Tilasin kotimaisen yrityksen verkkokaupasta, tuotteet haisevat homeelle
Jo pakattunakin postipaketissa oli ummehtunut tuoksu. Avaamisen jälkeen haju löyhähti kunnolla. Selvä vanhan homeisen talon ummehtunut, tunkkainen lemu.
Jätin avatun tavaran eteiseen. Unohdin sen olemassa olon, mutta ohikulkiessa haistoin hajun taas.
Tuotteet ovat uusia, muoveihin pakattuja. Lähteeköhän haju pesussa tai tuulettamalla? En haluaisi palauttaa, koska en löytänyt vastaavia tuotteita muualta.
Harmittaa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuotteita?
Tämän kertominen jo aloituksessa olisi helpottanut ja nopeuttanut vastaamista huomattavista…
Palauttaisin, palautuksen syy homeen haju. Ei lähde vaatteista tms pesussa
Palauta kiireimmiten. Ei uuden tavaran pidä lemuta homeelle tai ylipäätään vaatia heti perusteellista pesua. Oletko jo maksanut tuotteet? Vaadi rahat takaisin samalla kun palautat tuotteet. Ja ota selvää, minne voit toimittaa valituksen yrityksestä.
Mikä verkkokauppa myy kotimaisia yrityksiä?
Sori, oli pakko.
Haiseeko kiveshiki homeelle ja home kiveshielle?
Vierailija kirjoitti:
Palauta kiireimmiten. Ei uuden tavaran pidä lemuta homeelle tai ylipäätään vaatia heti perusteellista pesua. Oletko jo maksanut tuotteet? Vaadi rahat takaisin samalla kun palautat tuotteet. Ja ota selvää, minne voit toimittaa valituksen yrityksestä.
Minulla sama, mutta pesin jo. Nyt niitä ei voi palauttaa.
Itse olen saanut kans. Tuo on ihan yleistä nykyään. Kuulemma johtuu siitä että ei saa käyttää enää jotain homeiden poistoaineita muoveissa. Ainakin jos jonkun Applen kaapelin tilasit, niin ei auta vaihtaa. Ne haisee kaikki homeelle.
Huonot tuotteet joutuu laittamaan pois, ei palautus. Muttei tule samasta paikasta tilattua, varsinkin jos ei voi puhdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Huonot tuotteet joutuu laittamaan pois, ei palautus. Muttei tule samasta paikasta tilattua, varsinkin jos ei voi puhdistaa.
Mitä tuo edes tarkoittaa? Mikä on äidinkielesi?
Ystävälläni oli käynyt myös noin, ei tainut tilata vaan ostaa ( mattoja) ja ne haisivatkin ihan homeelle kotona. Palautus kävi mutkattomasti.
Ite palautin mummulta haisevat liivit.
Vierailija kirjoitti:
Sori, oli pakko.
Mitä hittoa yrität selittää, sori oli IHAN PAKKO. Miten hitossa osasit vääntää tämänkin, lue otsikko uudelleen tai vahvista silmälasejasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo edes tarkoittaa? Mikä on äidinkielesi?
Se tarkoittaa asiaa X. Äidinkieli voi olla vaikka englanti tai kiina.
Vierailija kirjoitti:
Ite palautin mummulta haisevat liivit.
Miksi mummusi käyttää haisevia liivejä ja miksi halusit lainata niitä?
En halua paljastaa tuotetta, koska se voisi paljastaa tämän yrityksen, enkä halua parjata yritystä. Mitä väliä sillä edes keskustelun kannalta on.
Tuotteiden materiaaleissa on tekokuitua, silikonia ja terästä.
Aaltopahvi, johon tuotteet oli pakattu haisi niin vahvasti ummehtuneelta, että se oli pakko viedä heti ulos roskiin.
Ap
Jotkut epämääräiset kotiverkkokaupat säilyttää tavaroita missä sattuu. Voisi kuvitella ettei jossain kellarissa tai kylmässä navetassa mikään pysy hyvänä kauaa
Moni tuote haisee homeelle. On voitu käsitellä myös jollain aineella. Itse palautin pari homeelle haisevaa mattoa. Halvan paidan pesin kokeeksi. Siitä lähti kaikki homeen hajut ja on nyt ihan käyttökelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, oli pakko.Mitä hittoa yrität selittää, sori oli IHAN PAKKO. Miten hitossa osasit vääntää tämänkin, lue otsikko uudelleen tai vahvista silmälasejasi.[/
Luepa itse se otsikko uudelleen, LOL
Mitä tuotteita?