Onko se siis idiootin näköistä jos katsoo ikkunasta ulos ohikulkevia ihmisiä tai vaikka omia lapsia jotka hyppää auton kyytiin?
Mun teini-ikäinen poikani on nimittäin kieltänyt mua katsomasta keittiön ikkunasta, asumme puutalossa. En siis saa katsoa kun poikaa tulee kaverit hakemaan tai pojan isä tulee hakemaan hoitovuorollaan.
Kommentit (16)
Ehkä he haluavat lähteä rauhassa. Tuijottaminen kai voisi häiritä, jota pelkäävät. Vaikka katse lienee ihan normaali.
Isä tulee hakemaan hoitovuorollaan?
Ja lapsi on teini? Miksi hän tulee hakemaan jostain eikä ole vain normaalisti kotona?
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsi on teini? Miksi hän tulee hakemaan jostain eikä ole vain normaalisti kotona?[
ollaan erottu! t.ap /quote]
Naulaa ikkunat vanerilla umpeen. Katso kumpi on parempi ratkaisu teinisi mielestä.
Kaverit nauraa kun äitee katsoo perään ikkunasta.
Ohikulkevien ihmisten kateseleminen ON idioottia. Omien lasten ja perheenjäsenien lähdön tai saapumisen katselu ON asiaankuuluvaa ja fiksua tervetulo/hyvästely,käyttäytymistä.
Sillä, miltä se NÄYTTÄÄ, ei ole kissankaan väliä.
Minä teen tuota huvikseni. Asun kerrostalossa ja ikkunasta näkyy suht vilkas katu. Menen melkein ikkunaan kiinni (jotta minut näkee myös ulkoa) tuijottelemaan ihmisiä ja parhainta hupia on jos joku huomaa tuijotukseni ja selvästi säikähtävät.
Vierailija kirjoitti:
En naulaa. t.ap
Pyydä miesystävääsi sitten naulaamaan. Vai onko se ihan paskajätkä?
Kyllä ne kuule on mielissään vaikka muka ärsyttää. Jatka vain. Mä nostaisin kättä myös niille kamuillekin.
Katso kauempana ikkunasta, niin lärvi ei paista ihan siinä ruudussa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Katso kauempana ikkunasta, niin lärvi ei paista ihan siinä ruudussa kiinni.
Jos ei näe ulos kunnolla, ellei ole kasvot ikkunassa kiinni. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsi on teini? Miksi hän tulee hakemaan jostain eikä ole vain normaalisti kotona?[
ollaan erottu! t.ap /quote]
Miksi?
Joo, kyllä se idiootin näköistä on, jos kerran kyseessä on puutalo. Tiilitalo olisi kokonaan toinen juttu.
Siksi kai tuota hoitovuoroa täällä kummastellaan, kun teiniä ei tarvii enää erityisesti ”hoitaa”. Olisiko vaikka tapaamisvuoro tässä osuvampi ilmaus?
Teinien mielestä kaikki on noloa ja näyttää tyhmältä. Kyllä se kasvaa, älä huoli.