Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sitä alkaisi tekemään työkseen? alanvaihtoa tai työnkuvan vaihto..

Vierailija
12.09.2015 |

Päiväkotimaailmassa olen työskennellyt 10v ja 1v yläkoulun puolella ja sitä hommaa suorastaan rakastin mutta ei sillä elä, liksa oli 28h vai oliko se 30h viikkotuntimäärällä (enempää sitä ei olekaan jos ei iltapäiväkerhon puolelle pääse iltapäiviksi) n.1600e/kk-verot. Ei sillä perheellinen, asuntolainainen ihminen elä.

Niin, tuo päiväkotityö, se on nähty ja koettu, en enää jaksaisi sitä. Tylsistyttää ihan urakalla ne päivittäin toistuvat rutiinit siellä ja se ulkona kökkiminen 2-4h joka ikinen päivä. Ja ne kurahousurumbat ja muut, ei jaksaisi.

Mistään sairaalatyöstä mulla ei ole kokemusta enkä vuorotyötä jaksaisikaan ja eihän siitäkään kohta makseta paljon pieruakaan:/ tuntuu että olen ihan jumissa ja suossa ja vielä pitäisi melkein 30v töitä jaksaa painaa. Opiskeluun minulla ei ole varaa, vuosikausia ollut yhteensä työttömänäkin, olen ammattini opiskellut ja lisäjutun siihen päälle eli yht.4v ja nyt olis vaan pakko tätä suurta palkkaansa saada.

Ahdistaa :((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitajaksi? Henkilökohtaiseksi avustajaksi?

Vierailija
2/5 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod halua hoitaa muksuja kotonani ja kuluttaa oman kodin pintoja klo07-17. Ja sen jälk siivota ja valmistella seur pvän askarteluja, ruokia jne. Tosi yksinäistäkin se olisi. Ja henk.koht avustajan palkalla ei elä eikä sellaisia työsuhteita ole kuin max 1v kerrallaan ja taas saisi etsiä uutta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:04"]Päiväkotimaailmassa olen työskennellyt 10v ja 1v yläkoulun puolella ja sitä hommaa suorastaan rakastin mutta ei sillä elä, liksa oli 28h vai oliko se 30h viikkotuntimäärällä (enempää sitä ei olekaan jos ei iltapäiväkerhon puolelle pääse iltapäiviksi) n.1600e/kk-verot. Ei sillä perheellinen, asuntolainainen ihminen elä.

Niin, tuo päiväkotityö, se on nähty ja koettu, en enää jaksaisi sitä. Tylsistyttää ihan urakalla ne päivittäin toistuvat rutiinit siellä ja se ulkona kökkiminen 2-4h joka ikinen päivä. Ja ne kurahousurumbat ja muut, ei jaksaisi.

Mistään sairaalatyöstä mulla ei ole kokemusta enkä vuorotyötä jaksaisikaan ja eihän siitäkään kohta makseta paljon pieruakaan:/ tuntuu että olen ihan jumissa ja suossa ja vielä pitäisi melkein 30v töitä jaksaa painaa. Opiskeluun minulla ei ole varaa, vuosikausia ollut yhteensä työttömänäkin, olen ammattini opiskellut ja lisäjutun siihen päälle eli yht.4v ja nyt olis vaan pakko tätä suurta palkkaansa saada.

Ahdistaa :((
[/quote]

Perusta oma yksityinen päikky

Vierailija
4/5 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laborantti, kirjanpitäjä, koodari, jemisti

Vierailija
5/5 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset