Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi esimiehet eivät pidä hyvästä työntekijästä?

Vierailija
15.09.2015 |

Mikä saa esimiehen näkemään hyvän työntekijän huonompana kuin hän onkaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvä työntekijä uhkaa esimiehen omaa paikkaa.

Vierailija
2/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "hyvällä" työntekijällä on liian suuret luulot taidoistaa.

t.esimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että esimiesten kunnioitus minua kohtaan on vähentynyt. En enää ole se mielistelijä joka alussa keltanokkana olin. Minut laitetaan tekemään raskaimmat hommat ja olen huomannut senkin että minut halutaan eristää muualle. Joskus olen mennyt valittamaan toisen työntekijän laiskuudesta (kyseinen työntekijä ei tehnyt mitään) ja ette ikinä usko - tätä työntekijää vain puolusteltiin.
Ap

Vierailija
4/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:00"]Koska "hyvällä" työntekijällä on liian suuret luulot taidoistaa.

t.esimies
[/quote]

No tämä on varmasti totta mutta tuskinpa ihan kaikissa tapauksissa pätee. Ap

Vierailija
5/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla ole samoja kokemuksia?

Vierailija
6/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:05"]Olen huomannut että esimiesten kunnioitus minua kohtaan on vähentynyt. En enää ole se mielistelijä joka alussa keltanokkana olin. Minut laitetaan tekemään raskaimmat hommat ja olen huomannut senkin että minut halutaan eristää muualle. Joskus olen mennyt valittamaan toisen työntekijän laiskuudesta (kyseinen työntekijä ei tehnyt mitään) ja ette ikinä usko - tätä työntekijää vain puolusteltiin.
Ap
[/quote]
Eli nyt kun sinulle on opetettu työt, sinulta odotetaan enemmän kuin keltanokkana.

Hyvä esimies ei lähde mukaan toisen työntekijän haukkumiseen.

Vierailija
7/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyva esimies antaa myos tyontekijansa kehittya, koska siitahan hyotyy koko tiimi. Hyva esimies johtaa ja kuuntelee tasapuolisesti, eika ole epavarma itsestaan (ja ei siis nae tyontekijoita uhkana). Ikava kylla tallaisia esimiehia on aika harvassa... Ainakin oman kokemukseni mukaan.

Omat ongelmani ovat lahinna olleet noin kymmenen vuotta vanhempien naisten (esimiesteni siis) kanssa. Hyvia tapauksiakin on onneksi ollut, mutta jostain syysta nama itseani jonkinverran vanhemmat naiset ovat olleet kaikkein vaikeimpia esimiehia.

Vierailija
8/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:59"]

Koska hyvä työntekijä uhkaa esimiehen omaa paikkaa.

[/quote]

Noin ajattelee vain esimies, joka kuvittelee hyvän työntekijän olevan myös hyvä johtaja ja esimies.

Vierailija
9/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:16"]

Eikö muilla ole samoja kokemuksia?

[/quote]

Ei... kenties sulla on huono esimies?

Vierailija
10/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:05"]Olen huomannut että esimiesten kunnioitus minua kohtaan on vähentynyt. En enää ole se mielistelijä joka alussa keltanokkana olin. Minut laitetaan tekemään raskaimmat hommat ja olen huomannut senkin että minut halutaan eristää muualle. Joskus olen mennyt valittamaan toisen työntekijän laiskuudesta (kyseinen työntekijä ei tehnyt mitään) ja ette ikinä usko - tätä työntekijää vain puolusteltiin.
Ap
[/quote]
Eli nyt kun sinulle on opetettu työt, sinulta odotetaan enemmän kuin keltanokkana.

Hyvä esimies ei lähde mukaan toisen työntekijän haukkumiseen.
[/quote]

Enhän minä tätä toista työntekijää haukkunut, en siis sanonut häntä laiskaksi esimiehelleni vaan että hän ei tee mitään. Mitään nimityksiä en käyttänyt. Ainoastaan tänne kirjoitin tiivistääkseni. Ap

Vierailija
11/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on kokemusta asiasta, jopa niin paljon että irtisanoin esimieheni takia. Hän suorastaan savusti mut ulos. Ja kyllä, olin hyvä työntekijä kaikkien muiden mielestä paitsi uuden esimieheni. Edellisen esimiehen kanssa ei mitään ongelmia ja sain palkkioita sekä palkankorotuksia hyvin tehdystä työstä.

Vierailija
12/12 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et huomaa, mutta aikasi taitaa mennä toisten tarkkailuun ja asioiden "toimittamiseen" sekä "kehityskeskusteluihin" niin, että varsinainen työ jää tois sijaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi