Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluisiko exän olla mustasukkainen?

Vierailija
15.09.2015 |

Siis olin kaupungilla miesystäväni kanssa ja sattumalta mun ex-poikaystävä tuli vastaan (erosta alle vuosi). Pysähdyttiin vaihtamaan kuulumisia ja tietenkin esittelin uuden mieheni niin se vaan moikkasi iloisesti ja jutteli niitä näitä.. Jäin vähän hämilleni, miten se otti asian niin hyvin? Meillä oli aika pitkä suhde ja itse on vielä sinkku.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu.

Vierailija
2/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sinun miettiä onko nykyinen suhteesi laastarisuhde, kun noin nopeasti piti uuteen suhteeseen hypätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi prinsessaharhailija , joka on nostanut itse itsensä kuvittelemalleen ansiottomalle jalustalle.

Mitäpä jos eksäsi onkin oikein tyytyväinen siihen, että pääsi sinusta eroon?

Vierailija
4/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:31"]

Jälleen yksi prinsessaharhailija , joka on nostanut itse itsensä kuvittelemalleen ansiottomalle jalustalle.

[/quote]

Tuskin sentään. Suhde loppui miehen liikoihin harrastuksiin. Sanoi rakastavansa mua kyllä mutta olin aina yksin. Nykyinen suhde paljon läheisemoi. Ap

Vierailija
5/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tyytyväinen, jos minulla ei olisi mustasukkaista exää, tai ainakaan sellaista joka näyttää sen avoimesti. Inhottaa kun jotkut ihmiset pitävät toisiaan omaisuutenaan, eikä elämä saisi jatkua, vaikka olisi itse se jättäjä.

Vierailija
6/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:34"]

[/quote]

Tuskin sentään. Suhde loppui miehen liikoihin harrastuksiin. Sanoi rakastavansa mua kyllä mutta olin aina yksin. Nykyinen suhde paljon läheisemoi. Ap

[/quote]

Jaa, vai että näin olet sitten pienessä päässäsi asian kääntänyt?  =D

Miksi sen kuuluisi sinua nyt niin kaivata, jos ei sitä kiinnostanut yhdessäolokaan?

Ai niin, vika on aina miehessä ja jokainen nainen kuvittelee olevansa maapallon keskipiste.

Vierailija
7/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:36"]

Itse olisin tyytyväinen, jos minulla ei olisi mustasukkaista exää, tai ainakaan sellaista joka näyttää sen avoimesti. Inhottaa kun jotkut ihmiset pitävät toisiaan omaisuutenaan, eikä elämä saisi jatkua, vaikka olisi itse se jättäjä.

[/quote]

Mutta tuntuu kuin en olisi exälle mitään merkinnytkään! Olisin luullut sen vähintäänkin kyräilevän uutta miestäni, se olisi ollut normaalia! Ap

Vierailija
8/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläsi ei ollut tunteita sinua kohtaan ja oli tyytyväinen kun suhde päättyi. Luuletko että eksääsi paljoa enää kiinnostaa kenen kanssa nykyään olet jos hänellä ei ollut rakkautta antaa sinulle?

Vierailija
9/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:36"]

[/quote]

Mutta tuntuu kuin en olisi exälle mitään merkinnytkään! Olisin luullut sen vähintäänkin kyräilevän uutta miestäni, se olisi ollut normaalia! Ap

[/quote]

Kannattaisi aina päästä edellisestä suhteesta yli, ennen kuin alkaa suhteeseen toisen kanssa. Ei ole reilua uutta miestäsi kohtaan tuollainen ja voisi jopa ajatella että olet hänen kanssaan siksi, että exäsi tulisi mustasukkaiseksi.

Et voi muuten edes tietää miltä oikeasti exästäsi tuntuu, eikä se sinulle edes kuulu millään tavalla. Keskittyisit mielummin nykyiseen suhteeseesi, vai eikö sekään merkitse sinulle mitään?

Vierailija
10/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exäsi olisi rakastanut sua oikeesti niin oisi jättänyt harrastuksiaan vähemmälle ja viettänyt enemmän sun kanssa aikaa viimeistään silloin jos vaihtoehtona on ero. Näin se vaan menee

Vierailija
11/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:04"]

Jos exäsi olisi rakastanut sua oikeesti niin oisi jättänyt harrastuksiaan vähemmälle ja viettänyt enemmän sun kanssa aikaa viimeistään silloin jos vaihtoehtona on ero. Näin se vaan menee

[/quote]

Ei tuokaan oikein rakkaudelta vaikuta, että kitistään kun ei exä kenties tunne mustasukkaisuutta, nyt kun ollaan uudessa suhteessa.

Samaan aikaan joku saa turpaan ja kenties kuolee mustasukkaisen exän vuoksi, että tokihan jokainen haluaa sellaisen exän joka niin paljon RAKASTAA...eiku!

Vierailija
12/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ruikuta jättäneen akan perään!

Vierailija
13/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä järkyttyi kun ystävystyin sen uuden miehen kanssa ja meillä on yhteinen harrastus. Se olis toivonut kilpailutilannetta meidän välille :)

Vierailija
14/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:34"]

[/quote]

[/quote]

Odotas vaan kyllä tätäkin miestä alkaa menottaa jossain vaiheessa.

Vierailija
15/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:17"]

Siis olin kaupungilla miesystäväni kanssa ja sattumalta mun ex-poikaystävä tuli vastaan (erosta alle vuosi). Pysähdyttiin vaihtamaan kuulumisia ja tietenkin esittelin uuden mieheni niin se vaan moikkasi iloisesti ja jutteli niitä näitä.. Jäin vähän hämilleni, miten se otti asian niin hyvin? Meillä oli aika pitkä suhde ja itse on vielä sinkku.

[/quote]

Se exäs ei välittäny susta tarpeeks ollakseen mustis. On päässyt susta yli jo.

Vierailija
16/16 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ettei suhde ollut exällesi yhtä vakava ja tärkeä kuin sinulle, jos häntä ei häiritse uusi poikaystäväsi mutta sinua edelleen häiritsee mustasukkaisuuden puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän