Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä leikataan seuraavaksi?

Vierailija
16.09.2015 |

Turvapaikanhakijan vastaanottokeskusmaksu 40e / pv... tähn päälle heidän saamat tuet.
laske siitä mitä tekee kuukaudessa,
Keneltä Sipilä meinaa nämä rahat nipistää?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1442293182895.html

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joltain niin toivon mukaan toisilta tukieläteiltä, jos kerta mamuilta ei leikata (mikä pitäisi olla ehdottomasti ensisijainen kohde). Mufasoista juuri lukeneena, joku kahden ihan pienen lapsen yh-mamma kertoi vuokran jälkeen jäävän käteen 1100e. Mulla yhden lapsen työssäkäyvänä yh:na, jolta nyt ollaan lisiä vielä leikkaamassa, ei jää lähellekään tuota nytkään. Entä sitten, kun osa lisistä viedään pois? Sossunluukulle? Onko tää sitä säästöä sitten...?

Vierailija
2/15 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset köyhtyy, tätä se on ja tältä se tuntuu. Ei voi ostaa kaikkea sitä ruokaa ja vaatteita jota tarvitsisi. En usko että paluuta vanhaan enää on. Raha asuu nykyään Euroopan ytimessä, Saksassa ja Lontoossa. Jos jää tänne Takahikiälle Pohjan Perukoille niin köyhänä pysyy. Reuna-alueet näivetetään ihan tarkoituksella. Tämähän on vain turvavyöhyke Venäjää vastaan. Mamut tulee olemaan meidän ainoa bisnes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuista saa hyvää halpatyövoimaa, oma little sweat shop.

Vierailija
4/15 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulua voitais hei käydä aamu ja iltavuorossa. Ekaluokkalaiset 8-12 ja isommat 12-18. Opeille pudemmät työpäivät kompensoimaan kesälomia. Tyhjennet koulurakennukset vok-käyttöön...

Vierailija
5/15 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan la-työpäivä taas käyttöön, 6 pv töitä per viikko. Lomaa max 2vko. Sairaspäivärahaa ei yhtään. Lapset iltaisin vaikka pullokeräykseen tai siivoomaan

Vierailija
6/15 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:00"]

Jos joltain niin toivon mukaan toisilta tukieläteiltä, jos kerta mamuilta ei leikata (mikä pitäisi olla ehdottomasti ensisijainen kohde). Mufasoista juuri lukeneena, joku kahden ihan pienen lapsen yh-mamma kertoi vuokran jälkeen jäävän käteen 1100e. Mulla yhden lapsen työssäkäyvänä yh:na, jolta nyt ollaan lisiä vielä leikkaamassa, ei jää lähellekään tuota nytkään. Entä sitten, kun osa lisistä viedään pois? Sossunluukulle? Onko tää sitä säästöä sitten...?

[/quote]

Pakko kysyä, oletko hakenut kaikki mahdolliset tuet?

Minä olen kahden lapsen yh, käyn osa-aikatyössä (netto n. 1000e/kk) soviteltu päiväraha n. 200e/kk, asumistuki 500e/kk. Vuokran jälkeen jää n. 900e + lapsilisät ja elatustuet n. 600e/kk.

Vierailija
7/15 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi leikataan varmaankin terveydenhuollosta. Sieltä leikatut rahat käytetään ulkomaan kansalaisten elättämiseen (toki em. jalo tarkoitus vaatii myös lisäksi uutta valtionvelkaa).

Vierailija
8/15 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokanen meistä leikkaa pikkurillensä ja lastensa pikkurillit niin siitä on helppo siirtyä nimettömään jne.

Sormista voisimme jauhaa jauhelihaa turvapaikanhakijoille. Perunan hankkiminen lisukkeeksi ei liene ongelma ja kerran viikossa myös porkkanaraastetta.

Vierailija
9/15 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomaraha ja ansiosidonnainen.

Vierailija
10/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi leikataan tietenkin lisistä, vuosilomista, arkipyhistä ja kaikesta muusta mistä nytkin leikataan. Ei kai kukaan kuvittele, että hyvätuloisten lompsalle mentäisiin. Minusta yksi säästön paikka olisi kyllä hyvätuloisten lapsilisät, mutta eihän kellään ole kanttia tuollaista edes ehdottaa, ei edes takinkääntäjä Soinilla.

Vierailija
11/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:00"]

[/quote]

Minä olen kahden lapsen yh, käyn osa-aikatyössä (netto n. 1000e/kk) soviteltu päiväraha n. 200e/kk, asumistuki 500e/kk. Vuokran jälkeen jää n. 900e + lapsilisät ja elatustuet n. 600e/kk.

[/quote]

En ole. Ei ole käynyt mielessäkään, että tuet ovat noin valtavia. Ehkäpä nyt sitten haen ja annan tukimaksajille suoraan säästötilin numeron, johon voivat maksaa.

Vierailija
12/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:00"]

[/quote]

[/quote]

Herrajestas minkä verran saat rahaa! 1500e käuttöön. No en ihmettele että Suomi on kuralla. Onhan tuossa mistä leikata ainakin 500e.

Vierailija
13/15 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät turvapaikanhakijat saa muuta tukea kunnes he saavat turvapaikan, silloin saavat kotouttamistuen joka on työmarkkinatuen kokoinen. Mutta seuraavaksi leikataan ansiosidonnaisen määrää ja kestoa, vuorotteluvapaa kiristyy, alvia on pakko nostaa ja palkkoja alentaa. Joku vero voisi myös tulla niille jotka huvikseen lihovat.

Vierailija
14/15 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

isien seksielämästä

Vierailija
15/15 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän nenäkarvat ja vois siittä tehä myös posliinin. Ihkuuu