Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KK Oikea alkupv? Runsas vuoto, vai jonkin verran vuoto pv?

03.10.2006 |

Hei!

Kysyn tätä teiltä raskautuneilta siksi, että te monet olette varmaan hyvinkin tarkkaan seuranneet oviksen merkit, hedelmöittymis ja kk asiat, joten teillä voi olla ns. todistettavasti jo oikeaa tietoa.. :o)

Itselläni on kyllä oviksen oireita aika paljonkin, vaan tikuilla en ole sitä koskaan onnistunu bongaamaan. Kk pieni vuoto alkaa aina samana päivänä kierrosta (kp 28), mutta olen alkanut miettiä, että josko voiski olla niin, että se ei olekaan vielä se alkup. josta n. 14 pv taaksepäin oletettu ovis olisi.

Jospa alkupäivä onkin vasta se oikeasti tosi runsas vuotopäivä? Silloinhan olen aina luullut oviksenkin olevan 2-4 pv aiemmin kun se sitten vasta oikeasti onkin ja pupuiltu onkin sitten vähän väärään aikaan (mies usein reissussa, joten aina ei onnaa...). Toisaalta oviksen oireet ovat mulla aika pitkät, eli limat kestää melkein viikon ja kipuilukin useamman päivän, palelu 2-3 pv ja lämmöt kohoaa kyllä melkein puoli astetta oviksen jälkeen, mutta koska en onnistu tikuttaan tarkkaa hetkeä, en tiedä kohoavatko ne heti vai vasta jopa pari pv sen jälkeen, kuten kuulemma monilla käy.

ARGH! Oispa kiva onnistua bongaamaan se ovis oikeasti ees kerran. Oletettavasti kuitenkin ainakin joskus ovuloin,koskapa raskaanakin olen ollut useamman kerran.

Hankalaa, mutta kaikenmoinen tieto ja apu on tervetullutta!

Kiitokset etukäteen ja odottelijoille tarrasukkia ja iloista mieltä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoilkaapa mielipiteitä. Josko vaikka itsekin sitten pääsisi jossain vaiheessa perässä palstallenne mukaan... :o)

Onnea odottajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla