Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis pitäisikö Tinder-treffeillä heti alkaa seksiin?

Vierailija
29.03.2022 |

Mua kiinnostaisi lyhytaikainen seksisuhde, mutta olisi kiva joku rento hengailutapaaminen tai kaljalla käynti ensin. Tosi moni ehdottaa, että suoraan omaan kotiin pitäisi tulla ja ilmeisesti sitten panna. Se vaan ahdistaa koska jos ei haluakaan, toinen ei ole yhtään sellainen kuin odotti tms niin kiusallista siinä tilanteessa perääntyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kotiin. Ei toisen luo eikä vierasta ihmistä kutsuta omaan kotiin. Juuri tuosta syystä. Vaikka viestitellessä ja puhelimessa toinen vaikuttaisi sellaiselta, joka kiinnostaa, live-tapaaminen saattaa tuoda isoja yllätyksiä. Siksi aina ensin esimerkiksi kaljalle, ja on lupa päättää siinä kohtaa, että ei haluakaan enempää.

Unohtamatta omaa turvallisuutta; senkään takia ei koskaan suoraan kotiin.

Vierailija
2/6 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan kotiin. Ei toisen luo eikä vierasta ihmistä kutsuta omaan kotiin. Juuri tuosta syystä. Vaikka viestitellessä ja puhelimessa toinen vaikuttaisi sellaiselta, joka kiinnostaa, live-tapaaminen saattaa tuoda isoja yllätyksiä. Siksi aina ensin esimerkiksi kaljalle, ja on lupa päättää siinä kohtaa, että ei haluakaan enempää.

Millä perusteella se on turvallista sitten toisella tapaamisella? Jos joku haluaa tehdä pahaa toiselle niin kyllä hän yhden kaljoittelun ajan osannee esittää normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kysyn suoraan. Usein ei muuta jutustelua tarvitse. Suutelusta kysyn sitten kun vaatteet on poissa. Noin 50% ei ensi kerralla halua suudella, kun ukko oottaa kotona.

Vierailija
4/6 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli treffit sitten mistä kautta tahansa, niin heti vaan pöllyttelemään lakanoita, jos haaruksissa molempia sopivasti kutittaa.

Vierailija
5/6 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella se on turvallista sitten toisella tapaamisella? Jos joku haluaa tehdä pahaa toiselle niin kyllä hän yhden kaljoittelun ajan osannee esittää normaalia.

En minä mistään toisesta tapaamisesta puhunut vaan siitä, että tavataan kodin ulkopuolella ensin ja siirrytään vasta sitten kotiin, jos siltä vielä tuntuu.

Yhden yön juttuihin liittyy aina omat riskinsä, oli ne sovittu netissä tai ei. Itse olen pärjännyt omalla vaistollani ilman, että koskaan olisi sattunut mitään. Mutta suurin osa niistä tapaamisista, mitä netin kautta olen sopinut hauskanpitoa ajatellen (= en ole hakenut ainakaan kyseisestä miehestä tai en ylipäänsä mitään vakavampaa) ei ole koskaan johtanut sänkyyn saakka. Se viestittely tai puhelimessa puhuminen kun ei kerro yhtään mitään siitä, kohtaavatko kemiat todellisuudessa.

Vierailija
6/6 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi tuntemattoman kotiin suoraan, baarin kautta voisi onnistua jos oikeasti olisi sähköä ilmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi