miksi hieroja ei usko asiakasta?
Ei. Haluaa käsitellä muita alueita eikä ymmärrä että ellei jännittynyttä aluetta saada parempaan kuntoon, tilanne jatkuu entisellään.
Olen siis selittänyt mikä paikka on kipeä ja ollut vuosikausia!
Kommentit (16)
Voi myös olla, että se sun jumin syyt löytyvät niiltä muilta alueilta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:42"]Ei. Haluaa käsitellä muita alueita eikä ymmärrä että ellei jännittynyttä aluetta saada parempaan kuntoon, tilanne jatkuu entisellään.
[/quote]
Usein se pelkän jännittyneen kohdan hierominen ei auta. Syy voi olla toisessa kohtaa kehoa, jolloin laajempi alainen käsittely on tarpeen.
Kai sieltä muitakin hierojia löytyy kuin se yksi.
kokeile jotain toista hierojata, jos se aauttaisi. vai onko niin että asut pienellä paikkakunnalla jossa on vain yksi hieroja?
Vuosikausia olet kärsinyt? Vaihda hyvä ihminen jo hierojaa
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:56"]Vuosikausia olet kärsinyt? Vaihda hyvä ihminen jo hierojaa
[/quote]
No olen käynyt eri hierojilla. Ehkä pitäis vaihtaa hoitomuotoa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:42"]Ei. Haluaa käsitellä muita alueita eikä ymmärrä että ellei jännittynyttä aluetta saada parempaan kuntoon, tilanne jatkuu entisellään.
[/quote]
Usein se pelkän jännittyneen kohdan hierominen ei auta. Syy voi olla toisessa kohtaa kehoa, jolloin laajempi alainen käsittely on tarpeen.
[/quote]
No se on nähty. Jännitys on vieny mut kasaan ja on kipuja. Jos saisin täsmähoitoa, mutta ei.
No mee thai hierojalle ni laukee kaikki paikat!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:42"]Ei. Haluaa käsitellä muita alueita eikä ymmärrä että ellei jännittynyttä aluetta saada parempaan kuntoon, tilanne jatkuu entisellään. Olen siis selittänyt mikä paikka on kipeä ja ollut vuosikausia! [/quote] Usein se pelkän jännittyneen kohdan hierominen ei auta. Syy voi olla toisessa kohtaa kehoa, jolloin laajempi alainen käsittely on tarpeen. [/quote] No se on nähty. Jännitys on vieny mut kasaan ja on kipuja. Jos saisin täsmähoitoa, mutta ei.
[/quote]
Tulehtuneen kohdan hierominen ei sekään ole aina fiksuin valinta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:42"]Ei. Haluaa käsitellä muita alueita eikä ymmärrä että ellei jännittynyttä aluetta saada parempaan kuntoon, tilanne jatkuu entisellään. Olen siis selittänyt mikä paikka on kipeä ja ollut vuosikausia! [/quote] Usein se pelkän jännittyneen kohdan hierominen ei auta. Syy voi olla toisessa kohtaa kehoa, jolloin laajempi alainen käsittely on tarpeen. [/quote] No se on nähty. Jännitys on vieny mut kasaan ja on kipuja. Jos saisin täsmähoitoa, mutta ei.
[/quote]
Tulehtuneen kohdan hierominen ei sekään ole aina fiksuin valinta.
[/quote]
Ei se ole tulehtunut mutta on kova jännitys ja se vetää muutkin kohdat kireälle.
Ehkä seuraavasti sanon jo puhelimessa mitä haluan hoidettavan.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:42"]Ei. Haluaa käsitellä muita alueita eikä ymmärrä että ellei jännittynyttä aluetta saada parempaan kuntoon, tilanne jatkuu entisellään. Olen siis selittänyt mikä paikka on kipeä ja ollut vuosikausia! [/quote] Usein se pelkän jännittyneen kohdan hierominen ei auta. Syy voi olla toisessa kohtaa kehoa, jolloin laajempi alainen käsittely on tarpeen. [/quote] No se on nähty. Jännitys on vieny mut kasaan ja on kipuja. Jos saisin täsmähoitoa, mutta ei. [/quote] Tulehtuneen kohdan hierominen ei sekään ole aina fiksuin valinta. [/quote] Ei se ole tulehtunut mutta on kova jännitys ja se vetää muutkin kohdat kireälle. Ehkä seuraavasti sanon jo puhelimessa mitä haluan hoidettavan.
