Mites jos on sairaslomalla perjantaina?
Kuulun liittoon ja on ohjeistus ilmoittaa työnantajalle, jos osallistuu mielenilmaukseen -> palkaton päivä. Mites kun olen palkallisella sairaslomalla? Sittenkö vain olen saikulla, enkä ilmoittele minnekään?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:53"]
ilmoitat olevasi saikulla ja todistuksen tietenkin tuot
[/quote]
Niin siis olen jo nyt saikulla ja on todistukset ja muut, siksi tiedän että olen perjantainakin saikulla. :) ap
Toimit niin kuin on ennenkin toimittu sairauslomatilanteessa, vrt. torstaipäivä. En voi tietään teidän firman tapoja
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:53"]
[/quote]
Niin siis olen jo nyt saikulla ja on todistukset ja muut, siksi tiedän että olen perjantainakin saikulla. :) ap
[/quote]
Siis mikä on ongelma? Onko sulle kirjoitettu jo sairauslomaa perjantaille? Jos niin on niin se on palkallinen sairauslomapäivä. Huoh
Toimit niin kuin on ennenkin toimittu sairauslomatilanteessa, vrt. torstaipäivä. En voi tietään teidän firman tapoja
[/quote]
Eihän olekaan kyse firman tavoista, vaan perjantain työtaistelutoimesta. Sairaslomaltahan voi palata aikaisemmin töihin, mutta ei kai minun tarvitse ilmoittaa että "olen perjantaina töissä, mutta osallistun mielenilmaukseen ja olen palkattomalla vapaalla perjantain". ap
Jos on sairas niin todistus pitää olla. Sellaisen aina saa mistä vaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:56"]
[/quote]
Eihän olekaan kyse firman tavoista, vaan perjantain työtaistelutoimesta. Sairaslomaltahan voi palata aikaisemmin töihin, mutta ei kai minun tarvitse ilmoittaa että "olen perjantaina töissä, mutta osallistun mielenilmaukseen ja olen palkattomalla vapaalla perjantain". ap
[/quote]
No hemmetti mikä ääliö. Jos sulle on kirjoitettu sairauslomaa, niin sitten sinulla on palkallinen sairauslomapäivä. Aivan sama mitä teet silloin. Voi elämä..... Saathan sairauslomalla lähteä vaikka Kiinaan, kuka estää. Itse ainakin olen ollut matkalla sairauslomalla.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:56"]
[/quote]
[/quote]
No hemmetti mikä ääliö. Jos sulle on kirjoitettu sairauslomaa, niin sitten sinulla on palkallinen sairauslomapäivä. Aivan sama mitä teet silloin. Voi elämä..... Saathan sairauslomalla lähteä vaikka Kiinaan, kuka estää. Itse ainakin olen ollut matkalla sairauslomalla.
[/quote]
Mikä tuossa nyt tekee ääliön, että pohdin asiaa? Aika tylyä työkavereille, että he ovat palkattomalla vapaalla ja minä saan palkallisen sairaslomapäivän.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:51"]
Kuulun liittoon ja on ohjeistus ilmoittaa työnantajalle, jos osallistuu mielenilmaukseen -> palkaton päivä. Mites kun olen palkallisella sairaslomalla? Sittenkö vain olen saikulla, enkä ilmoittele minnekään?
[/quote]
Ilmoitat olevasi mielenilmauksessa! Rikkurit voi saada turpaan...
Jos haluat, niin ilmoita ta:lle, että perjantailta ei tarvitse maksaa palkkaa, sillä olet lakossa samalla kun sairastat. Tai sitten vaan sairastat. Toisessa tapauksessa saat palkkaa, toisessa et.