miksi et ole nyt töissä vaan
AV:lla vaahtoamassa miten pakolaiset saavat ilmaista ruokaa ja junamatkoja?
Kommentit (37)
Siesta. Olin aamulla töissä klo 6-10 ja menen taas 16-19.
Iltavuoroon menossa. Ootte mun sosiaalinen elämä tänään :)
Olen lounastauolla. En vaahtoa. Enkä lue muidenkaan pakolaisvastaisia viestejä, koska niistä tulee niin paha olo.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:26"]
AV:lla vaahtoamassa miten pakolaiset saavat ilmaista ruokaa ja junamatkoja?
[/quote]
Olin La töissä. Ma vapaa
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:30"]
Miksi sait kenkää? Pelkäätkö nyt ulkomaalaisen vievän työttömyysturvasi, toimeentulotukesi, asumistukesi ja mahdollisen työpaikan?
[/quote]
Ne tulee taikaseinästä ja veron maksaminen voidaan lopettaa.
En pelkää.Olen vihreä ja uskontoomme kuuluu jeesuksen sijasta taika laatikko josta raha tulee.Lisäksi se tuottaa sähköä ja paljon hyvää tahtoa ja sillähän selviää jo pitkälle!!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:51"]Olen töissä. En vaahtoa.
[/quote]
Täällä sama juttu
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:27"]
Sain kenkää syksyllä 2012.
[/quote]
Kas, sinäkin!
Teen työnhakua ja lähettellen avoimia hakemuksia. Tauoilla on aikaa käydä palstallakin.
Terveiset myös työttömyysprovoilijalle.
Olen kotona. Pääsin jo koulusta. Työt alkaa viideltä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:30"]
Miksi sait kenkää? Pelkäätkö nyt ulkomaalaisen vievän työttömyysturvasi, toimeentulotukesi, asumistukesi ja mahdollisen työpaikan?
[/quote]
Sain kenkää ollessani työperäisenä maahanmuuttajana töissä ulkomailla. Kenkää tuli myös saman firman paikallisille eli olin vain yksi monista.
Osallistun maahanmuuttoon liittyviin keskusteluihin siksi, että jonkun täytyy muistuttaa asioiden suuruusluokista. Viisisataa työttömäksi jäävää suomenkieltä osaamatonta laitonta maahanmuuttajaa vuorokaudessa tuntuu olevan vähäinen uutinen vaikka 2300 työttömäksi jäänyttä Microsoftin suomenkieltä taitavaa työntekijää oli katastrofi.
http://www.itviikko.fi/uutiset/2015/08/21/microsoft-irtisanoo-2300-suomessa/201510697/7
Jos jo sata YT - neuvotteluissa työnsä menettävää on merkittävä talousuutinen niin miksi Tornion rajanylityskohdassa ei jo ole puomi alhaalla ja papereiden tarkistus käynnissä? Jokainen vastaanottokeskus on parinsadan työttömän ja erittäin heikosti työllistyvän lisäys kyseisen kunnan talousarvion miinuspuolelle.
Olin yövuorossa, en lue nuivien horinoita.
Koska sain kenkää säästösyistä, eikä uutta työpaikkaa ole.
Nyt työnantaja olisi halunnut säästää lisää työntekijöiden selkänahasta, vaikka niille on koko ajan myönnetty helpotuksia.
Missä ne luvatut työpaikat? Saatanan petturit!
olen minä töissä... olen vaan tehokas!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:17"]Koska sain kenkää säästösyistä, eikä uutta työpaikkaa ole.
Nyt työnantaja olisi halunnut säästää lisää työntekijöiden selkänahasta, vaikka niille on koko ajan myönnetty helpotuksia.
Missä ne luvatut työpaikat? Saatanan petturit!
[/quote]
Lisään että mun työpaikkani meni Kiinaan.
Ja jotkut jauhaa AY liikkeiden perseilystä.
Mulla allkaa työt vasta ensi kuussa. Tää kk lomaa. En tosin vaahtoa täällä oikein mistään, seuraan vaan ku muut keuhkoo.