Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä jokin irtiotto perheenä syyslomalla?

Vierailija
14.09.2015 |

Minne menette? meillä lasten syysloma 6pv josta me vanhemmat voimme lomailla 4pv, olis kiva lähteä kotoa johonkin..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:50"]

Lappiin ei viitsi lähteä kun menisi jo noista 4pvästä 2 matkustamiseen, ellei sitten lentäisi.

Mikähän olisi sellainen kiva kaupunki ja mitä siellä tekisi, ei houkuttele sekään että kökkii sitten vain hotellissa tai tallustelee pitkin kaupunkia ja käy ehkä peräti syömässä jossain..

Meillä on risteily varattuna, mutta minua mietityttää se laivamatka merenkäynteineen ja mitähän siellä Tukholman päässä sitten tekisi...joku Abba-museokin maksaisi jo 100e lisää meiltä ja risteily vie jo n.300e.

ap

[/quote]

Laivalla on kivaa, ottakaa siellä ilo irti. :) Abba-museo voi olla aika tylsä lasten kanssa, joten itse menisin lasten kanssa bussilla Tekniikan museoon, joka kuulostaa tylsältä, mutta vilkaise nettisivut ja tiedät miksi sinne kannattaa mennä (ja varata reeeeilusti aikaa): http://www.tekniskamuseet.se/

[/quote]

Tuo tekniska museet voiskin olla just passeli murkuillemme...ei olla Tukholmassa käyty varmaan 15-vuoteen ja lapset ei koskaan joten aika kädettömiä ollaan siellä liikkumisen suhteen...Viking Linen laivalla mennään, lähtiskö sen satamasta tuo bussi tuonne tekniikkamuseoon vai taksiko tartteis löytää? hämärästi muistan uutisoinnit Tukholman harmaista takseista ja hinnoista..

ap

Vierailija
2/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:14"]

Lappiin ei viitsi lähteä kun menisi jo noista 4pvästä 2 matkustamiseen, ellei sitten lentäisi.

Mikähän olisi sellainen kiva kaupunki ja mitä siellä tekisi, ei houkuttele sekään että kökkii sitten vain hotellissa tai tallustelee pitkin kaupunkia ja käy ehkä peräti syömässä jossain..

Meillä on risteily varattuna, mutta minua mietityttää se laivamatka merenkäynteineen ja mitähän siellä Tukholman päässä sitten tekisi...joku Abba-museokin maksaisi jo 100e lisää meiltä ja risteily vie jo n.300e.

ap

[/quote]

Laivalla on kivaa, ottakaa siellä ilo irti. :) Abba-museo voi olla aika tylsä lasten kanssa, joten itse menisin lasten kanssa bussilla Tekniikan museoon, joka kuulostaa tylsältä, mutta vilkaise nettisivut ja tiedät miksi sinne kannattaa mennä (ja varata reeeeilusti aikaa): http://www.tekniskamuseet.se/

[/quote]

Tuo tekniska museet voiskin olla just passeli murkuillemme...ei olla Tukholmassa käyty varmaan 15-vuoteen ja lapset ei koskaan joten aika kädettömiä ollaan siellä liikkumisen suhteen...Viking Linen laivalla mennään, lähtiskö sen satamasta tuo bussi tuonne tekniikkamuseoon vai taksiko tartteis löytää? hämärästi muistan uutisoinnit Tukholman harmaista takseista ja hinnoista..

ap

[/quote]

Ihan helppo mennä, en minäkään Tukholmaa tunne ja laivalta poukkosin silloin 10-vuotiaan poikani kanssa bussilla museolle. Laivalta varmaankin menee bussi keskustaan ja T-centralenista pääsee bussilla 69 suoraan museon eteen. Laivan infoa kannattaa hyödyntää, osaavat sieltä kartan kanssa neuvoa reitin, jos on vielä siinä vaiheessa epävarmaa. http://www.tekniskamuseet.se/1/405_en.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mitään lomia ole. Aikuiset on töissä ja lapset tarhassa.

Vierailija
4/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska meille on juuri silloin syntymässä vauva. Ollaan isompien kanssa kotosalla.

Vierailija
5/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyy myös vauva samoihin aikoihin, huippua !! :)

Vierailija
7/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kylpylään.

Vierailija
8/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kellään mitään irtiottovinkkejä? kylpylät ei oikein innosta minua, mutta kai sellaisessakin viihtyisi muun perheen pulikoidessa, en tiedä.

ap

Vierailija
9/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen yh eikä minulla ole lomaa. Lapset on päiväkodissa. Ja vaikka olisi lomaa ei olisi varaa tai jaksamista irtiottoon...
Olen miettinyt sitä että olisi kivaa käydä ulkomailla ja joskus siihen olisi rahaakin. Mutta minulla ei ole ketään kenen kanssa lähtisi. Yksin kahden pk-ikäisen kanssa matkailu ei houkuta. Kaipaan aikuista seuraa...

Vierailija
10/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanarialle lähdetään viikoksi.

Vierailija
11/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Lappiin! Tai jonnekin kivaan kaupunkiin, yövytte hotellissa ja käytte tekemässä kaikkea kivaa siellä kaupungissa.

Vierailija
12/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään viikoksi kaupunkilomalle. Joulukuussa sitten pidemmäksi ajaksi kauas lämpimään :)

Vierailija
13/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa kannattaa käydä. Siellä on todella kaunista tähän(kin) aikaan vuodesta.

Vierailija
15/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:49"]

Me lähdetään viikoksi kaupunkilomalle. Joulukuussa sitten pidemmäksi ajaksi kauas lämpimään :)

[/quote]

Me olimme helmikuussa kaukomailla 15vrk ja viimevuonna 2x ulkomailla niin nyt ei varat anna myöten.

ap

Vierailija
16/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki töpselit otetaan irti seinästä ja istutaan pimeässä koko viikko.

Vierailija
17/17 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]