympeä akka mikään ei kelvannut.

No, nyt kun näki, että uuden kanssa kivaa ja käydään paikoissa ja tehdään asioita niin alkoi tekstaria tulla.. Ja kaikenlaista muuta.

Mutta en todellakaan ole palaamassa paskaan.

Ps Mitä jos kumppaninne maksaa kaiken ja tekee ylitöitä (12..15h päiviä) hankkiakseen sinulle auton ja muuta, kun olet kotona laiskana työttömänä, niin onko kohtuuton vaatimus että kävisit ruokakaupassa (kun rahaakinon annettu ja se on otettu) ja siivoaisit ainakin omat jälkesi tiskisi?

Vai todellako naiset ajattelette, että kun mies tulee kotiin niin se käy kaupassa teille ja siivoaa teidän jäljet? 

Meni vähän ohi aiheesta...

mies.

Vierailija
14/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:05"]Perus naisen logiikkaa, ei panosta itse omaan suhteeseensa, valittaa kokoajan miehelleen ja laiska sängyssä. Sitten kateellinen kaverin hyvästä suhteesta, tajuamatta, että ehkä se kaverisi itsekin panostaa suhteeseensa ja pitää huolen miehestään.

Olen mies ja näitä naisia on ollut, maataan sohvalla ja valitetaan, Sitten kun lähdet ja olet onnellinen ja menee hyvin toisen naisen kanssa, niin sitten taas alkaa exää kiinnostaa.

Viime kesänä viimeksi, kun nykyisen kanssa käydään ulkona ja harrastetaan, joskus exää näki sattumalta jossain. Exän kanssa ei tehty mitään, koska sille ei kelvannut mikään muuta kuin istui kotona ja soitti mulle töihin kun hänellä on tylsää. Kun yritit jotain niin tympeä akka mikään ei kelvannut.

No, nyt kun näki, että uuden kanssa kivaa ja käydään paikoissa ja tehdään asioita niin alkoi tekstaria tulla.. Ja kaikenlaista muuta.

Mutta en todellakaan ole palaamassa paskaan.

Ps Mitä jos kumppaninne maksaa kaiken ja tekee ylitöitä (12..15h päiviä) hankkiakseen sinulle auton ja muuta, kun olet kotona laiskana työttömänä, niin onko kohtuuton vaatimus että kävisit ruokakaupassa (kun rahaakinon annettu ja se on otettu) ja siivoaisit ainakin omat jälkesi tiskisi?

Vai todellako naiset ajattelette, että kun mies tulee kotiin niin se käy kaupassa teille ja siivoaa teidän jäljet? 

Meni vähän ohi aiheesta...

mies.
[/quote] ite oon työtön, mutta todellakin hoidan kodin. Mun miehen ei tarvitse tehdä muuta kun kaupassa käynti, mulla ei korttia ni se on hänen helpompi hoitaa. Muuten on koti aina kunnossa.

Vierailija
15/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä olet tekemässä. Nyt oikeesti jäitä hattuun.

Vierailija
16/16 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet mun tuttava pariskunnat (nelikymppisiä kaikki osapuolet, ja molemmilla alkuperäisillä pariskunnilla alle kouluikäisiä/alakouluikäisiä lapsia) vaihtoi päittäin.
.
Eli ensin oli kaksi perhettä: Maija ja Pekka ja heidän lapset sekä Elisa ja samppa ja heidän lapset. Jostain syystä kaikki olivat sitä mieltä että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella ja Maija ja samppa ovat nykyään naimisissa ja Pekka ja Elisa myös.
.
Ihan uskomaton kuvio mutta totta. Pk-seudulla tapahtunut viiden vuoden sisällä.