[/quote]
Eli siis tulehtunut. Mulla hieroja ei suostunut hieromaan pahasti jumissa olevia lihaksia. Piti ensin jumpata ja venytellä varovasti pahimmat lukot auki.
Itse kärsin kroonisesta migreenistä (ei lääkitystä) ja erittäin pahoista niska-hartiajumeista ja nyt kävin osteopaatilla. Näin hyvää oloa ei ole ollut vuosiin!
Esimerkiksi minulla osa kivuista johtuu säären lihaskalvoista, joiden hieronta oli erittäin tuskaista, mutta nyt helpottaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:42"]Ei. Haluaa käsitellä muita alueita eikä ymmärrä että ellei jännittynyttä aluetta saada parempaan kuntoon, tilanne jatkuu entisellään. Olen siis selittänyt mikä paikka on kipeä ja ollut vuosikausia! [/quote] Usein se pelkän jännittyneen kohdan hierominen ei auta. Syy voi olla toisessa kohtaa kehoa, jolloin laajempi alainen käsittely on tarpeen. [/quote] No se on nähty. Jännitys on vieny mut kasaan ja on kipuja. Jos saisin täsmähoitoa, mutta ei. [/quote] Tulehtuneen kohdan hierominen ei sekään ole aina fiksuin valinta. [/quote] Ei se ole tulehtunut mutta on kova jännitys ja se vetää muutkin kohdat kireälle. Ehkä seuraavasti sanon jo puhelimessa mitä haluan hoidettavan.
[/quote]
Eli siis tulehtunut. Mulla hieroja ei suostunut hieromaan pahasti jumissa olevia lihaksia. Piti ensin jumpata ja venytellä varovasti pahimmat lukot auki.
[/quote]
Kuule kun tähän ei pelkkä venytys auta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:31"]Itse kärsin kroonisesta migreenistä (ei lääkitystä) ja erittäin pahoista niska-hartiajumeista ja nyt kävin osteopaatilla. Näin hyvää oloa ei ole ollut vuosiin!
Esimerkiksi minulla osa kivuista johtuu säären lihaskalvoista, joiden hieronta oli erittäin tuskaista, mutta nyt helpottaa :)
[/quote]
Kiitti tästä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:21"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:42"]Ei. Haluaa käsitellä muita alueita eikä ymmärrä että ellei jännittynyttä aluetta saada parempaan kuntoon, tilanne jatkuu entisellään. Olen siis selittänyt mikä paikka on kipeä ja ollut vuosikausia! [/quote] Usein se pelkän jännittyneen kohdan hierominen ei auta. Syy voi olla toisessa kohtaa kehoa, jolloin laajempi alainen käsittely on tarpeen. [/quote] No se on nähty. Jännitys on vieny mut kasaan ja on kipuja. Jos saisin täsmähoitoa, mutta ei. [/quote] Tulehtuneen kohdan hierominen ei sekään ole aina fiksuin valinta. [/quote] Ei se ole tulehtunut mutta on kova jännitys ja se vetää muutkin kohdat kireälle. Ehkä seuraavasti sanon jo puhelimessa mitä haluan hoidettavan. [/quote] Eli siis tulehtunut. Mulla hieroja ei suostunut hieromaan pahasti jumissa olevia lihaksia. Piti ensin jumpata ja venytellä varovasti pahimmat lukot auki. [/quote] Kuule kun tähän ei pelkkä venytys auta.
[/quote]
Ei varmasti autakaan... pelkät venyttelyt. Venyttelyjen (oikeaoppisesti tehtyjen) lisäksi voi tehdä hyvää lätkiä esim. Voltarenia kipeälle alueelle kuuriluontoisesti. Jatkossa kannattaa kiinnittää huomiota ergonomiaan ja muihin seikkoihin, jotka ovat edesauttaneet sun lihasjumitusten syntyä. Hieronta tulee kuvioihin vasta sitten kun tulehduksellinen tila lihaksissa ei ole enää niin pahana.
Ehkä hieroja on väärä osoite ja pätevä fysioterapeutti olisi oikeampi. Samoin paras lääke olisi muuttaa asioita jotka ongelmia aiheuttavat.