Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: onko paha jos nainen punastuu helposti?

Vierailija
13.09.2015 |

No saa naisetkin vastata mitä mieltä olet herkästi punastuvasta aikuisesta naisesta. Kirjoita kuitenkin vastauksen loppuun oletko nainen vai mies.

Harkitsen oikeasti jotain lääkitystä tähän. Beetasalpaajaa? Ärsyttää kun punastun niin helposti. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkuin ujo? vai ihosairaus?

Ujous on minusta ihan söpöä, sairauksille nyt ei mahda mitään.

Vierailija
2/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:52"]

Ai niinkuin ujo? vai ihosairaus?

Ujous on minusta ihan söpöä, sairauksille nyt ei mahda mitään.

[/quote]Ujo... tai en oikeastaan ole kovin ujokaan, mutta punastun helposti esimerkiksi jos huomio kiinnittyy minuun. Lehahtelen punaiseksi aivan mitä ihmeellisimmistä syistä! ap

Vierailija
4/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, söpöä vaan :)

Vierailija
5/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:55"]

Kasva aikuiseksi?

[/quote]

Samaa mieltä. 

Jokainen täysikasvuinen ämmä tietää, että se on miesten mielestä söpöä. Nämä kyselijät ovat joko retardeja tai haluavat jostain syystä huomiota tälläkin asialla. 

Vierailija
6/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena kova punastelemaan ja vieläkin joskus. Nyt olen jo yli 40 v. Minua auttoi, kun yksi tuttu sanoi, että on aina ollut minulle kateellinen, koska pystyn punastumaan ja saan sillä aina huomiota. Hän ei pysty punastumaan ja se harmitti häntä. En ollut aiemmin voinut kuvitellakaan, että asia voi jollekin olla kateuden aihe. Se yksittäinen kommentti auttoi minua näkemään punastumisen eri kuvakulmasta. Enää se ei ollutkaan vain noloa ja piiloteltavaa, vaan söpöä ja viehättävää.

Olin siis todella kova punastumaan nuorena. Joka päivä ja aina, kun vähänkin jouduin huomion kohteeksi. Nyt olen opettaja eikä punastuminen haittaa enää. Eli kehotan sinua  olemaan oma itsesi ja nauramaan itsellesi, ottamaan rennosti. Jotkut vaan on herkkiä punastumaan, mutta se ei ole mikään vika. Ja tilanne helpottaa iän myötä. Don´t worry.

Nainen 43 v.

Vierailija
7/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat, täällä on enemmänkin niitä, jotka ovat kateellisia punastumisesta. Kyse on siis todellakin siitä, että punastuminen on söpöä ja kaikki, jotka eivät siihen pysty, ovat harmissaan. Sinulla on siis erityistaito, josta voit olla ylpeä. Ei mitään beettasalpaajia kehiiin.

Vierailija
8/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:57"]

Kasva aikuiseksi?

[/quote]

Samaa mieltä. 

Jokainen täysikasvuinen ämmä tietää, että se on miesten mielestä söpöä. Nämä kyselijät ovat joko retardeja tai haluavat jostain syystä huomiota tälläkin asialla. 

[/quote]Tämä täysikasvuinen (38v) ämmä ei tiedä, että se on miesten mielestä söpöä! Omasta mielestäni se on noloa ja ärsyttävää. Enkä todellakaan usko, että se on kaikkien miesten mielestä söpöä. Nuorempana punastelin vielä enemmän ja minua kiusattiinkin siitä. Tuossa kymmenisen vuotta sitten en punastellut paljon yhtään. Nyt viime aikoina olen alkanut punastella jostain syystä todella paljon ja en jaksaisi sitä ollenkaan. ap

Vierailija
9/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:57"]

Kasva aikuiseksi?

[/quote]

Samaa mieltä. 

[/quote]

Joillekin se on ihan oikea ongelma, että tuollainen vähättely kertoo kyllä kaiken kommentoijista. Kyllä vajaavaisen tekee ihmisestä sellainen, joka ei ymmärrä että ihmiset on erilaisia ja niitä syitä. Kuinka kieroutunut ajatusmaailma pitää olla, jos luulee että punastumisella haetaan miesten huomiota?!? Ja punasteleva ihminen viimeiseksi sitä huomiota haluaa. Ehkä seuraavalla kerralla sinulla riittää jotain ymmärrystä asiaan, jos ymmärrät kuinka paljon se huonotaa elämänlaatua, elämän joka osa-alueella. Itselläni on suunnaton ahdistus aina päällä kun punastun. Eli se niistä tietämättömistä teorioistanne...

Vierailija
10/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein mitään mieltä. En mä juurikaan huomaa ihon värien vaihtelua... Ihan oikeasti. Oon semmonen puusilmä. Enemmän huomaan änkytyksen yms sekoilut sanoissa, mutta ei semmonenkaan aiheuta negatiivisia fiiliksiä. Punastelu noin yleensä kuulostaa aika symppis reaktiolta. Tulee sellanen vaikutelma että ymmärrät ehkä sitten minunkin mahdollisia sosiaalisia kömpelyyksiä paremmin. 

Vierailija
11/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha. - Mies

Vierailija
12/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:00"]

Itse olin nuorena kova punastelemaan ja vieläkin joskus. Nyt olen jo yli 40 v. Minua auttoi, kun yksi tuttu sanoi, että on aina ollut minulle kateellinen, koska pystyn punastumaan ja saan sillä aina huomiota. Hän ei pysty punastumaan ja se harmitti häntä. En ollut aiemmin voinut kuvitellakaan, että asia voi jollekin olla kateuden aihe. Se yksittäinen kommentti auttoi minua näkemään punastumisen eri kuvakulmasta. Enää se ei ollutkaan vain noloa ja piiloteltavaa, vaan söpöä ja viehättävää.

Olin siis todella kova punastumaan nuorena. Joka päivä ja aina, kun vähänkin jouduin huomion kohteeksi. Nyt olen opettaja eikä punastuminen haittaa enää. Eli kehotan sinua  olemaan oma itsesi ja nauramaan itsellesi, ottamaan rennosti. Jotkut vaan on herkkiä punastumaan, mutta se ei ole mikään vika. Ja tilanne helpottaa iän myötä. Don´t worry.

Nainen 43 v.

[/quote]Kiitos kirjoituksestasi :) No ehkäpä minullakin helpottaa iän myötä, kun olen vaikkapa 60-vuotias ;) Nyt kuitenkin ikää jo 38 vuotta ja punastelen kuin teinit. Sitten kun mietin, että voi hitto kun punastelen helposti, niin saatan punastua jo sitä ajatustakin yksi ollessanikin!.... nyt kun mietin, niin taidan kyllä mennä siihen retardi-osastolle, jota tuossa aiemmin yksi kirjoittaja ehdotti.

Vierailija
13/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on mielestäni ihan söpöä. Joissain illanistujaisissa vaikka pelin aikana joku punastuu ja hetken aikaa huomio on hänessä, mies tai nainen. Se on sellasta inhimillistä ja rehellistä, ja yleensä kaikki vähän pehmenevät ympärilläkin. Toisaalta jos joku punastelee koko ajan eikä itse osaa suhtautua siihen huumorilla niin tulee vähän epäkypsä tunne. Ja jos siis aina on jotenkin nolona siinä ja asiasta nousee aina joku haloo, niin tuleekin mieleen että taidat oikeastaan nauttia tästä jatkuvasta huomiosta jne.

-n

Vierailija
14/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni nolottaa iso penis. Joskus se alkaa vielä jöpöttääkin jos nainen koskee siihen. Onneksi ei aina :D

Vierailija
15/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosia paha punastumisongelma, mua kiusattiin vuosia siitä ja se söi itsetuntoa ja osin sen vuoksi erakoiduin aika paljon. Ja minun tapauksessani punastuminen tarkoitti kaulasta päänahkaan aivan todella punaista päätä. Punastuin kun huomio kiinnittyi minuun tai hämmennyin ja joskus muuten vain.

Lopulta lähdin ns stressihermon salpausleikkaukseen ja sinne jäi punastukset. Hikoilu lisääntyi reippaasti leikkauksen jälkeen, mutta muuten olen ollut todella tyytyväinen!
M32

Vierailija
16/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muutamia naisia jotka orkun saatuaan puhastuivat tisseiseistä ylös päin. Mun eka pidempi suhde oli tämmöiden kanssa, ja luulin niin että kaikki naiset on sellaisia, epäilin pitkään, että nämä joille punaa ei ilmestynyt feikkasivat koko orkun.
Minusta punasteleva nainen on kiihottava ja sellainen että tekee mieli suojella, ei se evoluutio erehtynyt, ehkä sinua AP ei edes olisi ellei joku esiäideistäsi olisi alkanut punastelemaan.
Miestdn punastelua minun on kyllä vaikeaa ajatella positiivisesti. Tunsin lukiosta yhden pojan joka punasteli herkästi. Ei ollut edes arka tai sellainen hän vain punasteli, muuten normaali.
Kuitenkin kun nyt joskus häntä tapasin niin oli työelämässä menestynyt hyvin, naista hänellä ei ollut ja ei ollut kyllä kouluaikoinakaan.

Vierailija
17/22 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille rohkaisevista viesteistä. Jospa uskaltaisin olla tämän vaivani kanssa ilman lääkitystä (en vielä mene lupaamaan). Tosi mukava lukea, että suurin osa ei välitä asiasta ollenkaan ja se on ihan ok. Mitään huomiota en tällä asialla hae vaan aivan rehellisesti kärsin siitä. Koitetaan kestää :) Toivottavasti alkaisi vähenemään. ap

Vierailija
18/22 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi?

Samaa mieltä. 

Minä en tiennyt tätä. Nuorena minua kiusattiin punastelusta, haukuttiin myös rumaksi koska olin "liian punainen".

Punastuessani näytän lähinnä siltä, kuin olisin juopotellut viikon JA polttanut itseni auringossa. Ei ole söpöä.

Tämä vaiva rajoittaa elämää todella paljon.

Vierailija
19/22 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap tuskasi!

Punastun vieläkin aika usein vaikka täytän tänä vuonna 40-vuotta.

Joskus nuorena körsin siitä paljon ja punastumisen takia en viitannut ikinä tunnilla. Jossain vaiheessa ylä-astetta sisuunnuin ja ajattelin että ihan sama vaikka olenkin punainen naamaltani enkä välitä. Se auttoi ja vähensi punastelua.

Nyt harmikseni olen alkanut punastella taas enemmän jos joudun olemaan äänessä vieraiden ihmisten aikana. Johtuukohan siitä että sosiaalinen elämäni oli joitakin vuosia rajoittuneempaa?

Kaikkein nolointa on punastua silloin kun telkasta tulee joku s-kohtaus 😆

Ja tiedän ap tuon ettei siinä ole omasta mielestä mitään suloista eikä söpöä kun punastelee vaan se on ihan oikeasti sosiaalinen haitta.

Minun kuopus joka nyt 4-vuotias on varmasti tuleva punastelija. Hän on poika. Ainakin fyysisessä rasituksessa ts kuumissaan on niin punainen että ekan kerran mieheni oli ihan huolissaan onko pojalla kaikki ok. 🤭 Itse olin nuorena urheilun jälkeen yhtä punainen eli tiedin että kyllä sillä on kaikki ihan ok.

Voisin ajatella että punastuminen on pojille vielä ikävämpää kuin tytöille?

Vielä tuosta huomiosta. Sitä kyllä punastelija saa osakseen! "Minkä värinen on paloauto" ,"sää oot ihan punainen", "kattokaa ***** on ihan punainen". Joo tiedetään, kiitos informaatiosta.

Vierailija
20/22 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te muut punastelijat parisuhteissa, ja miten kumppaninne suhtautuvat tuohon vaivaan? Kommentoivatko tökerösti? Itse en oikein voi edes ajatella seurustelua tämän vaivan takia, koska tunnen olevani niin epämiellyttävä. Läheiseltä ihmiseltä en todellakaan haluaisi kuulla kommentteja, tuntuisi ihan kamalalta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi