Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitatko sinä miehellesi tai miehesi sinulle jos jompi kumpi kutsuu kavereitaan kylään?

Vierailija
17.08.2008 |

Itseäni ärsyttää kovin se että mies pyytää tai joku sukulainen/tuttu ilmoittaa miehelle tulevansa meillä käymään ja mies ei vaivaudu etukäteen tätä kertomaan. Huomaan siinä vaiheessa kun pihalle tulee auto... Mur. Tästä käyty keskusteluja muttei tunnu auttavan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tollasta ongelmaa, jos olis niin pitäähän toisen ottaa huomioon jos toinen haluaa tietää vieraista aikasemmin..

Vierailija
2/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehen sukulaiset saattaa soittaa puoli tuntia ennen kun tulevat. Miehelle sanon omien kavereideni saapumisesta siksi, että tietää valmistautua henkisesti siihen, että paikalle pölähtää hölisevä tyttölauma.

Mä taas haluan tietää jos joku on tulossa, jotta voin varata kahvin kanssa muutakin tarjottavaa kuin kaapin makuisia keksejä sekä siksi että saan vähän siistittyä paikkoja, jos siihen on tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina hirveän raivarin siitä. En todellakaan pidä siitä, että kun tulen illalla kotiin valmiina rentoutumaan, niin kotona odottaakin yllätyksenä joku miehen kaveri! Mies ei vaan huomioi mun tunteita. Jos omat sukulaiseni tulevat käymään, ilmoitan heti kun tiedän siitä miehelle.

Vierailija
4/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiset asiat kysytään toisiltamme ja kylästelyt sovitaan etukäteen.

Vierailija
5/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. lastenkutsuihin tilan lastenhoitoapua avukseni

Vierailija
6/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toistemme kaverit ei häiritse meitä kumpaakaan

Vierailija
7/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ehtii siistiä paikkoja ja hommata jotain pientä purtavaa ja tarjottavaa, ettei ole pelkästään niitä kaapinmakuisia keksejä.

Siis haloo, mikä velvollisuus vaimolla on siivota ja leipoa jos mies on kutsunut sukulaisiaan tai kavereitaan. Tekeekö hän sen vastikkeeksi teille.

Vierailija
8/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ilmoittaa vain siksi, etten olisi kotona virttyneessä aamutakissa, tukka sekaisin, kuten yleensä vapaahetkinä.

Mun kavereita käy harvemmin ja yleensä päivällä, kun mies ei ole kotona, joten joskus tulee yllättäen kotiin aiemmin töistä ja onkin (hänelle) yllätysvieraita. Miestä ei kuitenkaan haittaa, jos eivät tuntitolkulla ole.

Vierailija
9/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamala tilanne, jos meille tulisi ihan yhtäkkiä jotain miehen sukulaisia vaikka, ei meillä ole koskaan mitään tarjottavaa varattuna!

Ja itsekin ilmoitan miehelle, esim. joskus ollaan tultu vanhempieni kanssa yllättäen meille niin soitin äkkiä miehelle että tulossa ollaan, jotta mies ei kekkaloi kotona pelkissä boksereissa =)

Vierailija
10/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin käyty useita keskusteluja tästä.

miehen kaverit ovat vielä sen sorttista sakkia, että marssivat ovesta koputtamatta kuin omaan kotiinsa. eräänkin kerran olen ollut pelkkään pyyhkeeseen verhoutuneena tai alusvaatteisillani kun äijäkööri marssii ovesta sisään.

lisäksi mies ei ole edes itse vielä välttämättä paikalla, on vaan sopinut että kaverit tulevat meille ja hän itse saattaa vähän myöhästyä (=viemässä lottoa, tai tulossa töistä). mutta minulle ei ole vaivautunut kertomaan mitään.

Vierailija
11/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vaan lapsen kummitäti soittanut, että tulisi kylään. Olen ollut kaupassa, soittanut miehelle eikä vastaa, niin silloin kt on yllätysvieras.

Veljelleni mennessä usein ilmoitan kummallekin, ettei tule ylläreitä :)

Vierailija
12/12 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekis mulle tolla tavalla, niin en jäis kotiin. Lähtisin vaikka lenkille tai lasten kanssa puistoon. Ylipäätänsä tekisin mitä olin suunnitellutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi