Oletko saanut / haluaisitko saada montaa miestä samaan aikaan?
Kahta, kolmea, neljää, viittä...? Eli kiinnostaako gangbang?
Itseäni kiinnostaa, en ole koskaan päässyt kokeilemaan, harmi.
Kommentit (10)
Kahta samaan aikaan pari krt, tosi kivaa ollut :)
Olen saanut. Vaimolla oli silloin yövuoro ;)
Kahta samaan aikaan. Sen toisen olis kyllä voinu jättää rappukäytävään. Jatkettiinkin sitten myöhemmin sen toisen kaa kahdestaan. Olis halunnu mun kaa jotain vakituista, mutta passitin sen kotiinsa ruman vaimonsa luo.
En pysty haluamaan kuin yhtä miestä, edes mielikuvituksessani. Yritetty on, siis kuvitella, mutta ei kiihota.
Olen ollut sängyssä samanaikaisesti neljän miehen kanssa. En vaihtaisi kokemusta pois mistään hinnasta, vieläkin tulee silloin tällöin haikeana muisteltua... :)
Jos olisin lähtökohtaisesti sinkku ja partnerit sellaisia, joihin luotan (tai joihin ylipäätään voi luottaa), niin miksei. The more the merrier, jos nyt makuuhuoneen ovi sentään mahtuisi kiinni... ~ No ei, ehkä kuitenkin kaksi olisi parempi.
Mutta jos nyt parisuhteellisena pitäisi miettiä lisäjengiä petiin, niin ei. Olen kyllä kokeilunhaluinen, mutta kolmen kimppa olisi aika kiusaannuttavaa.
Viiden miehen kanssa olen ollut. Nyt perheellisenä ja yksinhuoltajana en enää kehtaisi..
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:24"]
Kahta, kolmea, neljää, viittä...? Eli kiinnostaako gangbang?
Itseäni kiinnostaa, en ole koskaan päässyt kokeilemaan, harmi.
[/quote]
Älä huoli, todennäköisyys tuon kokemiseen kasvaa sullakin nyt päivä päivältä.
[/quote]
Ei hele. Olenko ainoa, jota alkaa pikkuisen NYPPIÄ tämä kyseiseen aiheeseen liittyvä läppä joka jeesuksen keskusteluun!? Mene vaikka Harjavaltaan osoittamaan vähän mieltäsi.
Nuo on niitä juttuja, joiden en usko todellisuudessa olevan sellaista kuin jossain fantasiassa. Todennäköisesti kokemus olisi ihan järkyttävän hirveä.