Voiko jalkaterää lyhentää kirurgisesti?
Haluaisin pienemmän jalan. Onko mahdollista lyhentää jalkaterää leikkauksella?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:54"]
Mä tarvitsisin sen jalkateräleikkauksen: kengän koko 43-44! Pakko ostaa aina kengät Saksasta tai Englannista. Suomessa surkeat valikoimat ja hinnat pilvissä.
[/quote]
höh Mikäs iso tuo nyt on? Luulin, että kengännumerosi alkaa viitosella tai kutosella.
Miksi? Ollaanpa nyt tarkkoja niiden mittojen suhteen: onko susta oikeesti puoli senttiä paljon suuntaan jos toiseen? Mulla on jalka 41 ja tietenkin harmittaa kun on tosi paljon nättejä lenkiä 37. Mutta jos mulla olisi 37 jalka niin näuttäisin aika hassulta kun jalka olisi pienempi kuin käsi ja pituuteeni nähden liian pieni. Toki muakin ärsyttää ne, jotka ihkuttaa :"Onpa mulla pieni jalka :o" , mutta niillä onkin normaalinkokoinen verrattuna pituuteen ja näin siis ei oikeesti oo pieni kuin numerona.
Jalkaa ei oikein voi kauheesti lyhennellä ja siinä olisi enemmän riskejä kuin hyötyä.
Jos olet vielä nuori niin oletettavasti tulet kasvamaan pituutta jos jalkasi ovat isot. Älä kuitenkaan huoli, koot vaihtuu puolen sentin välein.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:59"]Miksi? Ollaanpa nyt tarkkoja niiden mittojen suhteen: onko susta oikeesti puoli senttiä paljon suuntaan jos toiseen? Mulla on jalka 41 ja tietenkin harmittaa kun on tosi paljon nättejä lenkiä 37. Mutta jos mulla olisi 37 jalka niin näuttäisin aika hassulta kun jalka olisi pienempi kuin käsi ja pituuteeni nähden liian pieni. Toki muakin ärsyttää ne, jotka ihkuttaa :"Onpa mulla pieni jalka :o" , mutta niillä onkin normaalinkokoinen verrattuna pituuteen ja näin siis ei oikeesti oo pieni kuin numerona.
Jalkaa ei oikein voi kauheesti lyhennellä ja siinä olisi enemmän riskejä kuin hyötyä.
Jos olet vielä nuori niin oletettavasti tulet kasvamaan pituutta jos jalkasi ovat isot. Älä kuitenkaan huoli, koot vaihtuu puolen sentin välein.
[/quote]
Olen pian 30. Ap
Oo onnellinen, että sulla on toimivat jalat. Ihme ongelman oot itselles kehitellyt.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:59"]Miksi? Ollaanpa nyt tarkkoja niiden mittojen suhteen: onko susta oikeesti puoli senttiä paljon suuntaan jos toiseen? Mulla on jalka 41 ja tietenkin harmittaa kun on tosi paljon nättejä lenkiä 37. Mutta jos mulla olisi 37 jalka niin näuttäisin aika hassulta kun jalka olisi pienempi kuin käsi ja pituuteeni nähden liian pieni. Toki muakin ärsyttää ne, jotka ihkuttaa :"Onpa mulla pieni jalka :o" , mutta niillä onkin normaalinkokoinen verrattuna pituuteen ja näin siis ei oikeesti oo pieni kuin numerona.
[/quote]
Olen pian 30. Ap
[/quote]
Oot kyllä todella lapsellisesta asiasta kehittänyt itselles ongelman.
Asutko ap Aasiassa vai missä näät aikuisilla naisilla vain 36-38 kenkiä?
Mulla on 39 ja se on aivan normaali. Muotibloggaajilla Alexa Dagmarilla on 40, ja Vivian Valpurilla 40-41.
Paris Hiltonilla on yli 40 myös.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:34"]
[/quote]
Varpaat pois?
Napsautat vaan varpaat irtipoikki ja heti on pienempi kenkä ja niillä töpöjaloilla sitten köpöttelet silleen naisellisesti onnellisena elämäsi loppuun asti.
Paris Hiltonilla on 42-43.
Voithan sä kokeilla muinaista kiinalaista jalkojen sidontaa. Siinä jalkapöydän luut ensin murskataan ja sitten varpaat käännetään jalkapohjan alle ja sidotaan tiukaksi paketiksi.
t. koko 42
Minulla 41-42... Ei mies minua valinnut kenkien takia :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:34"]Haluaisin pienemmän jalan. Onko mahdollista lyhentää jalkaterää leikkauksella?
[/quote]
Lue Tuhkimo. Siitä saat vinkkejä.
Olet vissiin Kiinassa töisssä? Hyvin harvalla aikuisella suomalaisnaisella on jalka kokoa 36.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:37"]Taas sinä. Sulla on ihan normaalit jalat.
[/quote]
Kauniisti sanottu sinulta että minulla olisi normaalit jalat. En itse koe niin. Olen käynyt työpaikan pukuhuoneessa läpi muiden naisten kenkiä ja kaikilla on 36-38. Tunnen itseni miehekkääksi. Kaikki olisi hyvin jos jalkani olisi korkeintaan 38.
Ap
[/quote]
Niin? Mulla on 39-42 riippuen täysin valmistajasta ja lestistä. Tiedän myös naisia joilla on 42-44 kokoa olevat kengät ja joutuvat kenkänsä pääsääntöisesti miesten puolelta etsimään.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:34"]
[/quote]
Varpaat pois?
[/quote]
Koko jalkaterä pois! Tai tässä tapauksessa pää pois voisi olla se paras vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:54"]
Olen korviani myöten ihastunut erääseen mieheen. Hänellä on pienet, ihanat jalat. Minä laitoin uudet tennarit kokoa 40 jalkaani ja hän katsoi minua yhtä ihanasti kuin aina. Seuraavanakin päivänä hän näytti pitävän minusta edelleen vaikka näki minut isokenkänä! Olin yllättynyt mutta en kuitenkaan käytä niitä tennareita enää kun ne näyttää niin jättimäisiltä. Mieluummin käytän hieman liian pieniä. En halua näyttää Sasquatchilta. Ap
[/quote]Niin oletko ihastunut mieheen vai sen jalkoihin? Joka tapauksessa onnittelut siitä, ettei elämässäsi ilmeisesti ole oikeita ongelmia.
Geishamainen sidonta / luiden murskaaminen voisi olla paras, mutta taidat olla liikkeellä liiian myöhään. Olisi pitänyt aloittaa jo paljon aikaisemmin. Mikä hemmetti on vikana kun vasta kolmekybäsenä tän keksit?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:40"]Napsautat vaan varpaat irtipoikki ja heti on pienempi kenkä ja niillä töpöjaloilla sitten köpöttelet silleen naisellisesti onnellisena elämäsi loppuun asti.
[/quote]
Ei kai varpaat niin välttämättömät ole? Onhan meillä häntäluu ja miehillä nännit vaikkei niillä mitään tee. Ap
Tältä minä näytin kun kävelin ihastukseni ohi koon 40 tennareissani
Ootko kateellinen mun 34-35 kokoisista koivista?