Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketodieetistä kokemuksia

Vierailija
28.03.2022 |

Kuka noudattaa tai on noudattanut? Onko ollut ongelmia eli kärsitkö Ketoflunssasta, suonenvedoista, palelusta ym ja mikä auttoi? Montako kertaa päivässä syöt, mitä ja millaisia määriä? Onko ruokavalio laihdutukseen vai muuhun?

Tässä yritän opiskella. Paljon on tietoa netissä, mutta kokemuksia olisi hyvä saada.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii ja toisille ei. Itselleni ei sopinut. Vähensin hiilareita kahden viikon ajan ennen kun jätin ne kokonaan pois. Toisena keto aamuna lensi laattaa ja olo oli hirveä, olin täysin työkyvytön, joten oli pakko keittää puurot että pääsi töihin. En kokeile ketoa enää koskaan, sen sijaan vhh dieetti sopii hyvin.

Vierailija
2/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille sopii ja toisille ei. Itselleni ei sopinut. Vähensin hiilareita kahden viikon ajan ennen kun jätin ne kokonaan pois. Toisena keto aamuna lensi laattaa ja olo oli hirveä, olin täysin työkyvytön, joten oli pakko keittää puurot että pääsi töihin. En kokeile ketoa enää koskaan, sen sijaan vhh dieetti sopii hyvin.

Ketossa EI jätetä hiilareita kokonaan pois. Ei ihme, että oli huono olo. Kannattais perehtyä asiaan ennen toteutusta, säästyis monilta ongelmilta.

Olen kyllä myös sitä mieltä, että keto ei sovi kaikille. Niin kuin ei mikään muukaan ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

henki ja kusi haisee, mutta kyllä alkuun kilot lähti, ollu jo 3vuotta vhh /keto, ei edes tee mieli mitään pastoja tai muita ylihiilareita

Vierailija
4/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan vhh-ruokavaliota ja välillä on kausia, että vähennän hiilarit niin minimiin, että olen ketoosissa.

Sopii mulle hyvin, voin paremmin kuin "lautasmallilla" Parasta, että polven nivelrikon kivut pysyy poissa.

Ruokamäärät on kohtuulliset, vaikka syön vain kolmesti päivässä, koska ruoka on hyvin energiapitoista.

Vierailija
5/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketossa EI jätetä hiilareita kokonaan pois. Ei ihme, että oli huono olo. Kannattais perehtyä asiaan ennen toteutusta, säästyis monilta ongelmilta.

Olen kyllä myös sitä mieltä, että keto ei sovi kaikille. Niin kuin ei mikään muukaan ruokavalio.

Ei tietenkään hiilareita kokonaan pois, tarkoitin hiilareilla viljatuotteita. Olin mukana eräässä valmennusryhmässä ja ohjeiden mukaan söin ja etenin.

Vierailija
6/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä olo on ketoillessa, alun jälkeen.

Laihduin 3 kk:ssa melkein 15 kiloa ja olin tosi energinen ja hyvällä mielellä. Nyt on painon lasku hitaampaa, kun olen lähellä ihannepainoani.

Eikä ole nälkä.

Vierailija
7/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kuuskymppinen ja nyt normaalipainoinen. Noin nelikymppiseksi olin myös normipainoinen, mutta sitten laihduin melkeinpä alipainoiseksi, koska ruoka ei vain maistunut. En osaa sanoa syytä siihen. Kun ruoka taas maistui, lihoin äkkiä ylipainoiseksi. Ketolla aloitin painon pudotuksen ja kun olin taas normimitoissa jatkoin vhh-ruokavaliolla, jota jatkan edelleen enkä lopeta.

Ruoka on hyvää ja terveys kunnossa.

Vierailija
8/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään hiilareita kokonaan pois, tarkoitin hiilareilla viljatuotteita. Olin mukana eräässä valmennusryhmässä ja ohjeiden mukaan söin ja etenin.

Niinpä, ehkä sulla on jäänyt perehtyminen puolitiehen, jos meinaat hiilareilla vain viljatuotteita.

Vierailija
9/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoon, ketoon beibi ketoon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi