Lue keskustelun säännöt.
kokemuksia patapum-kantorepusta?
03.10.2006 |
onko kokemuksia patapumista tai ergosta? Onko niissä jotain eroa? Harkitsen jommankumman ostamista, patapumin halvempi hinta houkuttelis...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja myös ystävän Ergoa olen koittanut. Mitään mainittavaa eroa ei mun mielestä oo... eli en maksais turhasta (ku toi Ergo on niin paljon kalliimpi). Me ollaan Patapumista tykätty. Parhaiten toiminu 7kk-2v. lapsella. Alle 7 kk tuntuu jotenki tarttevan vielä enemmän tukea päälle, vaikka meillä oli sellanen superjämy lapsi. Mut nyt ku muksu on 11 kk, niin toimii tosi hyvin. Jaksaa sillä kantaa aika kauanki. Ja oon kantanu sillä myös keskimmäistä (kohta 3v.). Varsinki eteen se on tosi helppo laittaa... taaksekin sen oppii kyllä laittamaan varsinki sitten ku muksu osaa vähän itse avustaa laitossa. Reppu on kevyt ja helppo pitää mukana. Ei rasita hartioita/niskaa... ennemmin mulla loppuu jaloista voimat entä selkää alkaa pakottaa. Mun mielestä tosi kätevä esim. pienille metsäretkille, huvipuistoihin, massatapahtumiin tms. joissa vaunujen kanssa hankala liikkua.