Juha Immonen on kaunis mies.
Siis hottis-Juha. :3 Sillä on kauniit kasvot. Ja se on muutenkin ihana ja symppis homppeli.
- Lilith
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:26"]Siis noi huulet?!? MIKSI??!
[/quote]
Antaa kaikkien kukkien kukkia ja silleen. Musta Juha on söpö ankka. :)
- Lilith
Karmee.
T: 21-vuotias nuori mies/poika
No mulla on vähän eri käsitys kauniista... Ei hän mikään rumakaan ole tietenkään. Ihmeen siedettävän ja mukavan ja rennon oloinen tyyppi tuollaiseksi "turhaksi julkkikseksi".
Juhako se siellä itseään kehuskelee?
Mulla meni Juhat Immonen ja Veijonen sekaisin, tulin ihmettelemään väärien olettamusten perusteella. :'(
Kummallisen turpeat kasvot, vanhan näköinen. Muistuttaa j.Tukiaista
Kaunis, mutta tanssivat homot vihjaavat jostain palavasta talosta. Miten kaunis-Juha siihen liittyy?
Luulin hänen olleen autokolarissa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:28"]Luulin hänen olleen autokolarissa.
[/quote]
Miksi niin luulit?
Kyllä kai se on kaunis kun on leikelty sellaiseksi. Olin joskus vuosikymmenen alkupuolella sen asiakkaana kampaamossa eikä se sillon näyttänyt tolta kuin nykyään. Sillon se oli oikeasti kivan näköinen. Nyt vaan tommonen turpea pusukala. Sääli!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:10"]
Siis hottis-Juha. :3 Sillä on kauniit kasvot. Ja se on muutenkin ihana ja symppis homppeli.
[/quote]
Tarkoitako sitä perussuomalaista kansanedustaja Immosta?
Juha on kauniimpi kuin suurinosa suomalaisista naisista. Ja noi sen huulet on just kivat, kunnon suihinottohuulet.
- Lilith
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 20:47"]Kaunis, mutta tanssivat homot vihjaavat jostain palavasta talosta. Miten kaunis-Juha siihen liittyy?
[/quote]
Mitä?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:10"]
[/quote]
Tarkoitako sitä perussuomalaista kansanedustaja Immosta?
[/quote]
Heh. En tarkoita.