Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella tuosta miehestä, tunnen itseni

Vierailija
18.09.2015 |

ihan kokemattomaksi tällaisella linjalla. Pitkä parisuhde päättyi kesällä ja mitään treffejä tai muutakaan ei siis ole yli kymmeneen vuoteen ollut uusien tuttavuuksien kanssa. Siis yksi mies, jonka olen tuntenut jollain tavalla työn puolesta vuosia sitten. pyysi puhelinnumeroani. Annoin sen ja nyt on päivitäin tullut viestiä kuulumisten kyselyinä ja hän on kertonut omistaan. Olen kertonut, että mukava vaihtaa kuulumisia, hän samoin. Nyt viikon ajan mennyt näin. Toki lämmittää mieltä ja yksinäisiä iltoja tällainen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:57"]

Ap, kerro lisää miehestä

[/quote]

Mitä tahdot tietää?

Vierailija
22/32 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ottanut yhteyttä joka päivä ja kertonut itsestään. Mainitsi minun olevan kaunis. Ehkäpä sitä kiinnostaa ainakin jonkin verran. Minua kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:07"]Mies on ottanut yhteyttä joka päivä ja kertonut itsestään. Mainitsi minun olevan kaunis. Ehkäpä sitä kiinnostaa ainakin jonkin verran. Minua kyllä.
[/quote]

Pyydä se sun luo leffaa kattoon :)

Vierailija
24/32 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:07"]Mies on ottanut yhteyttä joka päivä ja kertonut itsestään. Mainitsi minun olevan kaunis. Ehkäpä sitä kiinnostaa ainakin jonkin verran. Minua kyllä. [/quote] Pyydä se sun luo leffaa kattoon :)

[/quote]

Voisi olla hyvä idea :) Musiikkimaku ainakin osuu yksiin.

Vierailija
25/32 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:07"]Mies on ottanut yhteyttä joka päivä ja kertonut itsestään. Mainitsi minun olevan kaunis. Ehkäpä sitä kiinnostaa ainakin jonkin verran. Minua kyllä. [/quote] Pyydä se sun luo leffaa kattoon :)

[/quote]

Voisi olla hyvä idea :) Musiikkimaku ainakin osuu yksiin.
[/quote]

Joo lähde noin liikkeelle

Vierailija
26/32 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille ruusuja

Vierailija
27/32 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Olin matkoilla ja mies kyseli kuulumisia viesteillä. Sanoo ajattelevansa minua. Kuulostaa vähän lupaavalta ja olen toiveikas, hiukan.

Vierailija
28/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:11"]

Perus pelimiehen elkeet. Aletaan pommittamaan viesteillä, ollaan mukavia, kehuja satelee ym. Muutamat eläinaiheiset kuvaviestit, "uskoudutaan" muka noloista asioista ym. Myöhemmin paljastuu että olet vaan yksi monista vaikka luulit olevasi jotenkin erityinen. Etkö yhtään ihmettele miksi alkoi yhtäkkiä pitämään yhteyttä noin intensiivisesti??

[/quote]

En tiedä, onko mun kohdalla pelimies vai ei. Ei juuri kehu, kertoilee kuulumisia ja kyselee mun kuulumisia. Ei ole jatkuvaa pommitusta tms. Mikä muu tapa olisi pitää yhteyttä näin alussa kuin vaihtaa kuulumisia?

Vierailija
29/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Tai sitten laittaa viestejä vain silloin kun ei ole muuta tekemistä.

Vierailija
30/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan te naiset odotatte mieheltä viestiä tai puhelua?

Vierailija
31/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:10"]

Pelimiehen tunnistaa mieluummin nopeista treffiehdotuksista ja mitä nopeammin seksiä, sen nopeammin hänen tavoitteet saavutettu. Arvostaisin miestä, joka ei kiirehdi mihinkään, mutta pitää kuitenkin yhteyttä ja osoittaa sillä tavalla kiinnostusta.

[/quote]Seksimaanikot pikapanijat eivät ole pelimiehiä. Todelliset pelimiehet jaksavat odottaa seksiä kauan, sillä heillä on muitakin naisia, joilta sitä saa. He rakentavat pitkiä suhteita, jossa nainen odottaa yhteydenottoja ja tapaamisia, joita on vain miehen ehdoilla. Nämä miehet ovat niin ihania, että heikoimmat ja tyhmimmät naiset eivät luovu heistä totuuden selvittyäkään.

En usko, että ap:n tapauksessa kyse on tästä, mikäli yhteydenpito jatkuu tasaisena ja päivittäisenä. Pelimiehen tunnistaa parhaiten pelimieheksi viehätysvoimasta sekä siitä, että hän katoaa päiviksi niin, ettei vastaa viesteihin tai vastaa hyvin niukasti. Hänellä on niin vaativa "työ". Paljon päivystämistä, hälytyksiä, koulutusta, viikonloppukursseja, tyky/tyhy-päiviä, ulkomaankomennuksia jne.

Vierailija
32/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:53"]

Kyllä se pyytää tavata, jos on kiinnostunut. Hiljaa hyvä tulee.

[/quote]

Jos ei pariin päivään tule viestejä, niin ei ole kiinnostunut.

[/quote]

Mikä raja on pari päivää? ihmiset tarvitsevat joskus miettimisaikaa ja tilaa selvittääkseen ajatuksiaan tai vaikkapa keskittyvät töihin. Jos ihminen tuntuu oikealta ja molempia kiinnostaa, niin eihän tunne katoa viikossakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan