Ylireagoinko? Uusi suhde
Mies oli viime viikonloppuna humalassa ja reissussa kavereidensa kanssa. Hän viestitteli minulle illan mittaan, kuinka hän on nähnyt valtavasti hyvännäköisiä naisia, ja hän haluaisi "kyntää peltoa". Pistin tuon kännin piikkiin, mutta nyt hän oli tykkäillyt jostain alastonkuvista Instagramissa ja on muutenkin vaikuttanut etäiseltä.
Olemme tapailleet vasta muutaman kuukauden, joten tuntuu hyvin hauraalta. Miehen edellinen suhde kesti 14 vuotta ja se oli hänen ensimmäisensä, eikä hän sen aikana koskaan pettänyt. En siis epäile miehen uskollisuutta, vaan lähinnä asemaani ja suhteemme tulevaisuutta.
Hänen käytöksensä tuntuu epäkunnioittavalta, eikä hän ole ollut kovin innokas sopimaan mistään suunnitelmista paria viikkoa kauemmaksi. Tulkitsenko oikein, että minusta on tulossa laastari? Olisiko parempi nostaa kytkintä?
Minulla on taipumusta jonkinasteiseen sitoutumiskammoiluun, joten en todella tiedä, onko tämä vain oman mielikuvitukseni tuotoksia ja ylireagoin, vai onko vaistoni oikeassa.
Kommentit (48)
No, sinuna nostaisin kytkintä ja sanoisin heipat. Ei vaikuta kovin kunnioittavalta tyypiltä, jos reissusta viestittelee, että olisi kynnettäviä naisia lähistöllä. Anna miehen lähteä kokeilemaan, kiinnostuvatko naiset kyntäjästä...
Kuulostaa siltä, että olet laastari. Tai että mies haluaa kyntää sitä peltoa, mutta voi käydä panemassa myös sua siinä sivussa. Ei ole vakavissaan sun kanssasi. Olen pahoillani, mut parempi että sanoo sen noinkin suoraan.
Vaistosi on oikeassa. Kosintaa ei ole tulossa.
Yök, ihan sama miten pitkään tapaillut täydellinen turn off miehen käytös
Tulossa laastari? Sinähän olet laastari.
Katselisinko hetkeäkään miestä, joka lähettelee tuollaisia viestejä? Vaikea paikka... not. Jättäisin aikuistumaan.
Oletko varma, että olet suhteessa?
Minusta kuulostaa siltä, ettei mies halua olla yksin ja projisoi sinuun oman ahdistuksensa siitä, että yksinolon pelossa on jäänyt suhteeseen, joka ei ihan tunnu 100% oikealta tai tuntuu liian aikaiselta. Todella lapsellista kiukutella sinulle ja pyrkiä loukkaamaan, jos ei itse uskalla lähteä elämään sitä ihanaa sinkkuelämää. Sanoisin sinun asemassa, että otetaanpa aikalisä
Olemme ta-pail-leet vasta...eli seurustelusta ei ole yhdessä sovittu?
Niin pitkä suhde takana, joten tuskin on siitä toipunut. Tapailu vaiheessa tuollainen käytös on hälytysmerkki. Ehkä yrittää tehdä sinua mustasukkaiseksi. Mielestäni kertoo, että tyyppi ei arvosta plus itsetunto ehkä eron jäljiltä vielä keräilemättä kasaan.
Hyi miten kuvottava. Ja sä vielä kysyt jatkaako??!
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa seurustelusta pitää erikseen sopia? Eiköhän se tule ihan selväksi itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Yök, ihan sama miten pitkään tapaillut täydellinen turn off miehen käytös
Niinpä. Tuolla tavalla viestittelee mies, joka on juuri kavereilleen koko reissun puhunut miten vain panee sinua eikä ole kanssasi vakavissaan. Lähettelee sulle tuollaisia viestejä ja toivoo, että vastaat jollain mustasukkaisella raivoviestillä, jolle voi kavereiden kanssa nauraa. Ärsyttää ihan tarkoituksella, kun tietää että sulla on tunteita.
Jätä tekstarilla ja estä joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa siltä, ettei mies halua olla yksin ja projisoi sinuun oman ahdistuksensa siitä, että yksinolon pelossa on jäänyt suhteeseen, joka ei ihan tunnu 100% oikealta tai tuntuu liian aikaiselta. Todella lapsellista kiukutella sinulle ja pyrkiä loukkaamaan, jos ei itse uskalla lähteä elämään sitä ihanaa sinkkuelämää. Sanoisin sinun asemassa, että otetaanpa aikalisä
Ei hän siis kiukutellut. Kysyin häneltä silloin, että haluaisiko hän ennemmin viettää sinkkuelämää, mutta sanoi, että ei halua eikä ole tekemässä mitään. Hän ei siis ollut iskemässä naisia, mutta jostain syystä halusi sanoa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa seurustelusta pitää erikseen sopia? Eiköhän se tule ihan selväksi itsestään.
Nykymaailmassa jossa ne parisuhteet ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia.
Siis mitä minä juuri luin. Miksi oi miksi ette naiset arvosta itseänne ja aseta rajoja näille täysääliöjunteille lähtemällä HETI. Jos joku ikinä olis lähettänyt mulle mitään ton kaltaistakaan, olis tyyppi mennyt välittömästi estoon. En tuhlaisi aikaani aivottomien kuvotuksiin, joilla ei ole alkeellisimmistakaan käytöstavoista tietoakaan.
Ajattele toisin päin. Jos sinä vaikka lähettelisit miehelle känniviestejä et kuis on baari täys hyvännäköisiä miehiä joita pitäisi päästä panemaan. Niin...ei tulisi varmaan mieleenkään tuollaisia lähetellä. Ja mikähän mahtaisi olla miehen reaktio?
No sinun pitää miettiä mitä itse haluat suhteelta. Onko sinulle ok että mies viestittelee tuolla tavalla sinulle edes kännissä? Mitä sinä haluat suhteelta, paljon yhteistä tekemistä vai satunnaista tapailua?
Ei näihin ole kellään muulla vastausta muuta kuin että kannattaa valita kumppani sen mukaan että hänen kanssaan täyttyvät ne suhteen perusvaatimukset jotka sinulla ovat.