olen 21v ja minusta tuli eilen äiti
Halusin jakaa täällä että vihdoin rakas tyttö syntyi rv 41+2. Oli odotettu ja oltiin varauduttu käynnistykseen jo kun ei ollut mitään merkkejä ilmassa tulevasta synnytyksestä. Päätti luojan kiitos tulla kuitenkin itsestään.
Kommentit (37)
Minä olen 31v ja ihan näinä päivinä syntyy kolmas lapsemme. 11 ja 8 vuotiaat ovat isommat lapset, 11v.ollaan oltu naimisissa. Elämä on rikasta kun on nuo ihanat lapset ja tämä kolmaskin tuntuu niin suurelta lahjalta :)
Paljon onnea ap:lle!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:05"]
Mä kerkisin just ja just täyttämään 22 v ennen kuin esikoiseni syntyi. Synnytys oli erittäin rankka, mutta silti tein vielä kaksi lasta lisää 4 vuoden sisällä. Olin pitkään kotiäitinä ja okt:n oli maksettu, kun täytin 28 v. Ja ei, pappa betalar ei ollut meillä vaihtoehtona. Pakko oli mainita tuo, kun osa ilkeilee sulle varallisuudesta ihan vain iän takia.
[/quote]Miten sitten maksoitte oktn? Miehen palkalla ainoastaan? Mistä viestistä muuten kävi ilmi että ap:lla on varallisuutta, multa meni ohi
Sydämelliset onnittelut koko perheelle.
Ei ehkä kannata tulla tänne iloitsemaan yhtään mistään. Täällä on tosi paljon ihmisiä, joilla on paha olla. Eihän kukaan kehtaisi omalla nimellä sanoa, että vain 12 vuotta naimisissa ollut 31-vuotias miljonääri saa hankkia lapsia. Ja silloinkin pitää olla varmistunut, että on miehensä kanssa mm.kuolematon.
Onnea paljon sulle ap! Nauti! Mä tuun perässä.. 1,5 kk vielä :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:33"]Ei ehkä kannata tulla tänne iloitsemaan yhtään mistään. Täällä on tosi paljon ihmisiä, joilla on paha olla. Eihän kukaan kehtaisi omalla nimellä sanoa, että vain 12 vuotta naimisissa ollut 31-vuotias miljonääri saa hankkia lapsia. Ja silloinkin pitää olla varmistunut, että on miehensä kanssa mm.kuolematon.
Onnea paljon sulle ap! Nauti! Mä tuun perässä.. 1,5 kk vielä :)
[/quote]
Kyllä minä olen omille ja siskoni parikymppisille lapsille sanonut ihan suoraan, että turvatkaa se selustanne ennen sitä perheen perustamista! Ja malttakaa, mistä te voitte parikymppisinä tietää millaista elämää haluatte elää kun ymmärrätten sen verran mitä nenästä suuhun valuu...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:43"]
Halusin jakaa täällä että vihdoin rakas tyttö syntyi rv 41+2. Oli odotettu ja oltiin varauduttu käynnistykseen jo kun ei ollut mitään merkkejä ilmassa tulevasta synnytyksestä. Päätti luojan kiitos tulla kuitenkin itsestään.
[/quote]
Onnea! Pääsit varmasti paljon helpommalla, kun lapsi päätti syntyä omasta aloitteestaan, käynnistys ei ole läheskään niin helppo tapa aloittaa synnytys kuin yritetään etukäteen esittää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:24"]Otan osaa. Koeta hankkia ammatti lähivuosina. Ai niin ja muista käyttää pillereitä.
[/quote]
Ammatti multa löytyy jo että kiitos vaan neuvosta. :) ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:17"]Oletko lapsen isän kanssa yhdessä? Oliko lapsi toivottu?
[/quote]
Ollaan kihloissa lapsen isän kanssa ja toivottu oli. :) ap
olin 19 ja sain esikoisen, nyt täytti juuri 9! ja ulkona nukkuu #4, ikää 2kk <3
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:44"]Pelottiko synnytys etukäteen?
[/quote]
Pelotti. Oli varauduttu nopeaan synnytykseen kun äidillänikin on kaikki kolme syntyneet noin kolmeen tuntiin ekasta supparista. Ap
Minä synnytin esikoiseni18-vuotiaana. Mulla jouduttiin käynnistämään. Oli aika kivulias avautumisvaihe, tai siis todella. Itse pelkäsin ainoastaan, että vauva olisi sairas. Mutta molemmat lapset ovat ihan terveitä. Voin myöntää, että olisin voinut olla hieman vanhempi ensisynnyttäjä. Mutta olen kyllä tyytyväinen nykyiseen elämääni. Eli vaikka on ollut rankkaa, niin mitään en kadu tai vaihtaisi. Koska rakastan juuri tätä elämääni tässä ja nyt. Onnea vauvasta ap!
Oletko lapsen isän kanssa yhdessä? Oliko lapsi toivottu?
Otan osaa. Koeta hankkia ammatti lähivuosina. Ai niin ja muista käyttää pillereitä.
Onnea ja älä välitä noista ilkeistä kommenteista mitä tulee.Kenellekkään ei kuulu sinun asiasi.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:55"]Miten olet varautunut näihin huonoihin aikoihin?! Omaisuus, säästöt, koulutus, työ. Miten pärjäät yksinhuoltajana?! [/quote] Kukahan tässä on sanonut että olen yksinhuoltaja? Ap
[/quote]
Kukakohan tässä on sanonut sinun olevan yksinhuoltajala nyt, mutta tulevaisuudesta et voi tietää. Miten olet varautunut työttömyyteen, sairauteen, puolisosi kuolemaan tai eroon.
[/quote]
Kuule eiköhän yhtä hyvin näitä asioita voisi joutua miettimään tulevaisuudessa myös vaikka 30v äiti. Ei tuo ole iästä kiinni. Ap
[/quote]
No, luulen että jos on 30 vuotias ja ollut 12 vuotta miehensä kanssa, tuntee miehen paremmin jne toisin kun on 20 vuotias ja ollut vuoden yhdessä..
[/quote]
No yhtä hyvin se ero voi tulla 12 vuodenkin yhdessä olon jälkeen. Se riski vaan on otettava jos perhettä perustaa. Ja ei ehkä kannattaisi täällä huudella tuollaisia asioita kun et meidän yhdessä olemisista ja elämästämme muutenkaan mitään tiedä. Ap