Te joilla on luonnostaan lämpöä hiuksissa ja ihossa, mihin väreihin pukeudutte
Kommentit (5)
En meikkaa, kun joskus harvoin ripsaria ja lämpimänsävyistä hulipunaa. Vaatteet usein murrettuja värejä, oranssi, aprikoosi, luonnonvalkoinen, pehmeä violetti . Kovat värit ei sovi kasvoihin. Erilaiset aprikoosin ja roosan sävyr sopivat myös.
Minä löysin omat värini, kun luonnonvalossa toin harkitun värin kasvojen lähelle.
Kaupoissa on keinovalot, joten ei anna oikeaa vaikutusta.
Olen joskus jopa pyytänyt pikkukaupassa, että voinko poiketa ulos katsomaan väriä.
Värikartan mukaan mulle sopii ruskean sävyt, mutta pukeudun mieluummin värikkäästi. En yleensä meikkaa, mutta joskus laitan jotain ruskeansävyistä luomiväriä. Huulipunia on kaksi, toinen oranssi ja toinen maltillisempi.
Minulle parhaiten sopivat värit ovat luonnonvalkoinen, siniharmaa, mariininsininen, oliivinvihreä, beige ja monet oranssin sävyt kunhan ei ole räikeää. Meikkiin sopii pehmeät, persikkaiset sävyt.
Mulla on lämpöä ihossa n. 37 astetta. Mitkä värit sopivat parhaiten?
Minulla pon luonnostaan tumma iho, tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät.
Olen melko voimakaspiirteinen enkä meikkaa ollenkaan.
Väreistä käytän armeijan vihreää, ruskeaa, punaista, tietyt siniset käy. Oranssi jos ei ole liian kirkas eikä vaalea. Tietynlainen violetti.
Valkoinen harkiten. Mustaa voin käyttää esim. pitkissä housuissa ja vastaavassa. Harmaa ei käy ollenkaan eikä keltainen, Vaaleat sävyt eivät näytä hyvälle, väreissä täytyy olla syvyyttä koska olen itse voimakassävyinen.