Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissani tuoksuu vaniljalta

Vierailija
17.09.2015 |

Kissani nukkuu ja minä juuri nuuskutin häntä. Tuoksui vaniljalta. Onkohan hän tehty vaniljasta? Väriltäänkin kellertävän valkoinen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:34"]Voi kun suloista.Kissat tuoksuvat yleensä aivan ihanalle,oikeastaan eivät millekään.Joskus olen kuullut sanottavan,että tuoksuvat liinavaatekaapille.Oisko sulla tai jollain muulla ollut vaniljan tuoksuista hajuvettä ja on pitänyt kissiä sylissä.Sen turkkiin tarttuu kaikki tuoksut.on varmaan oikea kermavaahtopumpulikissa.
[/quote]

Ei tuoksu hajuvedeltä vaan luonnon aromeilta! Siis hyvin mieto vaniljan tuoksu. Jostain syystä kissan lämmin maha nukkuessa on todella huumaavan tuoksuinen. Tuoksua on vaikea kuvailla.
Ap

Vierailija
2/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat niin suloisia, että pshss tekee.

Vierailija
4/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:18"]

Kissat ovat niin suloisia, että pshss tekee.

[/quote]

niin, että pahaa tekee.

Vierailija
5/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kissan nimi Vaniljaksi :)

Vierailija
6/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen kissa tuoksuu aina hyvältä. Tuoksu on hajuvesimäinen ja raikas.
Toinen kissa haisee eläimeltä.

Vierailija
7/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee kuitenkin märältä pierulta!

Vierailija
8/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat tuoksuvat aivan hurmaavalta, etenkin kissojen varpaat! Kissat ovat pehmeitä, lämpimiä ja tuoksuvia <3

t. Vanhapiika kolmen kissan kanssa ;)

Vierailija
9/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen rintakehä ja maha tuoksuu aina tosi hyvältä! Pehmeä ja luonnollinen tuoksu. Johtuu siitä että pennut löytävät nisät eli emon mahan alueen helpommin. Mutta kyllä se ihmisellekkin tuoksuu kivalta :) Samoin hevosen tuoksu on ihan mahtava, jos unohtaa sen tallin paskaisen löyhkän. Koirat taasen haisee mun nenään vähän epämiellyttävältä.

Vierailija
10/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa haisee uusilta villasukilta ja on yhtä lämmin :) kissat ovat ihania <3 !

Vierailija
11/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:43"]

Kissat tuoksuvat aivan hurmaavalta, etenkin kissojen varpaat! Kissat ovat pehmeitä, lämpimiä ja tuoksuvia <3

t. Vanhapiika kolmen kissan kanssa ;)

[/quote]

Samaa mieltä!

t. Toinen vanhapiika myöskin kolmen kissan kanssa :D

Vierailija
12/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kissat haisee hyvältä, mutta pitäkää vanhapiiat huolta, ettei kissamäärä kasva tuosta, ja nykyiselläänkin siivotkaa hulluna. Muuten koko kämppä haisee karmealle ja kissat myös.

Vierailija
13/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellisen kissan massukka tuoksui myös vanilijalta. Nykyinen on enemmän sellainen puhtaan pyykin tuoksuinen. Yhdessä hoitopaikassa perheen mies oli epäillyt, että suihkuttelen kissaani hajuvettä, kun se tuoksuu niin hyvälle :-)

Vierailija
14/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani pää tuoksuu heinäladolta, vaikka ei ole sellaisessa ollut.

Vierailija
15/15 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun suloista.Kissat tuoksuvat yleensä aivan ihanalle,oikeastaan eivät millekään.Joskus olen kuullut sanottavan,että tuoksuvat liinavaatekaapille.Oisko sulla tai jollain muulla ollut vaniljan tuoksuista hajuvettä ja on pitänyt kissiä sylissä.Sen turkkiin tarttuu kaikki tuoksut.on varmaan oikea kermavaahtopumpulikissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi