Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana? Vainoharhainen?

Vierailija
17.09.2015 |

No nyt alkoi pörräämään päässä ajatus raskaudesta. Edelliset kuukautiset alkoivat 12.8. Mahdollinen hedelmöittyminen tapahtui 28.8. Viime viikon maanantaista (7.9) lähtien on ollut väsynyt ja vähän tukkoinen olo ja lämpö ollut koko ajan 37-37.2 välillä, normaali lämpö minulla 36 tienoilla. Kävin lääkärissä, mutta tulehdusarvot olivat täysin normaalit. Eilen kävin uudelleen lääkärissä ja tulehdusarvot olivat normaalit edelleenkin eikä lääkäri löytänyt mitään, mikä pitäisi tuota pientä lämpöä yllä. Itkuinen olen, mutta olen itse ajatellut että johtuu siitä kun on kyllästynyt tuohon puolikuntoisuuteen ja siitä, että mies on tällä hetkellä töiden takia muualla ja on ikävä. Rinnat on turvonneet, mutta ne turpoaa mulla aina kierron mukana joskus jopa puolitoista kuppikokoa.

Nyt sitten salama kirkkaalta taivaalta pamahti mieleen, että olen joskus kuullut alkuraskaudessa olevan lämmönnousua.

Eipä siinä mitään, jos raskaana olisin! Tervetuloa vaan! Ja ehkäisy on Nuva Ring, mutta olen kerran aikaisemmin tullut raskaaksi käyttäessäni sitä. Silloin luulin että en ollut tarpeeksi tarkka sen käytön kanssa (joudumme ottamaan sen välillä pois sekin aikana kun se hankaa ikävästi).

Mitä mieltä olette? Onko näissä "aineksia" raskauteen vai kuvittelenko? Milloin testin voisi tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, unohdin, että mobiililla menee kappalejako hukkaan. Pahoitteluni. Ap

Vierailija
2/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harrastanut seksiä? Jos vastaus on kyllä, niin voit olla raskaana. Ei kukaan voi täällä analysoida ja lähteä arvailemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee testi pari päivää sen jälkeen kun kuukautiset ovat jääneet pois, eli jos sinulla on ollut kuukautiset viimeksi 12.8., niin saat jo vaikka heti luotettavan tuloksen raskaustestillä.

Vierailija
4/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lähteä tälläisiä arvaamaan. Tee testi niin sillä se selviää. Jos seksiä olet harrastanut niin kyllä, voit olla raskaana. 

Ihmetyttää aina kun ihmiset aloittavat moisia ketjuja. Kukaan internetissä ei voi tietää oletko raskaana vai et, tee se hemmetin testi. Ja osta samantien digitesti joka kertoo suoraan raskaana vai ei niin ei tarvitse tulla arvoittelemaan että onko siinä testissä nyt toinen viiva vai haamu.

Vierailija
5/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa agressiivisia vastauksia.. Tällä hetkellä en pääse testiä ostamaan ja aloin ajatusta pyöritellä. Lähinnä tuo lämpö oli se, jota mietin että onko sellainen miten yleistä? Ja joku kysyi, miksi täällä kyselen niin eikös tämä ole vauva-palsta? Voisin olettaa, että täällä muutama raskaana ollut pyörisi.. Ap

Vierailija
6/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation jälkeen nousee lämpö. Milloin voit ostaa testin? Tai mene neuvolaan tekemään testi.

Vierailija
7/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pientä lämpöisyyttä silloin, kun menkkojen olisi pitänyt tulla. Oikeastaan lämpöiseltä olo alkoi tuntua kunnolla (en siis mitannut aiemmin edes) vasta kun menkat oli pari päivää myöhässä, juurikin jotain 37,3 taisi olla. Ja se kesti sitkeästi useamman viikon.

