Mitä se tarkoittaa, kun meinaa purskahtaa itkuun siitä kun..
.. ei osaa päättää (edes sitä) syökö banaanin vai omenan?
Kommentit (9)
Oletko kärsinyt koronan.Itse olen ja olen nykyään yliherkkä kaikelle.
Masennus tai kova stressi niin ettei ajatus enää kulje.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, mutta mahdollisesti. Sairastin siis todella koronan oirekuvauksiin sopivan taudin 2019-2020 vuoden vaihteessa. Vaikea tietää oliko se todella korona vai mikä.
Yksi mikä on muuttunut ihan muutaman vuoden aikana, on se, että välillä saan sellaisia poissaolevuuskohtauksia ja välillä menen pakokauhuun jos tulee stressaava tilanne. Lähtee toimintakyky, ajattelutoiminta. Tällaista ei ole ennen ollut, tai vaikka olisikin ollut vaikea tilanne, olen silti pystynyt siitä selviytymään. Tämä on jotain aivan uutta minulle ja se on tosi pelottavaa.
-ap
Kuulostaa hermorauniolta. Mä olin samas tilantees vielä vuosi sitten. Katse vain, niin oisin alkanut samalla sekunnilla pillittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, mutta mahdollisesti. Sairastin siis todella koronan oirekuvauksiin sopivan taudin 2019-2020 vuoden vaihteessa. Vaikea tietää oliko se todella korona vai mikä.
Yksi mikä on muuttunut ihan muutaman vuoden aikana, on se, että välillä saan sellaisia poissaolevuuskohtauksia ja välillä menen pakokauhuun jos tulee stressaava tilanne. Lähtee toimintakyky, ajattelutoiminta. Tällaista ei ole ennen ollut, tai vaikka olisikin ollut vaikea tilanne, olen silti pystynyt siitä selviytymään. Tämä on jotain aivan uutta minulle ja se on tosi pelottavaa.
-ap
Korona vaikuttaa herkkyyteen ja moneen muuhunkin. Esim minä ,urheileva tyyppi, aina nykyään loppu. Ei innosta mikään, en jaksa mitään. En jaksa kunnolla pyöräillä ja aina olen ollut se lentävä pyöräilijä tähän asti.Hengenahdistusta.Lääkäri ei voi tehdä mitään mutta aion kuvauttaa keuhkot, koska haluan tiettä onko korona aiheuttanut jotain .
Muistinmenetystä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Itse voin vastata raivoavalla tavalla jos joku sanoo mielestäni väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hermorauniolta. Mä olin samas tilantees vielä vuosi sitten. Katse vain, niin oisin alkanut samalla sekunnilla pillittämään.
Mulla on myös ollut eräänlainen hermoromahdus, siitä on jo neljä vuotta. Olen käynyt juttelemassa alan ammattilaisille, mutta tätä on lähinnä hoidettu masennuksena eikä näihin pakokauhuihin ole juurikaan puututtu sen kummemmin. Tosin on tässä prosessissa ottanut pelkästään aikaa sekin, että olen ylipäätään ymmärtänyt mitä minulle tapahtuu.
-ap
Stressi, ikävä käytös ja unenpuute ainakin.