Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostunut kirjoittamaan äitinsä korttiin mun lasten

Vierailija
15.09.2015 |

nimiä. Lähetti kortin äidilleen. Oli kirjoittanut sinne lastensa(aiemmasta liitosta) nimet, omansa ja meidän yhteisen lapsen nimen. Kysyi mun nimeäni siihen ja ehdotin, että laitettaisiin myös mun lasteni nimet. Se ei miehelle sopinut. Mun lapset asuvat kanssamme. Mun mielestä todella omituista käytöstä aikuiselta mieheltä. Vituttaa niin suunnattomasti. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luuseri. 

Vierailija
2/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun lapset ei ole sukua hänelle tai hänen äidilleen paitsi se yhteinen. Pitikö lähteä lisääntymään hätäisesti, kun yllätyksenä tuli miehen suhtautuminen sun entisen suhteen panomuistoihin?

Vierailija
4/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että sinua ottaa päähän.

Kohteleeko miehesi lapsiasi muutoin kuin perheenjäseniä?

Vierailija
5/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:12"]No sun lapset ei ole sukua hänelle tai hänen äidilleen paitsi se yhteinen. Pitikö lähteä lisääntymään hätäisesti, kun yllätyksenä tuli miehen suhtautuminen sun entisen suhteen panomuistoihin?
[/quote]

No ei kai lapsissa pitäisi mitään ongelmaa olla, kun miehelle ne tuskin ovat yllärinä tulleet vasta pitkän aikaa seurustelun aloittamisen jälkeen ja löytyyhän häneltä itsestäänkin näitä entisen suhteen panomuistoja.

Vierailija
6/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:44"]Ei ihme että sinua ottaa päähän.

Kohteleeko miehesi lapsiasi muutoin kuin perheenjäseniä?
[/quote]
Niinpä. Miten ihmeessä tuollainen suhtautuminen tulee vasta nyt ilmi?

Aika sairasta, en lähtisi ikinä tuollaiseen uusperhekuvioon, jossa minun lapseni eivät ole osa yhteistä perhettä.

Vierailija
7/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä perhekuvioita.

Vierailija
8/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheestakin vituttaa. Tuohan on ihan selvä kannanotto. Lapset eivät kuulu hänen perheeseensä etkä ilmeisesti sinäkään jos kysyi laitetaanko sinun nimesi.

Vierailija
9/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele. Ei sulla edes ole miestä.

Vierailija
10/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen ääliön kanssa? Hän ei selvästikään pidä sun lapsia teidän perheenä. Mä en pilaisi lasteni elämää tuollaisen mulkun takia.
Vai provoko tämä vain on?

Vierailija
11/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:12"]

No sun lapset ei ole sukua hänelle tai hänen äidilleen paitsi se yhteinen. Pitikö lähteä lisääntymään hätäisesti, kun yllätyksenä tuli miehen suhtautuminen sun entisen suhteen panomuistoihin?

[/quote]

Eikö korttiin saa laittaa muita kuin sukulaisten nimiä? Pässi.

Vierailija
12/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain oikeasti niin kuvottavia ihmisiä, että he käyttävät lapsista nimitystä panomuisto?

Todella alkeellista ja halveksivaa käytöstä.

Vierailija
13/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:12"]

[/quote]

Eikö korttiin saa laittaa muita kuin sukulaisten nimiä? Pässi.
[/quote]

No ilmeisesti miehen mielestä ei :D mitä sä mulle kilaroit?

Vierailija
14/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehen äiti ole mitään sukua toisen miehen lapsille

Vierailija
15/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan OT, Kysymys, miksi olette tehneet vielä yhteisen lapsen jos molemmilla jo ennestään lapsia? Ei ihme että nykymukuloilla on vaikka mitä onglemaa ja käytöshäiriötä kun sisarpuolia on joka puolella.

Vierailija
16/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi äiti missään tekemisissä sinun lastesi kanssa? Vastaava esimerkki on se, kun siskoni laittelee joskus jotain synttäri- ja joulukortteja ja lähes joka vuosi siskoni lisäksi on joku sen hetkinen elämänrakkaus myös kortissa. Eihän se minua haittaa, mutta tuntuu typerältä saada kortti siskoltani ja hänen poikaystävältään, jota en ole ikinä välttämättä edes tavannut.

Eli jos vaikkapa anoppisi ei pidä lapsistasi, eikä miehesi kehtaa moista sanoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi