Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herättääkö "tsemppaava" HR-lätinä aidosti positiivisia tuntemuksia monessakin työntekijässä esimiestason alapuolella?

Vierailija
30.03.2022 |

HR:n harrastama hehkutus on niin läpinäkyvää, että monesti ihmettelen, voiko se oikeasti vaikuttaa positiivisesti suorittavaan tai asiantuntijatasoon, kuten tietenkin toivotaan?

Onko tyypillinen reaktio, että kuulijan mieleen nousee kysymyksiä kuten: hetkinen, millä perusteella sitä sun tätä taas väitetään, mistä HR tietää minun haluavan palavasti takaisin toimistolle, mikähän agenda tässäkin on taas taustalla?

Vai syödäänkö tsemppaajan kädestä, koska halu yhteenkuuluvuuden tunteeseen ja "hyviin fiiliksiin" on useimmille luontaista?

Kyselee assi-intro.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri tuota, tekopyhää läppää ja se ei ainakaan minun motivaatiotani nosta millään lailla koska HR minun näkökulmastani laittaa kapuloita rattaisiin ihan kaikessa. Heillä ei ole käsitystä millaista työni on. HRn tekopirteät ponnaripäät käyvät hermoille.

Vierailija
2/5 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/5 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää myötähäpeää ja silmienpyörittelyä. Näillä ihmisillä on varmasti kotona seinät täynnä latteuksia tyyliin "carpe diem" ja "today is a brand new day".