Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen juo kaljaa eikä viskiä?

Vierailija
12.09.2015 |

Pidän kaljaa ja siideriä pissisten limsana. Sehän nyt on fakta, että alkoholijuomia juodaan ainoastaan alkoholin ja päihtymisen takia. Joka muuta väittää, valehtelee. Ihmettelenkin miksi jotkut jaksavat läträtä noiden limsojen kanssa eivätkä juo viskiä tai konjakkia? Ehkä se on sitä, että ei ole varaa muuhun kuin kaljaan. Ja on muuten pahaakin tuo kalja. Viskimerkillä ei minulle ole mitään väliä. Pääasia on alkoholin määrä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti niin katkeralta alotukselta etten viitti ees vastata :)

Vierailija
2/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian läpinäkyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:57"]

Kuulosti niin katkeralta alotukselta etten viitti ees vastata :)

[/quote]

Miten kukaan voi olla katkera kaljasta? Voitko selittää?

Vierailija
4/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sellainen joka ei tykkää viskistä mutta kaljasta kylläkin.

Vierailija
5/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:59"]

No varmaan sellainen joka ei tykkää viskistä mutta kaljasta kylläkin.

[/quote]

Täh? Oletkohan vähän vajakki?

Vierailija
6/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pelkkää viiniä ja sitäkin vain häissä.

Sehän nyt on fakta, että vain pissikset ja luuserit tykkäävät päihtyä.

Vierailija
7/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kaljaa, juon olutta. Yleensä kotimaisten pienpanimoiden tuottamaa, tai sitten laadukasta tuontiolutta.

Vierailija
8/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Kumpaan joukkoon sinä siis kuulut viiniä juodessasi? Veikkaan, että olet luuseri koska et uskalla olla juomatta kun kaikki muutkin juovat.

Vierailija
9/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi ovat pissikset laittaneet ap:lle alapeukkua.

Vierailija
10/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Kumpaan joukkoon sinä siis kuulut viiniä juodessasi? Veikkaan, että olet luuseri koska et uskalla olla juomatta kun kaikki muutkin juovat.

[/quote]

En usko kenenkään päihtyvän lasillisesta viiniä. Alkoholittomuus ei ole minulle mikään periaatekysymys, mutta ilmaisin vain, etten usko yhdenkään älykkään ja tasapainoisen ihmisen juovan päihtymistarkoituksessa.

Vierailija
11/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa muitakin oluita kuin karhu ja olvi, lisäksi on olemassa hyviä ja huonoja viskejä. Niistähän täällä ei kukaan tunnu mitään kuitenkaan ymmärtävän. Lähtökohtaisesti on kuitenkin yhtä säälittävää juoda mitään humalahakuisesti oli sitten karhua, huttusta, highland birdia, kossua tai Liisaa.

Vierailija
12/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka pitää enemmän kaljasta?

Vierailija
13/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joi ennen paljon viskiä ym vahvoja alkoholeja. Hän tuli niistä känniin, saattoi olla mua kohtaan todella ilkeä, huutaa ja haukkua keskellä kaupunkia. Onpa uhkaillut samurai-miekallakin.

Sitten hän maistoi olutta, löysi merkin jota voi juoda. Tulee siitä pöhnään, on paljon hilpeämmällä tuulella, kukin verroin miellyttävämpi.

Itse taas juon erittäin harvoin, silloinkin pääosin viskiä, kalliimpia vanhempia pullotteita joista saatan ottaa yhden tai kaksi annosta ja nautiskellen.

Vierailija
14/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! 55v keskituloinen koulutettu työssäkäyvä 4 lapsen äiti. En ole koskaan juonut olutta (ehkä hiukan vuodessa jossain ulkomailla), siideriä voin juoda pienen lasillisen bretagnelaista tai normandialaista. Viskiä tai konjakkia haistan mutten maista. Tai no Skotlannissa tislaamossa tuli tippa maistettuakin. Pidän kuohuviinistä ja viineistä. Toisin kuin ap:llä mulle laatu merkkaa enemmän kuin määrä

Vierailija
15/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:34"]Minä! 55v keskituloinen koulutettu työssäkäyvä 4 lapsen äiti. En ole koskaan juonut olutta (ehkä hiukan vuodessa jossain ulkomailla), siideriä voin juoda pienen lasillisen bretagnelaista tai normandialaista. Viskiä tai konjakkia haistan mutten maista. Tai no Skotlannissa tislaamossa tuli tippa maistettuakin. Pidän kuohuviinistä ja viineistä. Toisin kuin ap:llä mulle laatu merkkaa enemmän kuin määrä
[/quote]

Hiukan piti olla huikan

Vierailija
16/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti pidä kaljasta tai siideristä, mutta niiden juomisen vielä sentään ymmärrän. Minkälainen ihminen juo viskiä tai konjakkia? Ihan järkyttävää ummehtuneen, koiran oksentaman sukkahien makuista litkua! Ja joo, en ole maistanut ummehtunutta koiran oksentamaa sukkahikeä, mutta arvaan että sekin maistuis paremmalta. Mieluummin vedän vaikka jotain halpisvodkaa raakana. Anteeksi sivistymättömyyteni, hienot viski-ihmiset.

Jos jotain pitää valita, niin viiniä. Niidenkin suhteen olen aika nirso.

Vierailija
17/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen vastaus ; vilja-allerginen ei juo kaljaa eikä viskiä :)

Viski on pahaa, kalja on hyvää, viinit ovat parhaita

Vierailija
18/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljasta saa pöhnän viskistä kännit.

Vierailija
19/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah mikä provo
En kuitenkaan juo kumpaakaan, kuten en myöskään mitää alkoa päihtyäkseni

Vierailija
20/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti vetää viskillä kännit. Viskiä juodaan nautiskellen 1-2 annosta illalla sikarin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan