Ketodieettiläiset auttakaa
Mitä syötte, että vatsa täyttyy eikä proteiineja tule liikaa? Proteiinit minulla paukkuu yli, kun vältän hiilihydraatteja.
Kommentit (10)
Lihat ja juustot täysrasvaisina, rasvaista kalaa, avokadoa ja oliiviöljyä päivittäin, pähkinöitä ja siemeniä hieman myös.
Itse pyrin syömään n. 1,5-2 g proteiinia per painokilo (tavoitepainostani) enkä koe, että proteiinit kovin herkästi paukkuisivat yli. Mitä oikein syöt?
Mikäs alapeukku-aatu se siellä?
Keto ei ole proteiinidieetti vaan nimenomaan energia otetaan rasvasta. Rasvan ei täydy olla voita ja pekonia vaan voi olla kasvisöljyjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin syömään n. 1,5-2 g proteiinia per painokilo (tavoitepainostani) enkä koe, että proteiinit kovin herkästi paukkuisivat yli. Mitä oikein syöt?
Tuohan on tosi paljon. En todellakaan tuollaisia proteiinimääriä saa. Pyrin 1g/painokilo ja menee muutamilla grammoilla yli. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on tosi paljon. En todellakaan tuollaisia proteiinimääriä saa. Pyrin 1g/painokilo ja menee muutamilla grammoilla yli. T. Ap
No mikä on kenellekin paljon. 1,5 grammaa on minusta hyvä määrä, sillä se ehkäisee lihaskatoa laihduttaessa. Haluan menettää rasvaa, en lihasta.
Jos olet alussa, anna paukkua yli. Syö niin isoja annoksia että nälkä lähtee. Kohta määrät vähenee ja välit pitenee. Älä syö jos ei maistu. Käytä reilusti rasvaisia lihoja/ kaloja, voita, kanamunia yms. Juustoakin mutta ei sitä tarvitse hirveitä määriä. Voi tulla ähky olo siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs alapeukku-aatu se siellä?
Keto ei ole proteiinidieetti vaan nimenomaan energia otetaan rasvasta. Rasvan ei täydy olla voita ja pekonia vaan voi olla kasvisöljyjäkin.
Oliivi- tai kookosöljyä. EI siemenöljyjä.
Ja kaikki ruoka normaalirasvaisena.
Syöt liian suuri annoksia, keton hyöty juurikin se että pienikin annos pitää nälän poissa pitkään. Esim munakas missä 3 munaa ja ripaus metwurstisuikaleita. Saa jäädä ohueksi, ei siihen koko munapakettia kannata laittaa.