Vierailija
8/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:lle: Pääsen ostamaan testin aikaisintaan lauantaina. Teen sen silloin todennäköisesti.
8:lle: No tuollaista muistan kuulleeni aikaisemminkin, siksi se tulikin nyt mieleeni. Tässä ihmettelin, mikä voisi pitää lämpöä päällä näinkin kauan ja aloin jo huolestua että mikä minussa on vialla! Normaalisti kun kovassa flunssassakaan ei lämpö nouse.
Kiitos teille asiallisista vastauksistanne :) Ap

Vierailija
9/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskauden alussa lämmönnousu tunnu miltään. Siksi moni ei mittaa lämpöä.
Sinulla on luulotauti
Miksi et pääse kauppaan? Joka lähikaupasta saa raskaustestin

Vierailija
10/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:54"]

No olipa agressiivisia vastauksia.. Tällä hetkellä en pääse testiä ostamaan ja aloin ajatusta pyöritellä. Lähinnä tuo lämpö oli se, jota mietin että onko sellainen miten yleistä? Ja joku kysyi, miksi täällä kyselen niin eikös tämä ole vauva-palsta? Voisin olettaa, että täällä muutama raskaana ollut pyörisi.. Ap

[/quote]

Mikäköhän minun kommentissa oli aggressiivista? Miksi et pääse ostamaan testiä? Onhan ihan pienemmilläkin paikkakunnilla apteekkeja auki iltakahdeksaan saakka. -4

Vierailija
11/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:54"]

[/quote]

Mikäköhän minun kommentissa oli aggressiivista? Miksi et pääse ostamaan testiä? Onhan ihan pienemmilläkin paikkakunnilla apteekkeja auki iltakahdeksaan saakka. -4
[/quote]

Pahoittelen, sinun viestisi on jäänyt huomaamatta. Kiitos siitä!

Tällä hetkellä en pääse testiä ostamaan sillä kylämme kaupassa ei testejä myydä (olen sellaista kerran naapurin kanssa etsinyt ja henkilökunta kertoi ettei valikoimaan heillä kuulu) ja apteekki on 10 km päässä ja sekin kiinni. Tämmöistä tämä on kun on alle 4000 asukkaan kylä :)

Vierailija
12/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kanssa todella outoja tuntemuksia, mut tuskin on taaskaan raskaana. Reilu 2 vuotta yritystä takana.

Vierailija
13/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:54"] No olipa agressiivisia vastauksia.. Tällä hetkellä en pääse testiä ostamaan ja aloin ajatusta pyöritellä. Lähinnä tuo lämpö oli se, jota mietin että onko sellainen miten yleistä? Ja joku kysyi, miksi täällä kyselen niin eikös tämä ole vauva-palsta? Voisin olettaa, että täällä muutama raskaana ollut pyörisi.. Ap [/quote] Mikäköhän minun kommentissa oli aggressiivista? Miksi et pääse ostamaan testiä? Onhan ihan pienemmilläkin paikkakunnilla apteekkeja auki iltakahdeksaan saakka. -4 [/quote] Pahoittelen, sinun viestisi on jäänyt huomaamatta. Kiitos siitä! Tällä hetkellä en pääse testiä ostamaan sillä kylämme kaupassa ei testejä myydä (olen sellaista kerran naapurin kanssa etsinyt ja henkilökunta kertoi ettei valikoimaan heillä kuulu) ja apteekki on 10 km päässä ja sekin kiinni. Tämmöistä tämä on kun on alle 4000 asukkaan kylä :)

[/quote]

No juu, no sitten en ihmettele miksi testiä ei ollut mahdollista saada tänään. :D Itse vaan tottunut jotenkin että apteekkiin pääsee kyllä myöhäänkin, kun täälläkin muutaman kilometrin päässä on apteekki joka on 20 asti auki, ja pikkukaupunki 20 000 asukasta kyseessä. 4000 asukkaan kylässä tietysti asia eri. 

Voin kertoa omasta kokemuksesta kun reilu viikko sitten tein positiivisen raskaustestin, että itse en huomannut raskautta millään tavalla oikeastaan. Ei kuumetta ei mitään. Ainoa oire mikä itsellä oli, oli eräs aamu yököttävä-tunne. Olimme etelänmatkalla joten ajattelin senkin johtuvan että olen syönyt huonosti niin en osannut sitäkään yhdistää raskauteen. Kuitenkin, heti kun teet raskaustestin niin sinulle tulisi kyllä selvitä oletko raskaana, onhan kuukautisesi jo viikon tai vähän ylikin myöhässä joten tulos on kyllä luotettava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme