Työpaikalla masturbointi
Harrastetaanko sitä? Itsellä rauhallinen työpaikka, jossa silloin tällöin saa olla ainoa, joka on töissä paikalla. Silloin saatan toimistossa runkata.
Entä miten te muut?
Kommentit (14)
H.K kirjoitti:
Kyll välill tulee runkkailtuu...joutuu kyll menee wc puolelle..Vaimo sanoo välill ett käy varovasti sit siel..joskus laitan kuvaa hänelle.kans.M47
Siinähän sitä yhdelle työpäivälle askaretta onkin.
Vierailija kirjoitti:
H.K kirjoitti:
Kyll välill tulee runkkailtuu...joutuu kyll menee wc puolelle..Vaimo sanoo välill ett käy varovasti sit siel..joskus laitan kuvaa hänelle.kans.M47
Siinähän sitä yhdelle työpäivälle askaretta onkin.
Niin on..M47
Melkein joka päivä. Jos aamuisen panemisen jäljiltä kulli tuoksuu pillulle, niin pari kertaa täytyy ruiskia päivän aikana.
Jos vain on mahis niin lähes päivittäin. Esim etäpalaverin aikana yleensä helppo homma, etäpäivästä puhumattakaan. Kukaan kollega ei todellakaan uskoisi minusta mitä puuhailen työhuoneessani. Olen hyvin särmä ja asiallinen nainen, jota nyt vain sattuu panettamaan aika usein.
Eikös ainakin meillä miehillä runkkutauot kesken työpäivän ole ihan yleisiä ja tavallisia.
En ole runkkaillut, mutta yhden alaisen kanssa sekstailemme usein. Meillä on töissä saunaosasto jossa saa olla rauhassa.
Minä olen ainoa mies tätimäisten naisten yhteisössä. Joskus tulee semmonen sairas fantasia mieleen työhuoneessa, että joku heistä yllättäisi minut kesken runkkaamisen ja haluaisin tietää mitä tapahtuisi seuraavaksi...
Sitten palasin todellisuuteen ja huomasin, että potkut, tuomio ja julkinen teurastus seksuaalisesta ahdistelusta olisi satavarma, joten en runkkaa töissä koskaan ja olen omissa oloissani mahdollisimman paljon.
Nuorempana masturboin työpaikan vessassa, nyt vanhempana jätän masturboinnit etäpäiville. Voin sanoa, että tuo sen verran uutta puhtia että pitäs olla laissa määritelty työpäivään tuollainen tauko, vähän kuin kahvitaukokin. Itselläni menee se 1-5min. Olen nainen.
Olen ollut mm johtoportaan kokouksessa (etänä) ilman housuja satisfyer p*llussa. Kamerat eivät olleet päällä, mutta käytin muutamia puheenvuoroja.
Itse olen tehtaassa töissä missä tietenkin miehiä ja naisia samassa vuorossa... Kylää siellä on pari kuumaa alta 25v. Naista joita vähän kuumottelen yhteiseen hetkeen yövuorossa.... Toinen jo melkeen suostunut
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mm johtoportaan kokouksessa (etänä) ilman housuja satisfyer p*llussa. Kamerat eivät olleet päällä, mutta käytin muutamia puheenvuoroja.
Olikos kameroissa sitten jotain vikaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei sitä ole tarkoitus sinne sisään työntää, liekö taas joku 12v kirjoittelemassa. Itse ainakin pidän satisfaijeria klitalla. Ääni on siinä sen verran kova, ettei kyllä kamerattomassakaan palaverissa voi pitää, varsinkin kun menee pois päältä aika hitaasti. Hoidan hommat "kahvitauolla" kun etänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei sitä ole tarkoitus sinne sisään työntää, liekö taas joku 12v kirjoittelemassa. Itse ainakin pidän satisfaijeria klitalla. Ääni on siinä sen verran kova, ettei kyllä kamerattomassakaan palaverissa voi pitää, varsinkin kun menee pois päältä aika hitaasti. Hoidan hommat "kahvitauolla" kun etänä.
Taidat itse olla 12v kun et tiedä että satisfyereita on monenlaisia. Minulla on mm sellainen joka nimenomaan työnnetään sisään ja se väristää ihanasti g-pisteellä samalla kun ulkopuolinen osa imee klittaa. On erittäin hiljainen ääni, en kai muuten sitä voisi kokouksessa käyttää. 😊